Wegens overstap naar een gewone pc bied ik mijn Mac mini te koop aan. Deze is gekocht op 23 december 2007 (factuur aanwezig).
Het gaat om de 1.83GHz versie (inclusief flat keyboard en mighty mouse), waarvan de specs
hier te vinden zijn
Op 5 februari 2008 is daarbij een externe Iomega minimax 500GB (usb2.0/firewire400) aangeschaft (factuur aanwezig).
Op 4 april 2007 zijn de disk en het geheugen vervangen. De 5400rpm standaard disk is vervangen voor een Seagate momentus 7200rpm disk en de standaard 1GB geheugen is vervangen door 2GB Kingston (KTA-MB667K2/2G) geheugen. Ook daarvan is een factuur aanwezig.
Het geheugen en de disk heb ik zelf vervangen. Bij het vervangen is helaas het kabeltje van de airport antenne losgeraakt. Deze is later weer vast gesoldeerd. Het bereik van de airport module lijkt daardoor iets minder te zijn maar werkt nog wel gewoon. Verder is er absoluut niets beschadigd.
Omdat er standaard geen dvd brander in zit heb ik er een plextor usb2.0 brander bij (PX-608CU). Deze had ik nog liggen.
De Mac mini wordt geleverd inclusief Tiger installatie (standaard) en een Leopard dvd. Gebundeld zijn I'life 2008 en Garageband. Ook de originele disk en geheugen doe ik erbij.
Totaal heeft deze set me 985 euro gekost en mag (mede door de airport module) voor 625 euro weg. Ik verkoop niets los.
De set is op te halen in Bussum. Gegadigden kunnen me een pm sturen of mailen naar b[punt]poort[at]chello[punt]nl
[ Bericht 0% gewijzigd door FREAKY_ME op 06-09-2008 21:45:23 ]
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!