wat ik begreep was er een tweeling van bloedserieus en insane zal vast wel ook in het groepje horen.quote:Op zondag 7 september 2008 16:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar is dat die B.EE.R of die andere gozert? Ze stelde zich met 2 man voor als Bloedserieus, maar ze gebruikten allebei de naam Insane niet.
Die nog levende heet kane, maar volgens mij is dat hem niet. maar wel sanequote:Op zondag 7 september 2008 17:21 schreef Vodkadruppel het volgende:
Die gast naast beer was de andere (nog levende) helft van de tweeling.
Hij stelde zich voor als kane kizzle.quote:Op zondag 7 september 2008 17:28 schreef Abbysak het volgende:
[..]
Die nog levende heet kane, maar volgens mij is dat hem niet. maar wel sane
Oke mijn fout danquote:Op zondag 7 september 2008 17:35 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Hij stelde zich voor als kane kizzle.
Dit filmpje is ook al heel erg oud.quote:Op zondag 7 september 2008 17:37 schreef Abbysak het volgende:
[..]
Oke mijn fout dan, leek me sterk omdat kane vast zat, maar zal wel op ander moment zijn opgenomen dan.
quote:Op zondag 7 september 2008 19:06 schreef MRCL90 het volgende:
Zie de reactie's op het nieuwsbericht waarin hij de FunX dj had bedreigd,
Vind je het gek dat hij zich bedreigd voelt, 99% van die gasten die die reactie's plaatsen zijn internethelden, maar een gek is er nodig en het is over. Het is niet alleen forums zoals deze, maar precies wat die gozer zei, kzou me kapot schrikken als ik op forums zoals deze keek en de reactie's zou lezen. Mensen haten hem echt zonder redenen. Ik begrijp het ergens wel, Mooi docu ook.. En het album is het beste wat Kempi tot nu toe heeft gebracht, vooral op beats en teksten springt het album uit.
Idd zeg, wat een kneus, laat m lekker met zn poten van andermans spullen afblijven.quote:Op zondag 7 september 2008 00:12 schreef Puccini het volgende:
Ik heb een stukje gezien. Dat hosselen, wat triest, neem een avondbaantje ofzo. Als jij succes wil dan betekent dat toch niet dat je ergens anders kunt jatten/drugs verspreiden.
Standaard bij die lui,quote:Op zondag 7 september 2008 20:54 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik zat met verbazing te kijken hoe die jongens zaten te mauwen dat ze wel moesten "hosselen" om rond te komen...in teringdure merkkleding terwijl ze bij mama thuis woonden en wel geld hadden voor wiet en een pistool.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:04 schreef Devrim_ het volgende:
TS is huillie omdat hij zelf geen gangster is
So true.quote:Op zondag 7 september 2008 19:06 schreef MRCL90 het volgende:
Zie de reactie's op het nieuwsbericht waarin hij de FunX dj had bedreigd,
Vind je het gek dat hij zich bedreigd voelt, 99% van die gasten die die reactie's plaatsen zijn internethelden, maar een gek is er nodig en het is over. Het is niet alleen forums zoals deze, maar precies wat die gozer zei, kzou me kapot schrikken als ik op forums zoals deze keek en de reactie's zou lezen. Mensen haten hem echt zonder redenen. Ik begrijp het ergens wel, Mooi docu ook.. En het album is het beste wat Kempi tot nu toe heeft gebracht, vooral op beats en teksten springt het album uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |