quote:Op donderdag 11 september 2008 20:32 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb vanmiddag een ukulele gekocht
Soort van, ja. Acht akkoorden zonder major fuck up zit er niet echt inquote:Op donderdag 11 september 2008 22:30 schreef Mistaken het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan speel je ook gitaar neem ik aan!
Ja nou, dat wist ik. Maar ik dacht dat dat AVRO was.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Klopt, maar..
[..]
En ik zit dus op de redactie bij Man Bijt Hond (iedere dag 18u55, ned2!) NCRV, dus.
Yeahhh, ukulele fantopicquote:
Hmm, ik lees dit nu pas.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Shearwater was fantastisch goed.![]()
Maar ook schandalig kort.
Ze hebben, denk ik, nog geen uur gespeeld.
Na de toegift bleef heel de zaal ook maar door klappen tot de lichten aangingen en de muziek begon, omdat (volgens mij) niemand geloofde dat dit het was.
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:00 schreef MaJo het volgende:
Ruben nicolai is een hoerhij is getrouwd en heeft een kindje maar ik zag hem op Lowlands toen zijn dochter net geboren was stomdronken tegen allemaal vrouwen aan staan schurken
typisch geval van grow up loser. Snap sowieso niet wat meiden in hem zien, wat een ontzettende zak hooi
![]()
Ze begonnen het concert ook met vertellen. Dat ze een hele zware, rare dag hadden gehad met heel veel vliegen en ze bijna niet geslapen hadden. Dat speelde vast mee. Maar nogquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hmm, ik lees dit nu pas.
Best slecht, vooral omdat zulke bandjes vaak het zo naar hun zin hebben dat ze maar door en door willen gaan. En dat kunnen ze ook makkelijk met hun materiaal.
Minder dan een uur spelen is voor n00b-bandjes met één albumpje, een flut-EP en een cover
Geen Will Sheff, neem ik aan?
Ohja verrek, ik dacht inderdaad al wanneer ik dat ook eens een keer heb meegemaakt. Kwam die gast de hele tijd achter de dj booth om in onze platentas te kijken. Vervelend. Maar ook wel weer lachenquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als wat ik heb meegemaakt in de flexbar vorig jaar, tijdens een dlr-feestje. Toen was 'ie ook ernstig ver weg, en hingen er aardig wat meiden aan hem.
Maar we hebben geen antwoord gekregen meer van 'm. Gelukkig
Ik was echt superblij toen ie Lost Boys inzette, maar toen 't toch niet doorging was 't toch wel een teleurstelling.. maar verder wel genoten hoor!quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ze begonnen het concert ook met vertellen. Dat ze een hele zware, rare dag hadden gehad met heel veel vliegen en ze bijna niet geslapen hadden. Dat speelde vast mee. Maar nog![]()
Moet... Luisteren...quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:43 schreef frame-saw het volgende:
Helemaal vergeten te melden, de nieuwe LC! is gelekt.
Het is wat minder dansbaar en 'donkerder' dan HONY, maar het is goed te doen. Moet hem nog een paar keer luisteren.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:03 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Moet... Luisteren...![]()
![]()
Is het wat?
Zou vet zijn als ze ook hier komen met hen, maar helaas. Ik klaag niet over de nieuwe bands die met ze tourenquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:20 schreef Mistaken het volgende:
Het staat ook niet op Joetjoep..
Zal nog even wat rondzoek´n!
Ik kan niet wachten.
Het zal vast dan wat meer de hardere kant op zijn gegaan.
Ze touren ook met No Age en Times New Viking
Ah, daar begint 'ie danquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:23 schreef jakkop het volgende:
[..]
Doe ik.
Of had je het niet tegen mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |