Goed bezig!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:16 schreef Tjabbo het volgende:
ok bigass schrikken
Zojuist belde de garage "of ik dat hok eens goed wilde fixen voordat ik hem daar aanbood voor apk." (vorige week ook al afgekeurd op de achterlichten, bleek een zekering door te zijn)
Er is namelijk een steekproef op de auto gekomen en rijden ging niet. stationair ook niet.
Ben direct in de auto gesprongen en was er in 5 minuten ongeveer. onderweg zag ik al waanbeelden van defecte koppakkingen voor me en een verkoop bordje op de achterruit van de supra. toen ik er kwam ze hadden het zelf al gevonden. die achterlijke apk controleur had staan stampen op het gas en er was een slang afgeschoten. mag natuurlijk niet gebeuren maar goed...
nou ja de steekproef ging nog even duren en ik ben weer naar huis gegaan.
Net telefoon gehad dat de supra goedgekeurd is, met complimenten van de monteur en rdw steekproef gast dat de auto er zo keurig bij staat en zonder gebreken is.
niet slecht voor een amateur aborteur
Ik heb nog niemand gevonden met een mooie velzenroller voor mijn hardpipes dus tot die tijd zit het vast met gewone slangklemmen. en die gaan wel eens los ja. helaas.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Goed bezig!
Houdt dat in dat je nu tijd gaat maken voor dat andere lange termijn project?!
En mr. amateur, waarom maak je die slangetjes dan ook niet goed vast?
Op de heenweg stonden we er een half uur zonder duidelijke reden gewoon stil, en op de terugweg was er wat file vanwege gesloten tunnels die achteraf niet gesloten bleken te zijn (hoewel we wel even een stukje van de omgeving hebben gezien na een kleine omrit van de snelweg af)quote:
Gefeliciteerd! Geniet van die 10 seconden! en als je meteen weer raak schiet kun je weer een flinke tijd wachtenquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Het houdt inderdaad in dat ik nu meer tijd overhoud voor andere dingen, o.a. voor mijn enorm lange termijn project. Dat betekend dan weer dat ik weer wat krediet ga opbouwen bij de bazin en dat er binnen nu en een maand ook weer sprake is van intermenselijk contact tussen ons twee voor het eerst dit jaar. Hoezee! De zak mag leeg!
Ik heb nog nooit in de file gestaan op dequote:Op vrijdag 12 september 2008 13:17 schreef Dingest het volgende:
[..]
Op de heenweg stonden we er een half uur zonder duidelijke reden gewoon stil, en op de terugweg was er wat file vanwege gesloten tunnels die achteraf niet gesloten bleken te zijn (hoewel we wel even een stukje van de omgeving hebben gezien na een kleine omrit van de snelweg af)Op zich niet erg, maar het was lekker weer dus het werd lekker warm in de 121 bij het stilstaan.
Maar we zijn niet neergeschoten
lolquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:06 schreef Fugie het volgende:
goed bezig tjabbo![]()
die poetsbeurt heeft dat ding ook goed gedaan eh.
ff afknijpen en VHZDKU!quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Geniet van die 10 seconden! en als je meteen weer raak schiet kun je weer een flinke tijd wachten
Wat is er met je rechter spiegel aan de hand op die supra babe foto?quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:29 schreef Tjabbo het volgende:
ok ik ben zooooooooo blij he, ik zal even wat foto's spammen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
supra babe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(check biij die laatste de reflectie van de ballon in de achterruit)
ingeklaptquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat is er met je rechter spiegel aan de hand op die supra babe foto?
Wie ben je? stel je eens voorquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:58 schreef lipje het volgende:
na 4 dagen vakantie zijn jullie nog geen 4 pagina's verder... stelletje newbe's
ik mis de goeie ouwe tijd waarin je je als newbe moest voorstellen, en de slowchat niet langer dan 24 uur leefde![]()
hahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:05 schreef ijsmeis het volgende:
Gatverdamme man. Maandag weer werken.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:34 schreef PeuRac het volgende:
Wat? Uitleg zou handig zijn ofso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |