abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 september 2008 @ 23:02:58 #26
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_61512576
Tóch een ereplekje geven Hik, ergens in een warme, stoffige kast op zolder, met lekker veel spinrag, zodat ie zich daar in kan nestelen en ingeklemd tussen de dozen oude foto's, de afgedankte jasjes waar je desondanks géén afscheid van kon nemen en de ondefinieerbare jaren 80 apparatuur, een waardige, oude dag te slijten.
pi_61512858
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 20:13 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Jij komt dan ook niet verder als Hoog Catherijne.

Hulde aan deze stevige backpacks! Ik ga er binnenkort ook een aanschaffen, na een paar keer geleend te hebben.

kijk eerst op marktplaats

mijn vriendin heeft via marktplaats een bijna nieuwe nomad kunnen krijgen, een gele, voor nog geen 30 euro inclusief verzenden
  dinsdag 9 september 2008 @ 23:35:40 #28
62913 Blik
The one and Only!
pi_61513380
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:14 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

kijk eerst op marktplaats

mijn vriendin heeft via marktplaats een bijna nieuwe nomad kunnen krijgen, een gele, voor nog geen 30 euro inclusief verzenden
Het geheim van een goede tas is juist dat die goed bij je lichaam past, zodat je hem zonder al teveel problemen ook langere periodes kan dragen. Je moet ook altijd meerdere backpacks passen voordat je tot een koop overgaat.

Tuurlijk is marktplaats goedkoop, maar of je daarmee een goede backpack krijgt is een tweede
  woensdag 10 september 2008 @ 00:18:39 #29
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_61514226
RIP aan de nabestaanden
Ik ben inmiddels overleden
pi_61617210
Mijn eerste rugzak is er op een vliegreis tussen Australie en Schiphol tussenuit geknepen. Deze wilde schijnbaar niet meer, nooit meer weer gezien Was wel even een schok na 8 jaar. Heb toen een nieuwe moeten kopen. Deze gaat al weeer zo'n 6 jaar mee.

Zeker als het een fijne tas was is het altijd balen als je deze moet vervangen (net als schoenen)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')