koop renniequote:Op zondag 7 september 2008 06:20 schreef TheSorrow het volgende:
Een boer laten en dan het maagzuur omhoog voelen komen is niet prettig!
Ja?quote:Op zondag 7 september 2008 06:22 schreef Poit- het volgende:
Melk drinken helpt!
een oom van mij deed dat ooit ook, nu is hij doodquote:Op zondag 7 september 2008 06:24 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ja?
* TheSorrow schenkt een glas melk in
Je bent geen kalfquote:Op zondag 7 september 2008 06:24 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ja?
"Melk, de Witte Doder"quote:Op zondag 7 september 2008 06:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
een oom van mij deed dat ooit ook, nu is hij dood
Het helpt zeker. Waarom weet ik niet precies, maar zuivel producten verzachten je maag ofzo geloof ik. Geen half pak he dan moet je kotsenquote:Op zondag 7 september 2008 06:24 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ja?
mèèèè!quote:Op zondag 7 september 2008 06:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent geen kalf
Tip: cola, gewone cola, hele kleine ieniemienieslokjes nemen.
1 glaasje, meer dan genoegquote:Op zondag 7 september 2008 06:27 schreef Poit- het volgende:
[..]
Het helpt zeker. Waarom weet ik niet precies, maar zuivel producten verzachten je maag ofzo geloof ik. Geen half pak he dan moet je kotsen
de witte sloper, zei ik altijdquote:
Ik weet niet hoor, maar volgens mij slaaptie nu nietquote:Op zondag 7 september 2008 06:29 schreef Poit- het volgende:
Owja zorgen dat je hooft/borst hoger ligt dan je maag als je gaat slapen is ook wel handig! Dan zakt het iig niet naar je keel.
Er staat toch ook 'als je gaat slapen' ?quote:Op zondag 7 september 2008 06:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar volgens mij slaaptie nu niet
"En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet nog lange niet"quote:Op zondag 7 september 2008 06:32 schreef Poit- het volgende:
[..]
Er staat toch ook 'als je gaat slapen' ?
kloptquote:Op zondag 7 september 2008 06:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
"En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet nog lange niet"
moord met voor bedachte radequote:Op zondag 7 september 2008 06:38 schreef yvonne het volgende:
Nou, The Sorrow is dood, leuk dat melk drinken
Jouw schuld Piot!
quote:Op zondag 7 september 2008 06:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wil maid of honor izjn
als jij ja zegtquote:
Effe dimmen hè! En ik ben niet dood, zo makkelijk komen jullie niet van me af!quote:Op zondag 7 september 2008 06:39 schreef Queen_Bee het volgende:
Mensen di emelk drinken moeten inderdaad dood
Op een begrafenis?quote:Op zondag 7 september 2008 06:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wil maid of honor izjn
Hope so.quote:Op zondag 7 september 2008 06:47 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Effe dimmen hè! En ik ben niet dood, zo makkelijk komen jullie niet van me af!
Yv, 24-10 ben je wel aanwezig hè?
vast welquote:Op zondag 7 september 2008 06:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Kan toch nietmn eigen maid of honor worden
laatste begrafenis die ik had was een groot zuip festijnquote:
Ik had gehoopt op jou, keihard anaal in de wc. Helaas zal het thuis mn rechterhand misbruiken worden.quote:Op zondag 7 september 2008 06:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Wie ga je daar neuken, Srrow
de samba?quote:
Wat een waaghals, hij zoekt de dood gewoon op. Noh.quote:
ik word niet meer stonedquote:
Wat kan ik zeggen, ik leef graag op het randje.quote:Op zondag 7 september 2008 06:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat een waaghals, hij zoekt de dood gewoon op. Noh.
Why not?quote:
teveel gesmokedquote:Op zondag 7 september 2008 07:07 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen, ik leef graag op het randje.
[..]
Why not?Het is tegenwoordig ook allemaal hartstikke duur
Probeer het met melkquote:
melk met hasj erin opwarmenquote:
Doe dan de Paso Doble, mag je lekker stampenquote:
wij gaan toch incognitoquote:Op zondag 7 september 2008 07:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Doe dan de Paso Doble, mag je lekker stampen
Eey Sorrow, beloof je me dat je filmpjes van 'dansende' fokkers gaat maken?Pretty please?
ik ben jaloersquote:Op zondag 7 september 2008 07:15 schreef Queen_Bee het volgende:
Weed voelt bij mij net zoals morfine, klopt dat wel?
