tja of je nou een stelletje verslaafden hebt of een stelletje criminelenquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:34 schreef Wunny het volgende:
Ze hadden laatst ( tijdje terug ) ook een documentaire of Red Hot Chilli Peppers, die was boeiend.
Dit is fakking gay.
A Dutch Connection van Van Splunteren?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:34 schreef Wunny het volgende:
Ze hadden laatst ( tijdje terug ) ook een documentaire of Red Hot Chilli Peppers, die was boeiend.
Dit is fakking gay.
Boo fucking hoo.quote:Het is Kempi-week op de urbanzender FunX. Naast interviews en muziek schrééuwt dat natuurlijk om een bedreiging. Vanuit gevangenis de Oosterhoek vertelt de Eindhovense rapper aan Revu: ‘Als ik vrijkom, ga ik ze verrassen bij FunX. Iemand daar kan een klap voor z’n bek verwachten.’
Ruim twee weken geleden ging Revu op bezoek bij Kempi, om over zijn nieuwe album Du Zoon te praten. De rapper wil zijn leven beteren, luidde zijn boodschap. Maar positief toekomstplan of niet, een brave jongen zal hij niet zo snel worden. Kempi was namelijk opgefokt. ‘Ik kan niet veranderen als ik tegelijkertijd word afgekraakt,’ vertelde hij in de kleine bezoekersruimte in Grave.
Een paar maanden geleden gebeurde het volgens Kempi al, drie dagen voor het bezoek weer: een vrouwelijke dj van hiphopzender FunX bekritiseerde de rapper uit Eindhoven. Kempi hoorde het in zijn cel en werd erop aangesproken door celgenoten. ‘Weet je hoe moeilijk het is om dat in de gevangenis te moeten horen? Die mensen kennen me niet eens. Waarom komen ze niet gewoon langs?’ Kempi slaat met zijn vuist op tafel. ‘Ik laat me niet beledigen! Als ik vrijkom, ga ik ze verrassen bij FunX. Iemand daar kan een klap voor z’n bek verwachten. Of het nou een vrouw is of niet. Dat is het me waard, een jaar cel zal ik er niet voor krijgen.’
FunX wil niet reageren op de bedreigingen van de rapper. Kempi heeft in een persbericht van Top Notch inmiddels laten weten dat hij spijt heeft van de uitlatingen.
'In de gevangenis heb ik bijna geen contact met de buitenwereld,' zegt hij. 'Wat ik op de radio hoor is bijna mijn enige verbinding met wat de Nederlandse media van me vinden. Om dan hele lage grappen te horen over mij als artiest en bovenal als persoon is dan erg frustrerend. Op het moment dat er een reporter voor mijn neus zit, in dit geval Gert-Jaap Hoekman van de Revu, dan zie ik dat als uitlaatklep.'
Ik zweer het op heel mijn leven, zijn libie wil jij niet levenquote:
Daar zeg je wat:quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:59 schreef BasEnAad het volgende:
Praat over zichzelf alsof hij Jezus is.
Dit is idd wel heel erg. Hij maakt zich zo onsterfelijk belachelijk!quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daar zeg je wat:
[ afbeelding ]
Zweren op de bijbel, Jezus dit, God dat. Als Jezus op de voorkant van je cd staan.
Het spreekt hem vast tot de verbeelding, Jezus was immers ook arm en groeide op in een kansloze omgeving. Als Kempi nou ook nog eens een voorbeeld nam aan de levensstijl en houding van Jezus, zou zijn leven een stuk positiever zijn.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:19 schreef Dutch_Nelson het volgende:
'''Ik geef een ruk aan me hengel aan de haak zit een vis nigga!'''
Dit soort types zijn echt de beste reclame voor de invoeren van de doodstraf in NLquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |