quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:51 schreef frame-saw het volgende:BRS raakt ook niet meer echt snel uitverkocht omdat iedereen ze al duizend keer heeft gezien. Maar dat heb ik geloof ik al een paar pagina's terug gezegd.
Haha, dat dacht je maar! Reken maar dat die optredens (Melkweg en Tivoli zeker?) binnen no time zijn uitverkocht.
Sterker nog... 
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:51 schreef frame-saw het volgende:Anyway, dat over London Calling. Ik vind het nu ook wel een wat uitgemelkt concept worden. Vier dagen, wtf.

Máár sommige bandjes die er staan zijn echt niet zo slecht. Eigenlijk is het merendeel wat er staat wel tof, alleen The Courteeners, Cajun Dance Party, The Hot Melts en Glasvegas vind ik 13-in-een-dozijn bandjes. De meeste muziek is toch wat minder toegankelijk denk ik.
Zelf ga ik wel heen voor Late of the Pier, maar goed. Sst. Ik ga alleen vrijdag heen en dan ben ik blij met: frYars, Oppenheimer en White Lies.
Punt: een band kan je niet LC noemen, het is geen genre hoor!

Haha, weet ik. Misschien wat flauw van me om te suggereren dat alle bands in de line-up altijd kut zijn. Aan de andere kant heeft die OOR-compilatie niet echt meegeholpen om die gedachte van mij weg te werken. Toch, ik was van plan om dit jaar één dag te gaan, puur en alleen om frYars te zien. Maar het idee dat ik me dan de hele avond door indie-hipsters en 13-in-een-dozijn bandjes moet heenwerken heeft mij er van weerhouden om een ticket te kopen.

Trouwens, wat doen Bromheads Jacket daar nu nog? Dat werd gehypt in 2005 ofzo, die zijn dat stadium met hun tweede album toch allang voorbij?
quote:
Op donderdag 18 september 2008 11:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:[..]
Misschien zijn er ook mensen die niet naar al die festivals, clubs e.d. zijn geweest en ze nog niet al tig keer gezien hebben. Het is maar een idee.

Ja, natuurlijk. Snap ik helemaal. Daar doel ik ook niet op. Nogmaals, niets speciaal tegen Blood Red Shoes, maar ik weet niet hoe het komt dat mensen al die eerdere optredens kunnen missen en kunnen doen alsof het zo lekker 'nieuw' is. Ik verwacht niet dat iedereen naar elk festival en op elk moment naar elk club-optreden gaat, maar ik bedoel.....forget it