Oh jaquote:
ik bedoel dat ik niks meer merk van wiet of hasjquote:
Oh! Hopen dat je geen kanker krijgt danquote:Op zondag 7 september 2008 07:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik niks meer merk van wiet of hasj
Het werkt in sommige gevallen goed als pijnstiller inderdaadquote:Op zondag 7 september 2008 07:15 schreef Queen_Bee het volgende:
al lang gehad johquote:Op zondag 7 september 2008 07:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh! Hopen dat je geen kanker krijgt dan
quote:Op zondag 7 september 2008 07:15 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik merk er nog wel wat van, maar als je het vergeleek met mn eerste joint, alles ging keihard rondspinnen enzo, dat heb ik daarna nooit meer meegemaaktquote:Op zondag 7 september 2008 07:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik niks meer merk van wiet of hasj
ik word gewoon niet meer stoned ook niet na 2 dikke baapsquote:Op zondag 7 september 2008 07:21 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik merk er nog wel wat van, maar als je het vergeleek met mn eerste joint, alles ging keihard rondspinnen enzo, dat heb ik daarna nooit meer meegemaakt
Zijn die er?quote:Op zondag 7 september 2008 07:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Eey Sorrow, beloof je me dat je filmpjes van 'dansende' fokkers gaat maken?Pretty please?
een dansende toontjequote:Op zondag 7 september 2008 07:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zijn die er?
Op een meeting?
Ik heb in al die jaren nog geen dansende FOK!ker gezien en dat wil ik graag zo houden, dank je.
Ho, ho! "Dansen"quote:Op zondag 7 september 2008 07:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zijn die er?
Op een meeting?
Ik heb in al die jaren nog geen dansende FOK!ker gezien en dat wil ik graag zo houden, dank je.
Dan schiet het inderdaad niet op.quote:Op zondag 7 september 2008 07:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik word gewoon niet meer stoned ook niet na 2 dikke baaps
Waat is dit?!quote:
morfine is meesterquote:Op zondag 7 september 2008 07:27 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dan schiet het inderdaad niet op.
Ik zou niet weten hoe morfine voelt trouwens, ik heb dat nog nooit gehad
Ben je serieus?quote:Op zondag 7 september 2008 07:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waat is dit?!
Wie zijn dit!!
Ik kom niet, ik vertik het!
denk het wel jaquote:
Ik ga niet naar meetings waar ze gaan "dansen"quote:
Nadat ik morfine had dacht ik ineens "Hey! Dit lijkt wel op hoe ik me toen met die joint voelde" Maarjaquote:
Ik zie steeds Janetje en Litso, de rest ken ik ook nietquote:Op zondag 7 september 2008 07:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga niet naar meetings waar ze gaan "dansen"
ik had in het ziekenhuis uitgevogeld hoe het morfine doserings apparaat wat aan je infuus zit werkt, zelf dosis bepalenquote:Op zondag 7 september 2008 07:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nadat ik morfine had dacht ik ineens "Hey! Dit lijkt wel op hoe ik me toen met die joint voelde" Maarja
quote:Op zondag 7 september 2008 07:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had in het ziekenhuis uitgevogeld hoe het morfine doserings apparaat wat aan je infuus zit werkt, zelf dosis bepalen
na 3 dagen kreeg ik een nieuwe, ze hadden het idee dat de oude stuk was, maar de nieuwe deed verrassend genoeg hetzelfdequote:
where's your carquote:
dudequote:
dat meen je nietquote:Op zondag 7 september 2008 08:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Ooohh, t was niet Litso maar McDavid
ik heb er gelijk een roman over geschrevenquote:Op zondag 7 september 2008 08:34 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja heus! Breaking newsssssssssssssss
Zo snel, da's knapquote:Op zondag 7 september 2008 08:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb er gelijk een roman over geschreven
er was eens een einde.quote:
Als je het zuur verder op wilt wekken moet je dat zeker doen.quote:Op zondag 7 september 2008 06:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent geen kalf
Tip: cola, gewone cola, hele kleine ieniemienieslokjes nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |