Mwah... verschilt toch welquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En dat is ongeveer vergelijkbaar met
Ik luister ook nietquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]meesten zullen nu niet meer posten qua uitzending
Whitenoise en daarna BPMquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat is er nu op dan...?
Ik kijk Law & Order
3VOOR12WHITENOISE heet dit programma volgens mij, ik luister 't ook nooit.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat is er nu op dan...?
Ik kijk Law & Order
is toch een ouwehoer programmaquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:21 schreef borisz het volgende:
Ik heb vaak za op zo Simek Snachts aan staan
quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is toch een ouwehoer programma
Hoor ik wel es net voordat AVRO Nachtdienst begintquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:21 schreef borisz het volgende:
Ik heb vaak za op zo Simek Snachts aan staan
quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoor ik wel es net voordat AVRO Nachtdienst begint.
Ik hoorde het live die nacht, ik wist direct dat er iets niet kloptequote:
Hahahahahaha, great minds think alike!quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:39 schreef borisz het volgende:
Mook
Je moet je ondertitel wel eens aanpassen hoor
Heel smerig.quote:
In ga de laatste maanden richting de Duitse bierenquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heel smerig.
Brand, Alfa en Warsteiner. En Hoegaarden en Wieckse Witte bij de witbieren uiteraard. En Guinness in de klasse apart.
Mijn woonplaats is Valkenswaard, dat is de gemeente waar Dommelen onder valt, en in Dommelen wordt Dommelsch gebrouwen. Door mij zelf ook nog, hoezo kan ik dan geen Dommelsch in mijn ondertitel hebben ??quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeg, ik zie Dommelsch als ondertitel... ik denk, die komt uit t oosten, maar toevallig weet ik je woonplaats... kan niet he?!
Tof !quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:56 schreef Piles het volgende:
Stenders Late Vermaak wordt nog herhaald ook nu
Die zijn goed bezig danquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:58 schreef Jannekje7 het volgende:
Omdat alle mensen uit Almeloooo Dommelsch drinken
Maarruhm, ik ben fan van (bijna) alle witbieren.
Amstel en Hertog Jan en Palm vind ik ook zeer fijn.
En verder ken ik niet al te veel bier...?
Guinness is te zwaar voor mij (jeej, nog iets vrouwelijks!)
Vrouwen en bierquote:Op zondag 7 september 2008 00:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Tsja, veel mannen he, dan krijg je dat onderwerp, bier!
En vrouwen... maar die komen hier niet zo heel vaak langs (totdat Roel één van zn geile buien heeft)
Een goede wijn is ook niet verkeerd.quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 00:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Tsja, veel mannen he, dan krijg je dat onderwerp, bier!
En vrouwen... maar die komen hier niet zo heel vaak langs (totdat Roel één van zn geile buien heeft)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |