http://gamehubs.com/XBOX360/tna-impact.htmlquote:Op donderdag 11 september 2008 13:15 schreef The_Crippler het volgende:
Ik heb besloten te wachten totdat het TNA spel voor 30 a 20 euro in de winkel ligt, dan ga ik hem wel een keer kopen, want ik kan niet geloven dat TNA ook maar in 1 opzicht beter kan zijn dan SvR.
Dat heeft Taker ook, zo niet meer dan HHH door zn loyaliteit. Austin had het ook, Rock ook....dus je punt is? Ik zeg alleen maar dat die berichten overtrokken zijn naar mijn mening, inspraak zal hij vast wel hebbenquote:Hij is getrouwd met de dochter van de baas, die gast heeft echt wel inspraak..
ik jank om de 360,quote:Op donderdag 11 september 2008 15:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://gamehubs.com/XBOX360/tna-impact.html
precies wat ik bedoeldequote:Op donderdag 11 september 2008 14:35 schreef kidkash19 het volgende:
ennnnnnnnnnnnn dat weet jij hoe? door alle verhalen en betrouwbare nieuwsberichten? Ik geloof al die verhalen nooit zo, er zal wel een kern inzitten maar lang niet zo groot als dat ze doen voor komen
dan moeten die ook hun kinderachtige bakkes houdenquote:Op donderdag 11 september 2008 18:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wie zegt dat het MVP was? Er staat dat andere het niet normaal vonden. Niet degene waarover het ging.
(Als het al waar is)
Inderdaadquote:
Als dat echt zo is van tna is dat echt téquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:03 schreef kidkash19 het volgende:
Ik zie een feit als iets wat bewezen is....ik heb geen bewijs gezien dat HHH veel macht heeft. Ja hij is getrouwd met de dochter vd baas maar voor hij uberhaupt een relatie met haar had was hij al 2 time champ. Voor zn relatie met Steph waren er al genoeg worstelaars die zeiden dat worstelen voor HHH het enige is en dat hij héél hard werkt ervoor.
Maar omdat hij tagged met Taker zou dat verhaal niet waar kunnen zijn? Dat heet professionaliteit, Shawn en Bret konden elkaar ook niet luchten of zien maar deden wel zaken in de ring. Er was al voorspeld dat Taker en HHH zouden gaan botsen op SD! vanwege de status van beide (wat in alle branches voor komt ook in de zakenwereld) zoalng wij er als fans geen last van hebben en kunnen genieten op tv vind ik alles best.
grappig....hoe ging de commercial van de knockouts ook alweer? en nu lees ik dat ze een beauty peagant hadden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smackdown is wat later vandaag. Morph0 had de verkeerde geupload met de datum van vandaagGoeie staat er nu al maar zal wel even duren zo.
Brussel was wel tof ja, alleen jammer dat het Smackdown was, en op dat moment niet veel "starpower" had. Daarom dit keer maar naar de TV tapings van RAW.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:57 schreef CabinFever het volgende:
Ok hoe was dat ? Ik neem aan dat je in Brussel was ... was het een dope show ? Ik zit er nog over na te denken om de kaarten voor TNA London van 24 januari te kopen in het Wembley Stadium
Ik heb die van Edge (Adem Copeland on Edge), die is wel erg grappig. Verder heb ik me nooit echt verdiept in die boeken. Als ik die van Foley nog een keer goedkoop kan aanschaffen doe ik dat nog wel. Wel een leuk ding om te zien.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:00 schreef Wessiej het volgende:
Wat zijn nou de 3 leukste WWE boeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
quote:
Waren wat problemen. Hij komt er (langzaam) aan. Denk nog wel uurtje of 2.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:Smackdown is wat later vandaag. Morph0 had de verkeerde geupload met de datum van vandaagGoeie staat er nu al maar zal wel even duren zo.
Ho! Dat had ik even gemist, stond ook onder een TNA spoiler, dan lees ik het nooitquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
[..]
Waren wat problemen. Hij komt er (langzaam) aan. Denk nog wel uurtje of 2.
Is denk ik je eigen voorkeur...Ik heb de eerste 2 boeken van Foley, het boek van Flair, Batista, heb net Jericho zn boek uit, ga in het vliegtuig richting Miami het boek van Bret lezen dus van alles wat en wil er nog wel wat hebben. Ook al ben ik fan van Edge, het boek interesseert me eigenlijk weinig :Squote:Wat zijn nou de 3 leukste WWE boeken?
Mhaw heb nog nooit zo'n boek gezien dus even foley is good en adam copeland on edge, in de wachtlijst staat nog die andere van foley, the hardy boyz en jerichoquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:58 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Is denk ik je eigen voorkeur...Ik heb de eerste 2 boeken van Foley, het boek van Flair, Batista, heb net Jericho zn boek uit, ga in het vliegtuig richting Miami het boek van Bret lezen dus van alles wat en wil er nog wel wat hebben. Ook al ben ik fan van Edge, het boek interesseert me eigenlijk weinig :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:44 schreef kidkash19 het volgende:Das waar jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:37 schreef The_Crippler het volgende:
Weer een leuke Dirt Sheet en zelfs Santino's Casa word elke week leuker, met zijn internet feud. Ook grappig is dat Beth Phoenix er steeds vaker bij komt.
SDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb me kaartjes al een tijdje binnen...quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:57 schreef CabinFever het volgende:
Ok hoe was dat ? Ik neem aan dat je in Brussel was ... was het een dope show ? Ik zit er nog over na te denken om de kaarten voor TNA London van 24 januari te kopen in het Wembley Stadium
Vreemd, had mijn kaartjes voor de TV tapings in UK al binnen een week hoor. Altijd heel snelquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:24 schreef Powerslam het volgende:
[..]
Ik heb me kaartjes al een tijdje binnen...Bij WWE kaartjes mag je blij zijn als je ze 2-3 maanden voor de show ontvangt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
die draaien niet zo lang mee als dat Hardy al doetquote:Op zondag 14 september 2008 02:26 schreef Pieter-utd het volgende:
Je kan niet ontkennen dat hij dit soort matches ontzettend vaak wint. En ja de belangrijkste verliest hij (soms aan hem zelf te danken). Vind het gewoon jammer dat gasten als Benjamin, MVP en Kendrick op die manier minder kansen krijgen
Dat is zeker waar, Hardy verdiend ook wel een kans. Deze had hij ook op RAW gekregen (toen ook al tegen HHHquote:Op zondag 14 september 2008 11:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
die draaien niet zo lang mee als dat Hardy al doet
Hardy heeft gewoon zn sporen dik verdient niets geks aan dat ze hem gebruiken
plus het publiek is wild van m betekent gewoon veel meer verkoop van merch
zn nieuwe shirt is trouwens vet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 14 september 2008 15:38 schreef Tazmaniac het volgende:
SDZeker niet, elke persoon die Kenny Dykstra inelkaar mept verdiend een oscar, main event en een willekeurige titel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Gewoon morgen downenquote:Op zondag 14 september 2008 19:57 schreef Cubeforc3 het volgende:
Ik ga toch wel kijken, ik wil zien wat Foley gaat doen. M'n dagritme is redelijk bagger dit weekend dus tot 4 uur opblijven zou ik toch wel doenHopen dat justin.tv niet zo irritant doet als met unforgiven (alle streams verwijderen).
Nieuwsgroepen, nuff said.quote:Op zondag 14 september 2008 20:26 schreef Cubeforc3 het volgende:
Kan, maar ik kijk het liever als ik toch op benEn dan hoef ik niet weer een paar uur achteraf te gaan seeden.
AHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHA dit meen je niet toch?quote:MIXED MARTIAL ARTS MATCH: "The Phenomenal" AJ Styles vs. Frank Trigg
en was het het waard?quote:Op zondag 14 september 2008 19:57 schreef Cubeforc3 het volgende:
Ik ga toch wel kijken, ik wil zien wat Foley gaat doen. M'n dagritme is redelijk bagger dit weekend dus tot 4 uur opblijven zou ik toch wel doenHopen dat justin.tv niet zo irritant doet als met unforgiven (alle streams verwijderen).
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoals gezegd dus
Last night during TNA's No Surrender pay-per-view, cable customers all across the United States noticed their screen go black during the Frank Trigg vs. AJ Styles match. When the pay-per-view came back on, viewers were shown a segment of an adult film before the event came back on.
I contacted my local cable provider (Suddenlink Communications) and they informed me that the problem was on TNA Wrestling's end and it is likely that someone hacked into their cable feed. I placed a call to TNA Wrestling and was told the company had no comment on the situation.
[ Bericht 43% gewijzigd door kidkash19 op 15-09-2008 21:34:21 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
hahaha valt mee hoor,quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:36 schreef Pieter-utd het volgende:
Oei ben benieuwd naar RAW, Kidkash is wel enthousiast, maar the crippler niet zo
haha ben het meestal wel met jou eens hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:49 schreef The_Crippler het volgende:
[..]
hahaha valt mee hoor,
was wel een leuke aflevering, alleen praat ik makkelijker over de dingen die ik niet zo goed vind, ipv de dingen die ik echt goed vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder leuke RAW![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Pieter-utd op 16-09-2008 20:43:52 ]
[ Bericht 67% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 16-09-2008 20:39:53 ]
Ik snap niet wat er zo bijzonder aan is om in die lijst te staan, rofl. Ik post hier al een jaar (reageer weliswaar niet overal op) en sta er ook niet in, mja het zal me weinig schelen.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:04 schreef The_Crippler het volgende:
ik weet niet bij wie ik hier moet zijn hoor, maar het valt me op dat bij de eerste post vaak avatars staan van de vaste klanten. Nu moet ik zeggen dat ik al aardig lang hier ben. Het is maar een hint / vraag...
quote:Op woensdag 17 september 2008 00:04 schreef The_Crippler het volgende:
ik weet niet bij wie ik hier moet zijn hoor, maar het valt me op dat bij de eerste post vaak avatars staan van de vaste klanten. Nu moet ik zeggen dat ik al aardig lang hier ben. Het is maar een hint / vraag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:The September 15th addition of Monday Night Raw drew a low 2.6 rating. This could be due in part to the incredible Dallas/Philadelphia game that took place, but regardless, a horrible number for the WWE.
MINE MINE MINE!quote:-- Amazon.com has released a product description for the upcoming
Edge--A Decade of Decadence two-disc DVD set. It is scheduled to be released on Tuesday, December 23. Here is the DVD description: "Fans may love to hate Edge, but they'll love this impressive collection of matches where Edge has won the WWE Championship (2 times), World Heavyweight Championship (2 times), Intercontinental Championship (5 times), U.S. Championship, WWE Tag Team Championship, and World Tag Team Championship (11 times!). To date, the "Rated R Superstar" has never had a DVD collection highlighting his amazing career, but Edge--A Decade of Decadence changes that. This 3-DVD set will feature dozens of the greatest matches and moments from Edge's career."
ach ik vraag het ook maar 1 keer, vind het verder wel goed.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:48 schreef Wes_FR het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er zo bijzonder aan is om in die lijst te staan, rofl. Ik post hier al een jaar (reageer weliswaar niet overal op) en sta er ook niet in, mja het zal me weinig schelen.
[ Bericht 11% gewijzigd door The_Crippler op 17-09-2008 13:29:58 ]"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |