abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 september 2008 @ 16:37:35 #26
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61450821
quote:
Op zondag 7 september 2008 16:34 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat wist ik, maar is dat die B.EE.R of die andere gozert? Ze stelde zich met 2 man voor als Bloedserieus, maar ze gebruikten allebei de naam Insane niet.
wat ik begreep was er een tweeling van bloedserieus en insane zal vast wel ook in het groepje horen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_61451477
beer is diegene die 9 keer heeft vast gezeten, die ander is insane.
pi_61451768
Die gast naast beer was de andere (nog levende) helft van de tweeling.
pi_61451965
quote:
Op zondag 7 september 2008 17:21 schreef Vodkadruppel het volgende:
Die gast naast beer was de andere (nog levende) helft van de tweeling.
Die nog levende heet kane, maar volgens mij is dat hem niet. maar wel sane
pi_61452181
quote:
Op zondag 7 september 2008 17:28 schreef Abbysak het volgende:

[..]

Die nog levende heet kane, maar volgens mij is dat hem niet. maar wel sane
Hij stelde zich voor als kane kizzle.
pi_61452230
quote:
Op zondag 7 september 2008 17:35 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Hij stelde zich voor als kane kizzle.
Oke mijn fout dan , leek me sterk omdat kane vast zat, maar zal wel op ander moment zijn opgenomen dan.
pi_61452835
Die op het station stond (twin mob, je weet toch) is neergestoken, die naast b.ee.r zat op de bank is idd de andere helft van de tweeling en leeft nog.
pi_61453317
quote:
Op zondag 7 september 2008 17:37 schreef Abbysak het volgende:

[..]

Oke mijn fout dan , leek me sterk omdat kane vast zat, maar zal wel op ander moment zijn opgenomen dan.
Dit filmpje is ook al heel erg oud.
Kempi had net coke moet gepusht worden af. Dat is volgens mij meer dan 2 jaar geleden ofzo?
pi_61453691
hmm.. ik had de pilot een hele tijd geleden gezien. nu de final maar eens kijken.

[ Bericht 65% gewijzigd door Raven_ op 07-09-2008 18:38:12 ]
pi_61454464
Zie de reactie's op het nieuwsbericht waarin hij de FunX dj had bedreigd,
Vind je het gek dat hij zich bedreigd voelt, 99% van die gasten die die reactie's plaatsen zijn internethelden, maar een gek is er nodig en het is over. Het is niet alleen forums zoals deze, maar precies wat die gozer zei, kzou me kapot schrikken als ik op forums zoals deze keek en de reactie's zou lezen. Mensen haten hem echt zonder redenen. Ik begrijp het ergens wel, Mooi docu ook.. En het album is het beste wat Kempi tot nu toe heeft gebracht, vooral op beats en teksten springt het album uit.
pi_61454584
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:06 schreef MRCL90 het volgende:
Vind je het gek dat hij zich bedreigd voelt, 99% van die gasten die die reactie's plaatsen zijn internethelden, maar een gek is er nodig en het is over. Het is niet alleen forums zoals deze, maar precies wat die gozer zei, kzou me kapot schrikken als ik op forums zoals deze keek en de reactie's zou lezen. Mensen haten hem echt zonder redenen. Ik begrijp het ergens wel, Mooi docu ook.. En het album is het beste wat Kempi tot nu toe heeft gebracht, vooral op beats en teksten springt het album uit.
  zondag 7 september 2008 @ 19:14:01 #37
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_61454663
Leuke docu, z'n muziek vind ik 13 in een dozijn, zijn teksten lijken authentiek, vond het een aardige kijk in zn leven.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_61455703
Hoewel zijn muziek niet tenenkrommend is, vind ik zijn praatjes echt zwaar kansloos. Met z'n gehossel en jonko's klappen om de haverklap. En maar zeiken dat ie geen geld heeft, nee doh, het regent in Nederland nog steeds geen geld, voor niemand niet. Dus werken of een opleiding. En anders niet zo mekkeren om geld, want hij koopt er toch gewoon drugs voor. Of dure kleren/tattoo's. Of wapens dus, waarmee die vervolgens gepakt wordt

Ik had trouwens ook wel het idee dat er heel veel zogenaamde vrienden om hem heen liepen die wachten tot hij beroemd en rijk wordt, en dan willen meeprofiteren.
know'm sayin?
word? word.
pi_61456234
Vond de pilot beter. Deze docu leek meer op een realityshow met hier en daar interviews. Maar dat zal wel de eis van BNN geweest zijn.

Nobel streven van die Kees om hem uit de shit proberen te halen met behulp van een platencontract. Nog wat wijze raad erbij, maar op een gegeven moment is het afgelopen en heeft ie nog steeds niks. Zet hem liever in een onderwijs/rehabilitatieprogramma oid.

Vond bepaalde scenes toch wel ernstig. Vooral met die 'homies' van hem. Die hopi boys, de doodsbedreiging, een wapen aanschaffen en ondertussen ook nog een kind krijgen... zucht o zucht..

Mannetjes met de camera zitten er eigenlijk ook maar bij en kijken er naar. Tis niet dat deze docu of bnn anders is dan al die 'andere media'. Behalve dat we wat meer zien van Kempi.

[ Bericht 6% gewijzigd door Raven_ op 07-09-2008 20:23:46 ]
pi_61457515
Is deze docu ook ergens online te bezichtigen?
pi_61457684
Zat linkjes in het andere kepi topic.
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_61457898
Ik zat met verbazing te kijken hoe die jongens zaten te mauwen dat ze wel moesten "hosselen" om rond te komen...in teringdure merkkleding terwijl ze bij mama thuis woonden en wel geld hadden voor wiet en een pistool.

Op zich vond ik sommige van zijn nummers nog best goed trouwens.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 7 september 2008 @ 21:24:15 #44
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_61458960
quote:
Op zondag 7 september 2008 00:12 schreef Puccini het volgende:
Ik heb een stukje gezien. Dat hosselen, wat triest, neem een avondbaantje ofzo. Als jij succes wil dan betekent dat toch niet dat je ergens anders kunt jatten/drugs verspreiden.
Idd zeg, wat een kneus, laat m lekker met zn poten van andermans spullen afblijven.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  dinsdag 9 september 2008 @ 11:51:35 #45
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_61495099
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:54 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik zat met verbazing te kijken hoe die jongens zaten te mauwen dat ze wel moesten "hosselen" om rond te komen...in teringdure merkkleding terwijl ze bij mama thuis woonden en wel geld hadden voor wiet en een pistool.
Standaard bij die lui,
loopt er hier een waarvan het kind op blote voeten naar de kleuterschool ging, maar papa heeft wel geld voor 3 GSM's, breedbeeldtv etc etc

En maar klagen.....
Feyenoord!!! * Barça
pi_61496316
Wat een sukkel. Mijn zusje werkt met dit soort lui op een inrichting. Kansen genoeg, maar het idee van een spannend leven met criminaliteit en hiphop spreekt ze meer aan, dus blijven ze dezelfde fouten maken. Ongelovelijk dom.

Gouden tanden, een vette bak, chlamydia, steekpartijen. Ja kinderen, dat is waar het om draait in dit leven.
  dinsdag 9 september 2008 @ 12:49:53 #47
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_61496336
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 21:04 schreef Devrim_ het volgende:
TS is huillie omdat hij zelf geen gangster is

!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_72396654
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:06 schreef MRCL90 het volgende:
So true.
  donderdag 3 september 2009 @ 18:06:08 #49
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_72405268
So late
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  donderdag 3 september 2009 @ 18:29:08 #50
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72405932
Kick van een jaar? Voor een Kempi topic?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')