Vandaag kwam er bij de supermarkt waar ik werk een vrouw, nouja vrouw ze ziet er meer uit als een kerel, die naar het schijnt Gilles de la Tourette heeft. Ze scheld haar hele bezoek in de supermarkt vol. Nu heb ik daar niet zo'n probleem mee ware het niet dat ze ons caissieres (kassasletten voor intimi) ook uit scheldt

. Woorden als kutwijf vliegen in 't rond.
Ik zal even een illustratie geven hoe het afrekenen met manwijf in kwestie gaat:
Ik: Hallo!
Manwijf: Hallo

, mompelt: mm godverdomme kutwinkel, kutweer blablabla, zo hardlopen...
Oh even een opmerking, ze hardloopt dus de godganse dag en moet dat ons elke keer weer vertellen

.
Ik: bliep, bliep, bliep, bliep, dat is dan 12,43 alstublieft

Manwijf: HEB IK AL GEZIEN HOOR!!

Ik:

Manwijf: mm godverdomme blabla *smijt geld neer*
Ik: dankuwel, geeft wisselgeld terug, tot ziens!
Manwijf: doegg kutwijf godverdommee

Ik:

Ook smijt ze vaak met mandjes en dergelijke. Ik word hier toch wel een beetje bang van en de rest van de caissieres met mij. Nu ben ik altijd aardig tegen haar geweest want ik had toch een beetje medelijden met haar. Maar nu heeft ze me laatst keihard gedisst

de precieze uitlating durf ik hier niet te posten

.
Toen was natuurlijk de maat vol bij mij, ik zin op wraak! Heeft iemand suggesties?
Ps: volgens mij is er nog wel meer mis met haar dan alleen Gilles de la Tourette

.
Klacht: LELIJK MANWIJF VERPEST MIJN DAG en ik ben bang voor haar

Oh ik had ook bedacht dat als ze afrekent aan mijn kassa dat ik dan zo zeg: tot ziens meneer

.
Matig geformuleerd
.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.