Van af en toe mee in de trein tussen Utrecht en Hilversum slijt ie ook niet zo he?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Sjongejonge wat een paupertas, mijn eastpakje gaat nooit stuk
Jij komt dan ook niet verder als Hoog Catherijne.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Sjongejonge wat een paupertas, mijn eastpakje gaat nooit stuk
Leuk om dat eens van een dame te horenquote:Vanmorgen is Nomad vervangen door een jonger exemplaar.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:22 schreef flipsen het volgende:
[..]
Leuk om dat eens van een dame te horen
Ik kan het nog niet over mijn hart verkrijgen. Hij staat hier nog in de kamer.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:32 schreef DutchTrain het volgende:
Waar en wanneer kan er afs heid genomen worden ?
En wenst de familie nog stickers, badges of landenvlaggetjes op de uitreis?
Oh! Dat is een leuk idee!quote:Op zondag 7 september 2008 12:30 schreef Klonk het volgende:
Ik heb een stukje van mijn ouwe trouwe rugzak ingelijst
vond ik ook, had geen zin om een smerige, natte rugzak te bewaren maar helemaal weggooien kon ik ook nietquote:
Briljantquote:Op zondag 7 september 2008 11:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Weer een backpacker minder.
Zie het niet als het einde, maar een fris nieuw begin. Welkom in de wereld van de reizigers die,zich wassen, hun haren kammen, niet overal hun sociale bewogenheid moeten uiten, niet met 7 onbekenden op een zaal slapen in een bed met in plastic voorverpakte lakens, geen huisraad hoeven mee te brengen, ook praten met locals, maar dan de meer gefortuneerden, eerste klas in de trein reizen en daar ook gesprekken voeren met andere reizigers, maar dan wel de meer hygiënische soort, niet hoeven te sjouwen met een rugtas, maar een rolkofer gebruiken, etc.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:13 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Jij komt dan ook niet verder als Hoog Catherijne.
Hulde aan deze stevige backpacks! Ik ga er binnenkort ook een aanschaffen, na een paar keer geleend te hebben.
Het geheim van een goede tas is juist dat die goed bij je lichaam past, zodat je hem zonder al teveel problemen ook langere periodes kan dragen. Je moet ook altijd meerdere backpacks passen voordat je tot een koop overgaat.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:14 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
kijk eerst op marktplaats
mijn vriendin heeft via marktplaats een bijna nieuwe nomad kunnen krijgen, een gele, voor nog geen 30 euro inclusief verzenden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |