abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61442816
Vorige deel: Het grote kleine babietjes topic deel 156

Babietjes

10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
22 oktober 2007: Anna Sophie, dochter van rodesappigeaardbei
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace
26 oktober 2007: Senna, zoon van gebruikersnaam
10 november 2007: Emma, dochter van Piglet
13 november 2007: Roos, dochter van gr8w8
16 november 2007: Eva, dochter van Amaranta
22 november 2007: Yana, dochter van S_oepstengel
24 november 2007: Rachel, dochter van maffemuts
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer
12 december 2007: Caspar, zoon van Droeke en Droekestijger
13 december 2007: Floortje, dochter van DeLiedje
14 december 2007: Zoe Isa, dochter van klein_spookje en S-A-I-N-T
17 december 2007: Nathan Tristan, zoon van Faja Lobi
24 december 2007: Maarten, zoon van Ardenlyn
27 december 2007: Hannah Chiara Maria, dochter van nanalune
*** 31 december 2007: Sasha Alexander, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
14 januari 2008: Ayden, zoon van vamperotica
15 januari 2008: Ruben Matthias Jesse, zoon van Troel en Bert
17 januari 2008: Vera, dochter van wenneke1
17 januari 2008: Yara, dochter van Tearsong
18 januari 2008: Gwen, dochter van Randa_V en Magneet
***30 januari 2008: Noah Arthur Dent, zoon van Mirage en Oversight***
01 februari 2008: Oliver, zoon van Renda
06 februari 2008: Dennis, zoon van Hestria
07 februari 2008: Matthijs, zoon van Suerte
09 februari 2008: Colin, zoon van Icicle
09 februari 2008: Jennifer Esmee, dochter van Ticootje
25 februari 2008: 'Saartje', dochter van Maneki.neko
25 februari 2008: Thomas, zoon van Webkim
5 maart 2008: Mika, zoon van vrouwtje-theelepel
14 maart 2008: Ruby, dochter van Donnahvh
20 maart 2008: Lilah Marie, dochter van k_i_m
*** 26 maart 2008: Nienke Maria Simone, dochter van ET en Swets ***
27 maart 2008: Maja, dochter van Macka66
30 maart 2008: Annika, dochter van Popples en Prowl
***16 april 2008: Piet Stijn, zoon van Sjak en Schanulleke***
19 april 2008: Rosa Mae Allison, dochter van FoN
01 mei 2008: Gabi, dochter van tinny
03 mei 2008: Rebecca, dochter van flowerbox
14 mei 2008: Bink, zoon van Mammietje
*** 18 mei 2008: Yade April, dochter van Silmarwen en Knut***
27 mei 2008: Marlien, dochter van Grijs
23 juni 2008: Junah, dochter van Libel
24 juni 2008: Dana Jamie, dochter van Bla_Bla_Bla
28 juni 2008: Nika, dochter van KD-fotografie
28 juni 2008: Lotte Jolein, dochter van Mrien
***01 juli 2008: Koen Jurriaan, zoon van LovelyLady***
06 juli 2008: Amber Mae, dochter van Llewella
14 juli 2008: Jade, dochter van Lunastar
18 juli 2008: Tim, zoon van Bright
25 juli 2008: Joyce Lynn, dochter van crumpet
26 juli 2008: Sewdou, zoon van Janena
02 augustus 2008: Caitlin, dochter van Lionheaad
04 augustus 2008: Cynthia, dochter van Speedy
06 augustus 2008: Selene, dochter van simmu en sangdrax
06 augustus 2008: Evalynn Feline Kaidy, dochter van Mibos
07 augustus 2008: Jasja Katarina Madelieve, dochter van Madelieve
17 augustus 2008: Leander, zoon van freecell en TARAraboemdijee
22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
7 september 2008: Luca Roan Kris, zoon van DevilsChase
11 september 2008: Baby, zoon van OooLizaooO

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 2% gewijzigd door Lois op 11-09-2008 20:20:03 ]
Fake it till you make it...
pi_61442820
Mn laatste berichtje uit het vorige topic:

LL, met die friso comfort zijn wij ook zo aan het zoeken geweest naar de juiste speen. 3 standen ging veel te hard hier daar verzoop ze in, volgens mij deden we het uiteindelijk met gewoon nr 3, weet eigenlijk niet meer. Inmiddels drinkt ze alweer een tijdje friso normaal.

BE, wat naar zo'n overstuur kereltje. Hopelijk heeft hij wel lekker geslapen .

Macka, leuk .

Hier wordt het rollen toch steeds meer buikschuiven/tijgeren. Ik verwacht dat ze het kruipen ook nog wel ontdekt binnenkort.
pi_61442823
Lena al bijna 1... wat gaat het hard.
pi_61442938
Ik denk dat DevilsChase hier binnenkort ook wel binnenkomt (zie z&g)
  zondag 7 september 2008 @ 09:34:35 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_61442946
Hier zijn we een nieuwe fase ingegaan. Heel boos worden en huilen als iets niet lukt zoals jij het wilt. En dan eigenlijk alleen als hij probeert te kruipen en het echt gewoon niet lukt
Hij krijg het echt niet voor elkaar om vooruit te komen beneden op de vloer, behalve door zichzelf op het kleedje rond te schuiven, maar hij ligt nooit lang op zijn kleed

En, iets waarvan je hart echt drie keer zo snel gaat kloppen, hij weet heel goed wie zijn mama is. Hij noemt me geen mama, maar "Hana"
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 7 september 2008 @ 09:37:35 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61442964
Sasha is nog 1 keertje wakker geworden om een uur of 2, maar toen was het gelukkig genoeg om de speen erin te stoppen.
En nu net bracht ik hem naar bed voor zijn slaapje en dat leverde ook weer een hoop protest op, maar nu is het dan toch stil. *afklopt*

Wat lief Troel!
pi_61442965
quote:
Op zondag 7 september 2008 09:34 schreef Troel het volgende:

En, iets waarvan je hart echt drie keer zo snel gaat kloppen, hij weet heel goed wie zijn mama is. Hij noemt me geen mama, maar "Hana"
ow!

Hier af en toe wat übercute lachjes, maar nog niet naar ons. Wél uit pure tevredenheid, vooral na het voeden.
  zondag 7 september 2008 @ 09:39:41 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_61442976
quote:
Op zondag 7 september 2008 09:37 schreef freecell het volgende:

[..]

ow!

Hier af en toe wat übercute lachjes, maar nog niet naar ons. Wél uit pure tevredenheid, vooral na het voeden.
Heerlijk he? Ik vind het op zich wel jammer dat dat hier zo snel afgelopen was. Ik vond dat flessen toch veel minder intiem dan het borstgeven. Maarja, voor Bert was dat wel veel intiemer natuurlijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61442983
Leander weigerde trouwens gisteren het tweede deel van de nacht en vannacht de hele nacht te slapen in zijn wiegje.

Overdag slaapt hij prima in de kinderwagen, maar in het wiegje naast ons bed, ho maar. Hij was vannacht alleen stil als hij (met zijn eigen dekentje en kruikje, niet onder ons dekbed) bij ons in bed, binnen 'ik kan mama ruiken' bereik mocht liggen. Situatie die ik niet ideaal vind, want dan slaap ik alleen oppervlakkig.
Als hij dit nog een nacht doet, zet ik de kinderwagen ipv het wiegje naast ons bed neer!

Eigenwijs mormeltje!
pi_61443054
Troel wat lief . "Hana".

BE, gelukkig toch nog een aardige nacht gehad.

Freecell, lekker he zo'n klein eigenwijsje .
pi_61443226
Max heeft ook een hele tijd in de kinderwagenbak in mijn bed geslapen niet omdat ie niet in zijn bed wilde, wel omdat hij cónstant 's nachts zn speentje kwijt was en ik te moe werd om steeds dat hele bed uit te sjokken
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_61443460
heh, met dat hier gepraat wordt over berg ontdek ik bij selene ook plekjes
maar ze vindt het lekker als ik haar koppie insmeer met olie. ze wordt toch wel elke dag met olie ingesmeerd want ze heeft een heel droog huidje. ik doe haar dan ook maar 1, hooguit 2 x per week in badje, ook al vindt ze het leuk. de rest van de dagen doen we met een washandje een beetje boenen, dat vindt ze *niet* leuk!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_61444374
Saar wilde na de kraamweek ook nooit meer in d`r wieg slapen. Toen heb ik em maar verkocht
Saartje
pi_61444413
Freecell, Jennifer heeft de eerste 2 maanden bij ons in bed geslapen... Als het echt niet lukt om hem in een eigen bedje te leggen en je legt m dan toch bij je, kan je hem bijvoorbeeld op een verschoningskussen leggen naast jouw kussen. Dus lekker hoog zodat je het dekbed niet eroverheen kan trekken en op een kussen zodat hij niet weg kan rollen.

Je hebt ook speciale bedjes voor in jouw bed, het snuggle nest. (Mocht er een 2e komen dan komt er hier ook een snuggle nest) Na 2 maanden was ik het flink zat om steeds een koude hand in mn gezicht te krijgen en hebben we het ledikant naast het bed gezet. Jen en ik slapen dus nog steeds naast elkaar, alleen met wat spijlen ertussen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_61444721
quote:
Op zondag 7 september 2008 09:40 schreef freecell het volgende:
Leander weigerde trouwens gisteren het tweede deel van de nacht en vannacht de hele nacht te slapen in zijn wiegje.

Overdag slaapt hij prima in de kinderwagen, maar in het wiegje naast ons bed, ho maar. Hij was vannacht alleen stil als hij (met zijn eigen dekentje en kruikje, niet onder ons dekbed) bij ons in bed, binnen 'ik kan mama ruiken' bereik mocht liggen. Situatie die ik niet ideaal vind, want dan slaap ik alleen oppervlakkig.
Als hij dit nog een nacht doet, zet ik de kinderwagen ipv het wiegje naast ons bed neer!

Eigenwijs mormeltje!
Sten weigerde dit ook. Daarom slaapt hij 's nachts in de wagenbak naast ons bed. Dat gaat prima.
Maar hij vond het vanmorgen wel veel gezelliger om bij mij op mijn buik te slapen.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_61445476
Freecell: Amber heeft in de eerste week ook een paar nachten geweigerd in het wiegje te slapen.
Toen heeft ze bij ons geslapen, en de 2e keer op het verschoningskussen na een tip van de kraamverzorgster.
Dat is een paar keer gebeurd, en daarna sliep ze gewoon braaf in d'r wiegje (overdag ging het zowieso wel goed, alleen de nachten dus een paar keer niet).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  † In Memoriam † zondag 7 september 2008 @ 12:49:05 #17
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_61445615
Maja vertikte het ook om in de wieg te slapen en slaapt nog steeds heel knus in het snuggle nest tussen ons in. Handig met voeden en bij kwijtgeraakte speentjes. Nu ze groter en beweegljker word krijg ik af en toe een handje in mijn zij of gezicht. Als het de spuigaten uit gaat lopen daarmee zullen we madame toch echt in een vrijstaand bedje moeten zien te krijgen.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zondag 7 september 2008 @ 15:29:08 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_61449047
Ik ben langs de H&M geweest. Mijn portemonnee heeft het geweten

Ik vind dat BB Department echt een superleuk merk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61451097
Troel: die oranje/rood shirt is erg leuk

Gisteren 2 slaapzakjes met mouwen gekocht. Ze zijn nu echt nog veel te warm voor Maarten.
Na z'n tukkie voelde hij echt te warm dus die krijgt hij pas aan als het kouder word.
Denk ook dat ik hem zelfs met alleen een luier aan erin doe.
Hij is absoluut geen kouwkleum dus winterslaapzak met mouwen en luier is voldoende lijkt mij.
Ook 3 broekjes erbij gedaan wnat hij had alleen nog maar RBB broekjes en een ander soort is ook wel leuk.

Boos worden kan Maarten ook maar vandaag voor het eerst dat hij boos begon te huilen omdat ik iets afpakte
Hij heeft een xylopiano (of zoiets) met piano toetsen en een xylofoon bovenop. De stokjes die erbij horen mag hij nog niet maar vandaag onder toezicht hem even laten spelen met de stokjes.
Ik wilde ze weer opruimen na een tijdje en hij begon de protesteren
pi_61452233
Leuke shirts troel!! Ik heb ook met die onderste in mijn handen gestaan, maar had al genoeg andere dingen gekocht

BE, tikte jij in het vorige topic niet iets over oortjes-frutten van sasha? Chris plukt ook regelmatig aan zijn oortjes als er tandjes op komst zijn.. Dan zijn ze ook vatbaarder voor verkoudheden. Misschien is dat het?
pi_61452528
Lees ik oren trekken en verkouden?? Jen is snotverkouden en trekt al een tijdje aan de oren.... zou het dan echt?? Ik kan nog niets zien..

Ik heb trouwens niet goed opgelet bij het kopen van een fruithap, ik heb per ongeluk 2 fruitpotjes voor 8 maanden + gekocht (het staat er trouwens ook lekker duidelijk op, niet dus). Maar wat is nou het verschil, behalve de smaken? De fruiten die erin zitten heeft Jen allemaal al eens gehad, kan ik dan toch het potje geven, of is er nog iets anders? Anders staan ze net zo makkelijk nog een maandje in de koelkast. Ik vroeg het me gewoon af.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_61452791
Vaak zitten er wat stukjes in. Nog wel heel fijn, maar sommige kindjes willen/kunnen dat niet hebben.. Dat is het enige verschil (behalve de ingredienten zelf) dat ik weet..
pi_61453369
Ik ging net Leander even temperaturen, zit hij weer te laag
En ik snap het echt niet. De afgelopen dagen zit hij steeds hartstikke goed, we hebben al een dag of 5 geen te lage temperatuur meer gezien, terwijl hij best veel op de arm is en dergelijke. Ook wel een half uurtje voeden zonder omslagdoek enzo.

En hij kwam uit zijn bedje (net als anders bedje met kruik), ik heb hem een half uurtje gevoed mét omslagdoek en hij zit weer te laag
Ik snap het gewoon niet
  zondag 7 september 2008 @ 18:36:58 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61453790
Wat raar zeg... Vervelend ook.
Hoeveel te laag zit hij dan?
quote:
Op zondag 7 september 2008 17:37 schreef Deepfreeze het volgende:

BE, tikte jij in het vorige topic niet iets over oortjes-frutten van sasha? Chris plukt ook regelmatig aan zijn oortjes als er tandjes op komst zijn.. Dan zijn ze ook vatbaarder voor verkoudheden. Misschien is dat het?
Ja, dat denk ik ook haast wel. Hij kwijlt als een bezetene en ik mag zijn bovenkaak niet bekijken. Ook niet poetsen, onder wel. Echt oorpijn lijkt me sterk want daar zou hij dan toch de hele dag last van moeten hebben?
Ik dacht ook bobbels te zien ter hoogte van de hoektanden, maar of dat nou echt zo is???
Iig maar even nieuwe chamodent halen voor mee naar Kroatie volgende week.

Oh, en krentenbaard heerst hier in de buurt enorm en nu heeft hij ook al een paar dagen rode vlekjes bij zijn mondhoeken en op zijn kin, maar aangezien hij ook zo vreselijk kwijlt denk ik eigenlijk dat het gewoon schraal is.
Troel, hoe snel brak die Krentenbaard bij Ruben door? Hoe begon het?
  zondag 7 september 2008 @ 18:42:14 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_61453898
quote:
Op zondag 7 september 2008 18:36 schreef Brighteyes het volgende:

Oh, en krentenbaard heerst hier in de buurt enorm en nu heeft hij ook al een paar dagen rode vlekjes bij zijn mondhoeken en op zijn kin, maar aangezien hij ook zo vreselijk kwijlt denk ik eigenlijk dat het gewoon schraal is.
Troel, hoe snel brak die Krentenbaard bij Ruben door? Hoe begon het?
Bedoel je de eerste keer, de tweede keer of deze keer

Het begint eigenlijk alsof hij gestoken is door muggen, maar dan worden het al binnen 1 a 2 dagen blaasjes. Ruben heeft het echt op zijn armen en benen en maar weinig in zijn gezicht. Mondhoeken heeft hij geen last van
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')