quote:
Op dinsdag 16 september 2008 01:13 schreef -skippybal- het volgende:[..]
Officieel wel volgens mij, maar laat het maar lekker zitten op de huidige lokatie. Toffe zaal

Het zou naar het oude postkantoor gaan, maar alle toffe leuzen van de 4 maanden geleden uitgespoten krakers hangen er nog steeds in volle glorie
Eerst zien, dan geloven.
Ja dat hoorde/zag/las ik dus ook.. Zou op zich wel ideaal zijn voor de 'buitendorpers', zo pal naast het station (als het niet hetzelfde perceel nog is

). Zou voor mij ook iets dichterbij zijn, bovendien vind ik Doornroosje niet zo'n heel fantastische zaal voor concerten, hoor. Voor feestjes wel!
Ik ben niet meer naar The Futureheads gegaan, doodop van werken en feesten... Maar straks even kaartjes halen voor Jamie Lidell!
Vond de Popronde trouwens nogal tegenvallen dit jaar... Maar misschien ben ik bij de verkeerde bandjes geweest. Was overal wel echt takkedruk! Teveel mensen en sommige café's zijn gewoon echt véél te klein (De Mug bijvoorbeeld, wat een lunchbox). Ben je nog naar de door mij aangeraden hoedparty gegaan, skippy? Of heb je het niet kunnen vinden?