abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61551837
Hij is getrouwd met de dochter van de baas, die gast heeft echt wel inspraak..
  Redactie Games donderdag 11 september 2008 @ 15:26:05 #102
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61552086
quote:
Op donderdag 11 september 2008 13:15 schreef The_Crippler het volgende:
Ik heb besloten te wachten totdat het TNA spel voor 30 a 20 euro in de winkel ligt, dan ga ik hem wel een keer kopen, want ik kan niet geloven dat TNA ook maar in 1 opzicht beter kan zijn dan SvR.
http://gamehubs.com/XBOX360/tna-impact.html
.....Kennedy
  donderdag 11 september 2008 @ 15:28:28 #103
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61552139
quote:
Hij is getrouwd met de dochter van de baas, die gast heeft echt wel inspraak..
Dat heeft Taker ook, zo niet meer dan HHH door zn loyaliteit. Austin had het ook, Rock ook....dus je punt is? Ik zeg alleen maar dat die berichten overtrokken zijn naar mijn mening, inspraak zal hij vast wel hebben
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games donderdag 11 september 2008 @ 15:38:21 #104
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61552408
Aankondiging: 11/09/2008 op de Vorst Nationaal Site.

Vrijdag 6 november 2009 @ 20:30 - New

WORLD WRESTLING ENTERTAINMENT action at the Vorst-Forest Nationa(a)l

The 2008 show in Brussels is completely SOLD OUT! Due to popular demand, a 2009 date has been added! Tickets go on sale 13 September.

Ik ga absoluut niet 14 maanden van te voren bestellen voor de 1e rij
.....Kennedy
  donderdag 11 september 2008 @ 16:47:44 #105
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_61554302
quote:
ik jank om de 360,
maar ik zie dat de ps3 versie ongeveer hetzelfde kost. Ik ga er over nadenken, thnks.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_61556550
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:35 schreef kidkash19 het volgende:
ennnnnnnnnnnnn dat weet jij hoe? door alle verhalen en betrouwbare nieuwsberichten? Ik geloof al die verhalen nooit zo, er zal wel een kern inzitten maar lang niet zo groot als dat ze doen voor komen
precies wat ik bedoelde
Narf!
pi_61557210
Ik zeg toch niet dat het verhaal waar is? Ik heb het over Triple H en zijn macht. Het is gewoon een feit dat hij meer macht heeft dan de rest. Net zoals Undertaker. Dat is niks nieuws hoor.
pi_61557459
M.v.p moet trouwens niet zeiken. als hij de beste wil worden dan moet hij er boven staan..
het is een sarcastisch bedoelde promo, Henry hoor je niet zeuren als hij dik en traag genoemd word

kom op zeg
het is storyline dat hoort bij je werk!
Narf!
pi_61557521
Wie zegt dat het MVP was? Er staat dat andere het niet normaal vonden. Niet degene waarover het ging.

(Als het al waar is)
pi_61557601
quote:
Op donderdag 11 september 2008 18:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wie zegt dat het MVP was? Er staat dat andere het niet normaal vonden. Niet degene waarover het ging.

(Als het al waar is)
dan moeten die ook hun kinderachtige bakkes houden
er zijn nu eenmaal mensen die hun sporen verdient hebben en meer kunnen maken/zeggen.
in het land van WWE is dat nu eenmaal zo
Narf!
pi_61559574
HHH is wanhopig vast aan het houden aan z'n top plek op smackdown. Is er werkelijk iemand die ook maar iets geeft om z'n suffe title reign? Mij boeit het iig geen bal of hij die title weet te winnen.
Met de scramble match zag je goed hoe het er aan toe ging; 15 minuten goede match, HHH komt erin, pedigreed iedereen alsof het niks is, en wint.
  donderdag 11 september 2008 @ 20:15:08 #112
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61559678
HHH heeft alle tools om een world champion te zijn.. daar heeft ie weinig backstage politics voor nodig
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games donderdag 11 september 2008 @ 22:40:59 #113
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61564030
Nu al zin in WM25
.....Kennedy
pi_61564776
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:40 schreef Wessiej het volgende:
Nu al zin in WM25
Inderdaad

Gewoon die hele opbouw tijd tot de royal rumble is al speciaal. Omdat je weet dat het gaat komen. En dan is het Royal Rumble tijd en dan gaat het helemaal los
  donderdag 11 september 2008 @ 23:07:39 #115
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61564854
en hoe is dat een feit? is daar ooit bewijs voor geweest behalve geruchten uit de o zo betrouwbare nieuwswereld? Zit jij backstage? in de meetings? weet jij precies hoe en wat? nee, net zo min als ik dat weet en net zo min als een Dave Meltzer of andere journalist dat weet, daarom neem ik dat soort dingen met een korreltje(emmer) zout. IEDERE top superstar heeft een mate van macht, dat is gewoon logisch want dat is in elke sport zo. Denk je dat Cena geen macht heeft? Shawn? Taker (misschien wel meer dan HHH), Austin, Rock, Bret en welke andere top ster van de afgelopen jaren dan ook. Het gaat mij erom dat men denkt dat alles maar via HH zn goedkeuring loopt en daar geloof ik gewoon niet in.

De HHH haat vind ik nergens op slaan...toen Austin en Rock beide weg waren wie was toen degene die het WWE schip boven hield?

Ik zeg altijd....Jaloezie=Haat
Luck is for losers
pi_61565238
Dat Triple H veel macht heeft is een feit ja. Weet niet waarom jij daar zo moeilijk over doet

Triple H tagged ook gewoon weer met Taker op een house show binnenkort las ik net. Dus het eerdere bericht zal iig al niet zo sterk waar zijn.
pi_61568681
Al zou het zo zijn..
HHH zet vaak een goede match weg
en wat cubeforce zegt slaat ook nergens op.. dat hebben we met Cena precies hetzelfde
en dat doen ze allemaal
als Hardy binnenkomt of wie dan ook word er ook altijd ineens voor superman gespeeld en ineens wel gewonnen
zo werkt het nu eenmaal

je wist als het glas brak dat Stone cold ook iedereen zn ass zou whoopen op dat moment.
Narf!
  vrijdag 12 september 2008 @ 09:03:46 #118
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61569418
Ik zie een feit als iets wat bewezen is....ik heb geen bewijs gezien dat HHH veel macht heeft. Ja hij is getrouwd met de dochter vd baas maar voor hij uberhaupt een relatie met haar had was hij al 2 time champ. Voor zn relatie met Steph waren er al genoeg worstelaars die zeiden dat worstelen voor HHH het enige is en dat hij héél hard werkt ervoor.
Maar omdat hij tagged met Taker zou dat verhaal niet waar kunnen zijn? Dat heet professionaliteit, Shawn en Bret konden elkaar ook niet luchten of zien maar deden wel zaken in de ring. Er was al voorspeld dat Taker en HHH zouden gaan botsen op SD! vanwege de status van beide (wat in alle branches voor komt ook in de zakenwereld) zoalng wij er als fans geen last van hebben en kunnen genieten op tv vind ik alles best.

grappig....hoe ging de commercial van de knockouts ook alweer? en nu lees ik dat ze een beauty peagant hadden?
Luck is for losers
  Redactie Games vrijdag 12 september 2008 @ 09:06:07 #119
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61569459
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:03 schreef kidkash19 het volgende:
Ik zie een feit als iets wat bewezen is....ik heb geen bewijs gezien dat HHH veel macht heeft. Ja hij is getrouwd met de dochter vd baas maar voor hij uberhaupt een relatie met haar had was hij al 2 time champ. Voor zn relatie met Steph waren er al genoeg worstelaars die zeiden dat worstelen voor HHH het enige is en dat hij héél hard werkt ervoor.
Maar omdat hij tagged met Taker zou dat verhaal niet waar kunnen zijn? Dat heet professionaliteit, Shawn en Bret konden elkaar ook niet luchten of zien maar deden wel zaken in de ring. Er was al voorspeld dat Taker en HHH zouden gaan botsen op SD! vanwege de status van beide (wat in alle branches voor komt ook in de zakenwereld) zoalng wij er als fans geen last van hebben en kunnen genieten op tv vind ik alles best.

grappig....hoe ging de commercial van de knockouts ook alweer? en nu lees ik dat ze een beauty peagant hadden?
Als dat echt zo is van tna is dat echt té
Zometeen even kijken.
.....Kennedy
  vrijdag 12 september 2008 @ 09:34:36 #120
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_61569988
Michelle McCool Lashes Back

As of late, Michelle McCool has been the target of a lot of wrestling fans.

There's been various reports over the last few weeks on Michelle McCool's backstage personality. There's also some slight resentment towards her for her real life relationship with the Undertaker.

In a response posted through the WWE Fan Nation website, this is what Michelle McCool had to say.

Quote:
"I had someone send me a message saying that I'm this, I'm that, I don't have this, I don't have that, I stink at this, I stink at that. Ok.......I get your point - you obviously don't like or respect me. To my defense, I wish you just knew me before you felt the need to act like you do! This will probably come out either ungrateful and mean or extremely passionate (I hope it's the latter b/c that's what it's supposed to be)! I love this business...always have and always will!!! I can only do what I am asked/told to do and I hope that whether you like a superstar or not, you can at least look past what you think you know about him or her and try to respect whatever it is they might be doing. There is a lot more to me than what you have seen on tv and hopefully, in the very near future, you will be able to see that even more. Alot of times, all of the divas are put into the same category as to how they look and/or act. I don't want that. We aren't all the same, we don't dress the same, we don't have the same backgrounds, we don't look the same and we don't act the same. I myself find that refreshing! We don't always get the opportunity to show that on tv, so whenever we get a chance to simply be on tv (no matter what the capacity), we try to capitalize on that. It's just really funny to me....to do this job, it takes a lot of heart, a lot of athleticism, a lot of soul and a whole lot of strength (physical, mental and emotional). The people who are sending these comments obviously have nothing better to do and only see what they want to see (not just with me, with whoever they are sending them to and/or about)."

... Ach dat zal allemaal wel , maar ze moet toch ook erkennen dat haar wrestling skills below average zijn en de womans division niets voorsteld. Haar relatie met UT zal haar waarscihijnlijk wel lang womans champion houden. It's a shame ....
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
  vrijdag 12 september 2008 @ 09:37:29 #121
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_61570047
Primo Moved
Primo Colon has officially been moved to the Smackdown brand. His profile has already been updated on WWE.com.
  Redactie Games vrijdag 12 september 2008 @ 09:42:03 #122
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61570142
Relatie met UT? Wat voor relatie
.....Kennedy
  vrijdag 12 september 2008 @ 13:16:41 #123
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_61575066
oooohjah, me heeft 2 kaarten weten te kopen voor RAW live in London maandag 20 april!!
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  vrijdag 12 september 2008 @ 13:40:07 #124
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_61575629
Wie gaat er November naar SD in Brussel , ik heb tickets voor de D bij de entrance ooowyeaahhhh
  vrijdag 12 september 2008 @ 14:12:57 #125
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_61576336
ik heb er over na gedacht, alleen heb ik smackdown nu al 3 keer live gezien, dus volgend jaar maar weer.
  vrijdag 12 september 2008 @ 14:57:39 #126
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_61577350
Ok hoe was dat ? Ik neem aan dat je in Brussel was ... was het een dope show ? Ik zit er nog over na te denken om de kaarten voor TNA London van 24 januari te kopen in het Wembley Stadium
pi_61580090
Ik zit vooraan bij ECW/Smackdown Tapings in november en redelijk dichtbij de ring bij Raw taping

TNA was fantastisch afgelopen mei. Ga in januari weer Heb bijna alle wrestlers ontmoet en handtekeningen. En zelfs Dixie Carter ontmoet + handtekening. Altijd enorm leuk die shows.

Impact:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smackdown is wat later vandaag. Morph0 had de verkeerde geupload met de datum van vandaag Goeie staat er nu al maar zal wel even duren zo.
  Redactie Games vrijdag 12 september 2008 @ 17:00:25 #128
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61580356
Wat zijn nou de 3 leukste WWE boeken?
.....Kennedy
  vrijdag 12 september 2008 @ 18:34:16 #129
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_61582478
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 14:57 schreef CabinFever het volgende:
Ok hoe was dat ? Ik neem aan dat je in Brussel was ... was het een dope show ? Ik zit er nog over na te denken om de kaarten voor TNA London van 24 januari te kopen in het Wembley Stadium
Brussel was wel tof ja, alleen jammer dat het Smackdown was, en op dat moment niet veel "starpower" had. Daarom dit keer maar naar de TV tapings van RAW.
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:00 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb die van Edge (Adem Copeland on Edge), die is wel erg grappig. Verder heb ik me nooit echt verdiept in die boeken. Als ik die van Foley nog een keer goedkoop kan aanschaffen doe ik dat nog wel. Wel een leuk ding om te zien.

TNA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games vrijdag 12 september 2008 @ 18:42:53 #130
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61582662
Ja ik zag die boeken ook bij bol.com staan, maar even Foley is good en Adam Copeland on Edge bestelt, waren wel goedkoop.
.....Kennedy
pi_61582704
Zie SD! er nog niet bij staan
  vrijdag 12 september 2008 @ 18:52:25 #132
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_61582886
ik heb die van Edge al een flinke tijd geleden gekocht. Dan met een harde kaft en kleuren foto's erin. Best wel mooi. Volgens mij was dat bij Virgin in Amsterdam, had toen best veel keuze. Die van bischoff lijkt me ook wel interessant.
pi_61583467
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 18:44 schreef Pieter-utd het volgende:
Zie SD! er nog niet bij staan
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:Smackdown is wat later vandaag. Morph0 had de verkeerde geupload met de datum van vandaag Goeie staat er nu al maar zal wel even duren zo.
Waren wat problemen. Hij komt er (langzaam) aan. Denk nog wel uurtje of 2.
  vrijdag 12 september 2008 @ 19:26:41 #134
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_61583796
ik kijk toch meestal pas in het weekend.
pi_61585463
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

[..]

Waren wat problemen. Hij komt er (langzaam) aan. Denk nog wel uurtje of 2.
Ho! Dat had ik even gemist, stond ook onder een TNA spoiler, dan lees ik het nooit

- hij staat er -

[ Bericht 10% gewijzigd door Pieter-utd op 12-09-2008 20:53:46 ]
  vrijdag 12 september 2008 @ 21:58:15 #136
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61588294
quote:
Is denk ik je eigen voorkeur...Ik heb de eerste 2 boeken van Foley, het boek van Flair, Batista, heb net Jericho zn boek uit, ga in het vliegtuig richting Miami het boek van Bret lezen dus van alles wat en wil er nog wel wat hebben. Ook al ben ik fan van Edge, het boek interesseert me eigenlijk weinig :S
Luck is for losers
  Redactie Games vrijdag 12 september 2008 @ 22:01:42 #137
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61588407
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 21:58 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Is denk ik je eigen voorkeur...Ik heb de eerste 2 boeken van Foley, het boek van Flair, Batista, heb net Jericho zn boek uit, ga in het vliegtuig richting Miami het boek van Bret lezen dus van alles wat en wil er nog wel wat hebben. Ook al ben ik fan van Edge, het boek interesseert me eigenlijk weinig :S
Mhaw heb nog nooit zo'n boek gezien dus even foley is good en adam copeland on edge, in de wachtlijst staat nog die andere van foley, the hardy boyz en jericho Eerst die ene zien
.....Kennedy
pi_61589349
Omdat hier best vaak over boeken gesproken wordt, heb ik maar een boek besteld (uiteraard van Ted DiBiase )

[ Bericht 0% gewijzigd door Pieter-utd op 12-09-2008 22:44:22 ]
pi_61589684
Smackdown:
SPOILER
  vrijdag 12 september 2008 @ 23:44:48 #140
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61591579
SPOILER
Luck is for losers
pi_61591792
SD!
SPOILER
pi_61592103
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 23:44 schreef kidkash19 het volgende:
SPOILER
Das waar ja
SPOILER
  zaterdag 13 september 2008 @ 12:37:18 #143
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_61598002
Weer een leuke Dirt Sheet en zelfs Santino's Casa word elke week leuker, met zijn internet feud. Ook grappig is dat Beth Phoenix er steeds vaker bij komt.

SD
SPOILER
pi_61603600
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 12:37 schreef The_Crippler het volgende:
Weer een leuke Dirt Sheet en zelfs Santino's Casa word elke week leuker, met zijn internet feud. Ook grappig is dat Beth Phoenix er steeds vaker bij komt.

SD
SPOILER
SPOILER
pi_61607516
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 14:57 schreef CabinFever het volgende:
Ik heb me kaartjes al een tijdje binnen... Bij WWE kaartjes mag je blij zijn als je ze 2-3 maanden voor de show ontvangt!
pi_61608657
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:24 schreef Powerslam het volgende:

[..]

Ik heb me kaartjes al een tijdje binnen... Bij WWE kaartjes mag je blij zijn als je ze 2-3 maanden voor de show ontvangt!
Vreemd, had mijn kaartjes voor de TV tapings in UK al binnen een week hoor. Altijd heel snel
pi_61610379
SPOILER
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_61611122
SPOILER
Narf!
pi_61611243
En om nou te zeggen dat hij alles wint...

Zijn indrukwekkende titel lijst/match win lijst van de laatste jaren spreekt voor zich denk ik

Iedere keer als hij iets belangrijks wint verliest hij de belangrijke match erna toch.
pi_61614593
Je kan niet ontkennen dat hij dit soort matches ontzettend vaak wint. En ja de belangrijkste verliest hij (soms aan hem zelf te danken ). Vind het gewoon jammer dat gasten als Benjamin, MVP en Kendrick op die manier minder kansen krijgen
pi_61615294
Wat ik denk..

Hardy wint van HHH, hardy nieuw champ en gaat feuden met MVP, Kendrick met Benjamin voor U.S titel, HHH vs Undertaker.. Kozlov tegen Big show en dan carlito en primo darmen voor de tag belt..

en de woman division wordt geschrapt
  zondag 14 september 2008 @ 10:13:42 #152
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61615889
Kendrick is in een mand van een tag team wat amper op Raw was opgeklommen naar een semi main event op een PPV en een main event op SD!, volgens mij heeft die jongen al wat kansen gehad en zullen die nog wel komen op deze manier.
Shelton heeft de pech dat hij als "lui" word bestempeld en dat is iets wat je vaak ziet bij jongens die zoveel talent en atletisch vermogen hebben (welke sport dan ook), hij is in bezit vd US title (die VAKER verdedigt moet worden!) dus ook hij heeft zn kansen wel benut.
MVP heeft in 1 vd betere angles van het jaar gezeten nog niet zo heel lang geleden en drijft nu wat doelloos rond maar is absoluut nog niet klaar om #1 contender te zijn en een main eventer te zijn maar dat komt ook nog wel.

Hardy is simpelweg de beste optie voor iedereen
Luck is for losers
pi_61616252
Ik begrijp opzich wel dat het misschien de beste keuze is, hij is qua worstelen ook zeker niet slecht ofzo. Erger me alleen ontzettend aan zijn mic-skills / stem. Kan hij ook niet zo heel veel aandoen. Maar vind het gewoon irritant
pi_61616545
quote:
Op zondag 14 september 2008 02:26 schreef Pieter-utd het volgende:
Je kan niet ontkennen dat hij dit soort matches ontzettend vaak wint. En ja de belangrijkste verliest hij (soms aan hem zelf te danken ). Vind het gewoon jammer dat gasten als Benjamin, MVP en Kendrick op die manier minder kansen krijgen
die draaien niet zo lang mee als dat Hardy al doet
Hardy heeft gewoon zn sporen dik verdient niets geks aan dat ze hem gebruiken
plus het publiek is wild van m betekent gewoon veel meer verkoop van merch

zn nieuwe shirt is trouwens vet
Narf!
pi_61617043
quote:
Op zondag 14 september 2008 11:18 schreef Sickert het volgende:

[..]

die draaien niet zo lang mee als dat Hardy al doet
Hardy heeft gewoon zn sporen dik verdient niets geks aan dat ze hem gebruiken
plus het publiek is wild van m betekent gewoon veel meer verkoop van merch

zn nieuwe shirt is trouwens vet
Dat is zeker waar, Hardy verdiend ook wel een kans. Deze had hij ook op RAW gekregen (toen ook al tegen HHH ), maarja dat heeft hij zelf toen een beetje verpest. Dacht dat het verhaal ging dat ze hem niet meer voor een title-shot zouden laten gaan.

Misschien komt het ook wel omdat ik vind dat een feud tussen HHH en Hardy saai is. Ik vind dat HHH beter tegen een heel kan feuden, da krijg je opzich ook wel de leuke en grappige promo's van HHH.

Krijgen de andere dan pas een kans als zij er even lang zitten als Hardy er nu zit? Dat zou volgens mij betekenen dat een aantal pas kansen krijgen als ze rond de 40 zijn (of ouder). Dacht dat WWE juist met het idee kwam om mid-carders mee te laten doen om de WHC/WWE.

Ik heb opzich niet zoveel tegen Hardy alleen ik vind hem verschrikkelijk saai aan de mic. En als champ moet je dat gewoon niet zijn (vind ik ). Vroeger was ik wel heel erg van hem toen die tag-champ nog was met Matt.

Nog een kleine klacht:
Ze moeten die WWE-belt echt heel snel veranderen naar iets normaals, dit ziet er echt niet uit. Ik denk dat we het hier wel allemaal over eens kunnen zijn
pi_61617153
Van die belt idd

de rest krijgt ook wel een kans denk ik alleen Hardy is nu aan de beurt, ook al heeft hij zn kansen vorige keer al verpest. Hij heeft gewoon iets waardoor hij van mij champ mag zijn. Jammer genoeg heeft hij zwakke mic skills en een irritante hillbilly stem verder is het een van de coolste gasten in de WWE

HHH moet of zelf Heel worden (wat niet gebeurd) of inderdaad tegen een andere heel moeten oid
jammer genoeg zal hij straks met Taker gaan fueden denk ik inderdaad ik vind Taker beter tegen andere arogante worstelaars Bigshow/Taker vind ik ook niks
Narf!
  zondag 14 september 2008 @ 12:34:18 #157
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61617812
TNA was leuk deze week man

Werd ook weer eens tijd na 2 erg matige weken!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  zondag 14 september 2008 @ 15:38:49 #158
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61621620
SD
SPOILER
  Redactie Games zondag 14 september 2008 @ 17:11:43 #159
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61623836
TNA Presents: No Surrender

MAIN EVENT FOR THE TNA WRESTLING WORLD HEAVYWEIGHT CHAMPIONSHIP
Champion Samoa Joe vs. Booker T vs. Kurt Angle vs. Christian Cage
Fatal 4 way voor de tna whc. Nadat Joe een beetje boos is op iedereen, en ruzie heeft met Sting, en noem maar op, moet hij het ook nog opnemen tegen deze 3 knaapjes.
Het gaat om Christian, die in zijn thuisland Canada speelt, Bookah T, can he dig it? en Kurt Angle, onze ooit olympisch kampioen.

TNA WORLD TAG TEAM CHAMPIONSHIP MATCH: Beer Money, Inc. vs. The Latin American Xchange
Sorry, about your daaaaaamn luck, LAX probeert het toch maar weer hé, Beer Money van hun tag titles te veroveren, al is dat ongeveer onmogelijk, want ze hebben James Storm

X DIVISION CHAMPIONSHIP MATCH: Champion "Maple Leaf Muscle" Petey Williams vs. Consequences Creed vs. Sheik Abdul Bashir
Petey Williams moet het nu doen in een triple threat match, tegen onze negert met consequenties, en de terrorist sheik abdul. Wordt het een thuiswedstrijd voor Petey Williams die hij makkelijk wint, heeft ''The All American'' Creed nog wat in zijn mars of wint Daivari snel sinds hij bij TNA zit?

MIXED MARTIAL ARTS MATCH: "The Phenomenal" AJ Styles vs. Frank Trigg
Uhh wtf? Goh jij bent niet aardig laten we een MMA match doen, ben benieuwd wat hier de regels zijn, zal wel weer raar zijn met pinfall

TAG TEAM MATCH: Abyss & Matt Morgan vs. Team 3D
Oja ook zeer logisch, hij komt 1x schreeuwen en er is een ppv match

KNOCKOUT WOMEN'S CHAMPIONSHIP: Champion Taylor Wilde vs. Angelina Love
Tja...

LADDER OF LOVE MATCH: "Black Machismo" Jay Lethal vs. "The Guru" Sonjay Dutt
Oh snap, deze doodgebloede fued gaat dan toch misschien tot zijn eind komen in een ladder match, bovenin hang de ring van Socal val en wie die pakt mag met haar trouwen, middeleeuwen all over again.

CHALLENGE MATCH: The Rock N' Rave Infection (Lance Rock, Jimmy Rave and Christy Hemme) vs. The Prince Justice Brotherhood (Curry Man, Shark Boy & Super Eric)
2 mannen en 1 vrouw tegen 3 super heros, in een challenge match, heb geen idee wat dat inhoud?

FALLS COUNT ANYWHERE: ODB vs. Awesome Kong w/ Raisha Saeed
WE NEED A CAMERA OUT THERE, IT IS A FALLS COUNT ANYWHERE MATCH.

Mijn mening: Kut ppv, slotje.
.....Kennedy
pi_61624017
Idd ik ben nou niet echt "hyped" voor deze PPV.
  Redactie Games zondag 14 september 2008 @ 18:57:05 #161
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61626240
quote:
Op zondag 14 september 2008 15:38 schreef Tazmaniac het volgende:
SD
SPOILER
Zeker niet, elke persoon die Kenny Dykstra inelkaar mept verdiend een oscar, main event en een willekeurige titel.
.....Kennedy
pi_61626477
Lijkt me erg vette PPV hoor, alleen hebben ze James Storm helaas niet

Althans, hij is gister knock out geslagen in een match en heeft een hersenschudding.
  Redactie Games zondag 14 september 2008 @ 19:13:49 #163
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61626612
Helemaal een tyfus ppv dan
.....Kennedy
pi_61627756
Ik ga toch wel kijken, ik wil zien wat Foley gaat doen. M'n dagritme is redelijk bagger dit weekend dus tot 4 uur opblijven zou ik toch wel doen Hopen dat justin.tv niet zo irritant doet als met unforgiven (alle streams verwijderen).
  Redactie Games zondag 14 september 2008 @ 19:59:32 #165
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61627808
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:57 schreef Cubeforc3 het volgende:
Ik ga toch wel kijken, ik wil zien wat Foley gaat doen. M'n dagritme is redelijk bagger dit weekend dus tot 4 uur opblijven zou ik toch wel doen Hopen dat justin.tv niet zo irritant doet als met unforgiven (alle streams verwijderen).
Gewoon morgen downen
.....Kennedy
  zondag 14 september 2008 @ 20:24:03 #166
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_61628488
Tja gewoon downloaden en daarna weer heel snel weg mikken.
pi_61628600
Kan, maar ik kijk het liever als ik toch op ben En dan hoef ik niet weer een paar uur achteraf te gaan seeden.
  Redactie Games zondag 14 september 2008 @ 20:28:23 #168
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61628651
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:26 schreef Cubeforc3 het volgende:
Kan, maar ik kijk het liever als ik toch op ben En dan hoef ik niet weer een paar uur achteraf te gaan seeden.
Nieuwsgroepen, nuff said.
.....Kennedy
pi_61631347
ISP hier heeft er geen, en ik ga er niet voor betalen.
  maandag 15 september 2008 @ 08:52:37 #170
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61637963
quote:
MIXED MARTIAL ARTS MATCH: "The Phenomenal" AJ Styles vs. Frank Trigg
AHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHA dit meen je niet toch?
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:57 schreef Cubeforc3 het volgende:
en was het het waard?

TNA TNA TNA TNA

[ Bericht 65% gewijzigd door kidkash19 op 15-09-2008 09:10:15 ]
Luck is for losers
  maandag 15 september 2008 @ 09:27:20 #171
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61638530
whehehe.. ik lees net dat de feed gisteren enkele minuten onderbroken was en dat er op dat moment softcore lesbian porn te zien was
pi_61642185
Ik wacht jullie reacties op de matches af alvorens ik besluit de PPV te bekijken. Kid, ik verwacht van jou een uitgebreid verslag van de /mma match
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 15 september 2008 @ 12:48:00 #173
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61642437
MMA op een worstelcard.......bijna net zo erg als een sumo match op Wrestlemania
Luck is for losers
pi_61643017
quote:
Op maandag 15 september 2008 08:52 schreef kidkash19 het volgende:

en was het het waard?
SPOILER
  maandag 15 september 2008 @ 18:32:16 #175
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_61652109
TNA No Surrender
SPOILER
pi_61654276
Ik twijfel om hem te downloaden. Heb TNA al maanden niet meer gezien, maar ben benieuwd hoe het er nu uitziet (of het nog steeds het zelfde is )
  maandag 15 september 2008 @ 20:50:29 #177
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61656604
SPOILER
zoals gezegd dus

Last night during TNA's No Surrender pay-per-view, cable customers all across the United States noticed their screen go black during the Frank Trigg vs. AJ Styles match. When the pay-per-view came back on, viewers were shown a segment of an adult film before the event came back on.

I contacted my local cable provider (Suddenlink Communications) and they informed me that the problem was on TNA Wrestling's end and it is likely that someone hacked into their cable feed. I placed a call to TNA Wrestling and was told the company had no comment on the situation.

[ Bericht 43% gewijzigd door kidkash19 op 15-09-2008 21:34:21 ]
Luck is for losers
pi_61661937
Leuke PPV
SPOILER
  dinsdag 16 september 2008 @ 00:05:33 #179
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61664074
Leuke PPV voor TNA standards

Bound for Glory ziet er nu al schitterend uit met dat Maffia theme
  Redactie Games dinsdag 16 september 2008 @ 00:28:29 #180
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61664594
It has finally been revealed that Bob "Hardcore" Holly has been suspended and placed in rehab due to a painkiller addiction. Holly was caught stealing painkillers from another wrestlers bag and was immediately sent to rehab

This was not publicly announced because Bob did not fail a Wellness Policy Test.
.....Kennedy
  dinsdag 16 september 2008 @ 11:29:25 #181
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_61669990
ik las het ja, ik vroeg me al af why hij nooit een feud gestart heeft met Cody.
  dinsdag 16 september 2008 @ 18:02:50 #182
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61680351
Goede Raw!

Beste stuk....Batista : AUW!!!!............ Spinebuster
Luck is for losers
  dinsdag 16 september 2008 @ 18:03:18 #183
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_61680368
RAW
SPOILER
pi_61681311
Oei ben benieuwd naar RAW, Kidkash is wel enthousiast, maar the crippler niet zo
pi_61683069
Santino!
Beth!

Adamle
Batista
  dinsdag 16 september 2008 @ 19:49:04 #186
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_61683393
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 18:36 schreef Pieter-utd het volgende:
Oei ben benieuwd naar RAW, Kidkash is wel enthousiast, maar the crippler niet zo
hahaha valt mee hoor,
was wel een leuke aflevering, alleen praat ik makkelijker over de dingen die ik niet zo goed vind, ipv de dingen die ik echt goed vind.
pi_61683841
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 19:49 schreef The_Crippler het volgende:

[..]

hahaha valt mee hoor,
was wel een leuke aflevering, alleen praat ik makkelijker over de dingen die ik niet zo goed vind, ipv de dingen die ik echt goed vind.
haha ben het meestal wel met jou eens hoor.

RAW (eerste half uur)
SPOILER
Verder leuke RAW

[ Bericht 5% gewijzigd door Pieter-utd op 16-09-2008 20:43:52 ]
pi_61684145
Leuke Raw

De WM24/Smackdown kickoff klinkt erg interessant nu.
SPOILER

[ Bericht 67% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 16-09-2008 20:39:53 ]
  Redactie Games dinsdag 16 september 2008 @ 23:26:16 #189
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61690859
Holy shit @ ppv

Dat zei ik vorige week dan, deze ppv was gewoon kut
.....Kennedy
  woensdag 17 september 2008 @ 00:04:01 #190
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_61691999
ik weet niet bij wie ik hier moet zijn hoor, maar het valt me op dat bij de eerste post vaak avatars staan van de vaste klanten. Nu moet ik zeggen dat ik al aardig lang hier ben. Het is maar een hint / vraag...
SPOILER
  Redactie Games woensdag 17 september 2008 @ 00:07:40 #191
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61692065
Ja mijn avatar moet geupdate worden
.....Kennedy
  woensdag 17 september 2008 @ 00:48:30 #192
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_61692811
quote:
Op woensdag 17 september 2008 00:04 schreef The_Crippler het volgende:
ik weet niet bij wie ik hier moet zijn hoor, maar het valt me op dat bij de eerste post vaak avatars staan van de vaste klanten. Nu moet ik zeggen dat ik al aardig lang hier ben. Het is maar een hint / vraag...
Ik snap niet wat er zo bijzonder aan is om in die lijst te staan, rofl. Ik post hier al een jaar (reageer weliswaar niet overal op) en sta er ook niet in, mja het zal me weinig schelen.
pi_61693683
quote:
Op woensdag 17 september 2008 00:04 schreef The_Crippler het volgende:
SPOILER
SPOILER
  woensdag 17 september 2008 @ 09:32:48 #194
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61695780
quote:
The September 15th addition of Monday Night Raw drew a low 2.6 rating. This could be due in part to the incredible Dallas/Philadelphia game that took place, but regardless, a horrible number for the WWE.
  woensdag 17 september 2008 @ 10:21:52 #195
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61696742
quote:
-- Amazon.com has released a product description for the upcoming
Edge--A Decade of Decadence two-disc DVD set. It is scheduled to be released on Tuesday, December 23. Here is the DVD description: "Fans may love to hate Edge, but they'll love this impressive collection of matches where Edge has won the WWE Championship (2 times), World Heavyweight Championship (2 times), Intercontinental Championship (5 times), U.S. Championship, WWE Tag Team Championship, and World Tag Team Championship (11 times!). To date, the "Rated R Superstar" has never had a DVD collection highlighting his amazing career, but Edge--A Decade of Decadence changes that. This 3-DVD set will feature dozens of the greatest matches and moments from Edge's career."
MINE MINE MINE!
Luck is for losers
  Redactie Games woensdag 17 september 2008 @ 11:31:07 #196
140137 Wessiej
A.F.C.A.
  woensdag 17 september 2008 @ 13:24:41 #197
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_61700666
quote:
Op woensdag 17 september 2008 00:48 schreef Wes_FR het volgende:

[..]

Ik snap niet wat er zo bijzonder aan is om in die lijst te staan, rofl. Ik post hier al een jaar (reageer weliswaar niet overal op) en sta er ook niet in, mja het zal me weinig schelen.
ach ik vraag het ook maar 1 keer, vind het verder wel goed.

ECW
SPOILER

[ Bericht 11% gewijzigd door The_Crippler op 17-09-2008 13:29:58 ]
  woensdag 17 september 2008 @ 15:14:53 #198
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_61703434
briljant gewoon,

Storm over Mike Adamle
http://www.stormwrestling.com/091608.html
  Redactie Games woensdag 17 september 2008 @ 17:00:01 #199
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61706356
nvm
.....Kennedy
pi_61707072
Leuke ECW, niks bijzonders, keek lekker weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: