nee, nog een uurtje of tweequote:
aah, dat is de reden dat het hier niet gezellig is, er is geen bier.. en ik wacht op de auto die me komt halen overigens..quote:Op zondag 7 september 2008 16:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, nog een uurtje of twee![]()
maar het is verder wel gezellig enzo, bier
droom-dingesquote:
korte samenvatting:quote:
Maar geen banoffee-taartquote:Op zondag 7 september 2008 16:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, nog een uurtje of twee![]()
maar het is verder wel gezellig enzo, bier
Bam als in de stad in Iran van die aardbeving Bam?quote:Op zondag 7 september 2008 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
droom-dinges
[..]
korte samenvatting:
wiewwwww, wiewwwww, iiiiiieeeehh! Bam! wiiiewww, wiewww, wiewww, hamilton gewonnen en dus géén ferrari
niet aan de ramen likken he?quote:Op zondag 7 september 2008 16:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, dat is de reden dat het hier niet gezellig is, er is geen bier.. en ik wacht op de auto die me komt halen overigens..
Neh, als in bots bamquote:Op zondag 7 september 2008 16:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Bam als in de stad in Iran van die aardbeving Bam?
whehehehequote:Op zondag 7 september 2008 16:06 schreef indahnesia.com het volgende:
AU!
http://www.nu.nl/news/173(...)klap_tegen_dijk.html![]()
een vrouw die van F1 af weetquote:Op zondag 7 september 2008 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
droom-dinges
[..]
korte samenvatting:
wiewwwww, wiewwwww, iiiiiieeeehh! Bam! wiiiewww, wiewww, wiewww, hamilton gewonnen en dus géén ferrari
en is het dan echt nodig om dit topic te vervuilen met die informatie?quote:
ik kan dat toch niet alleen verwerkenquote:Op zondag 7 september 2008 16:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en is het dan echt nodig om dit topic te vervuilen met die informatie?
mwoah, wij hebben schotel he... best kans dat je het daar ook kunt zien als je je best een beetje doetquote:Op zondag 7 september 2008 16:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
TV staat hier uit, maar anders had ik het wellicht toch niet gezien.
Goeie samenvattingquote:Op zondag 7 september 2008 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
droom-dinges
[..]
korte samenvatting:
Het is zondagmiddag, maar je kunt nog alle kanten op, zappen is ZINVOL!quote:
quote:
da doch ik!quote:
al láng gedaanquote:[..]
Het is zondagmiddag, maar je kunt nog alle kanten op, zappen is ZINVOL!
oh.. natuurlijk, wat gevoelloos van me.quote:Op zondag 7 september 2008 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kan dat toch niet alleen verwerken
waar?quote:
kan dat?quote:Op zondag 7 september 2008 16:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
oh.. natuurlijk, wat gevoelloos van me.
Ik had niet in de gaten dat je daar misschien zulk zware emotionele schade door had opgelopen dat je behoefte had aan een therapeutische sessie nu.
Wil je er over praten?
juistquote:
Laat me raden... je vond Schumacher een held?quote:
Ik heb een F1-pakket gewonnen met een prijsvraagquote:Op zondag 7 september 2008 16:35 schreef JortK het volgende:
Marc heeft last van vernieuwingsangst Muck
Waar?quote:Op zondag 7 september 2008 16:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb een F1-pakket gewonnen met een prijsvraag
Ik hou van sport ja, dan valt Hamilton al vrij snel afquote:
Hij heeft het heel goed gedaan, maar een held zeker niet.quote:Op zondag 7 september 2008 16:34 schreef Muck het volgende:
Laat me raden... je vond Schumacher een held?
sportenwin.nlquote:
quote:Op zondag 7 september 2008 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hou van sport ja, dan valt Hamilton al vrij snel af
Schumacherquote:Op zondag 7 september 2008 16:34 schreef Muck het volgende:
[..]
juist
[..]
Laat me raden... je vond Schumacher een held?
dát was pas een onsportieve etterquote:Op zondag 7 september 2008 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft het heel goed gedaan, maar een held zeker niet.
Waarom?quote:Op zondag 7 september 2008 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hou van sport ja, dan valt Hamilton al vrij snel af
Fotoboekenquote:
ik had ineens zo'n gevoel...quote:Op zondag 7 september 2008 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu zeg ik natuurlijk even niks terug hè, helderziende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |