abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61431552
Ik vraag me oprecht af of er nog enige hoop is voor de mensheid. Zelf puilt de mensheid uit van hoop, maar vooral ook veel illusie dat er betere tijden aan zullen breken. Dat is echter onmogelijk en de oorzaak daarvan is de menselijke aard. Hoewel we menen in een beschaafde samenleving te leven, ziet de oplettende mens toch duidelijk om zich heen het lelijke gezicht van zijn eigen aard. Bij kinderen begint het al. Wrede etterbakken zijn het. Ze ogen zo schattig met hun lieve zachte wangetjes en pretoogjes. In werkelijkheid laten ze echter geen kans onbenut om hun zwakkere soortgenootjes te terroriseren. En hoewel de ruwe kantjes gedurende het volwassen worden enigszins worden bijgeschaafd, achter het vredelievende masker dat vanaf dat moment wordt opgezet, schuilt nog immer die wreedaard.

De menselijke aard... dat komt nooit goed.
pi_61431589
eens!
pi_61431596
Wat is je klacht trouwens?
pi_61431618
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 18:39 schreef Elixabete het volgende:
Wat is je klacht trouwens?
Dat de menselijke aard niet goed in elkaar zit. Naar wie ik die klacht moet richten weet ik niet. Laten we voor het gemak moeder Natuur tot zondebok maken.
  zaterdag 6 september 2008 @ 18:40:48 #5
200086 deze_gast
Blaten is een kunst.
pi_61431619
Koop een touw.
pi_61431642
samenvatting?
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_61431643
Ik zat de hele tijd naar die ijsbeer te kijken
```/l
(゚、 。 7
 l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
 じしl_, )ノ
pi_61431677
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 18:42 schreef zquing het volgende:
samenvatting?

Een samenvatting van die paar zinnetjes? Weet je zeker dat je niet liever plaatjes wilt kijken?
pi_61431687
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 18:44 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Een samenvatting van die paar zinnetjes? Weet je zeker dat je niet liever plaatjes wilt kijken?
Maak er een paint van.
pi_61431690
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 18:42 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ik zat de hele tijd naar die ijsbeer te kijken
Dat is Iorek Byrnison .
  zaterdag 6 september 2008 @ 18:52:46 #11
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_61431856
De menselijke aard is leuk!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_61431883
Zolang je zelf maar een goed mens probeert te zijn.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_61431895
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 18:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De menselijke aard is leuk!
Je bent een fervent liefhebber van het horrorgenre ?
pi_61431913
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 18:54 schreef Flashwin het volgende:
Zolang je zelf maar een goed mens probeert te zijn.
In theorie heb je zeker gelijk, maar in werkelijkheid worden goede mensen altijd het slachtoffer van de slechterikken.
pi_61431921
De helft van de reacties hier onderstreept TS's punt perfect.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zaterdag 6 september 2008 @ 18:56:46 #16
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_61431932
Mensen zijn tegenwoordig ook zo verdomde pessimistisch, alleen al door te lezen in klaagbaak zou je spontaan in een depressie schieten en een trein willen gaan koppen.
De tollerantie is ver te zoeken en elkaar de grond in trappen is een nationale volkssport geworden.

Ik ben gewoon gelukkig! Ik ben tevreden met wat ik heb en ja er gebeuren veel klote dingen op aarde maar zolang ik gelukkig ben geniet ik daar ook van, heeft weinig nut om dat niet te doen, daar help ik een ander ook niet mee.
En wat Flashwin al typt, zolang je zelf maar een goed mens probeert te zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_61432056
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 18:55 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

In theorie heb je zeker gelijk, maar in werkelijkheid worden goede mensen altijd het slachtoffer van de slechterikken.
Of je kunt proberen op te houden met filosoferen en eens aan de bloemetjes ruiken? Er is geen nut en het is niet eerlijk.
Ga weg
pi_61432077
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 18:56 schreef snakelady het volgende:
Mensen zijn tegenwoordig ook zo verdomde pessimistisch, alleen al door te lezen in klaagbaak zou je spontaan in een depressie schieten en een trein willen gaan koppen.
De tollerantie is ver te zoeken en elkaar de grond in trappen is een nationale volkssport geworden.

Ik ben gewoon gelukkig! Ik ben tevreden met wat ik heb en ja er gebeuren veel klote dingen op aarde maar zolang ik gelukkig ben geniet ik daar ook van, heeft weinig nut om dat niet te doen, daar help ik een ander ook niet mee.
En wat Flashwin al typt, zolang je zelf maar een goed mens probeert te zijn.
Je ondertitel suggereert dat je een moeder bent. Daar van uitgaande, denk je niet dat je voor optimisme pleit in het belang van je kinderen? Het is immers geen fijn gevoel om kinderen te hebben en er van overtuigd zijn, dat de wereld feitelijk kut is, lijkt mij.
pi_61432098
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 19:02 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Of je kunt proberen op te houden met filosoferen en eens aan de bloemetjes ruiken? Er is geen nut en het is niet eerlijk.
Welke bloemetjes zouden dat zijn?
pi_61432161
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 19:04 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Welke bloemetjes zouden dat zijn?
De spreekwoordelijke bloemetjes
Ga weg
pi_61432425
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 19:02 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Of niet stoppen met filosoferen, maar ondertussen komen met alternatieven. Maakt niet uit op welke schaal. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zaterdag 6 september 2008 @ 20:33:03 #22
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_61434519
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 19:03 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Je ondertitel suggereert dat je een moeder bent. Daar van uitgaande, denk je niet dat je voor optimisme pleit in het belang van je kinderen? Het is immers geen fijn gevoel om kinderen te hebben en er van overtuigd zijn, dat de wereld feitelijk kut is, lijkt mij.

Als ik vond dat de wereld kut was dan was ik niet aan kinderen begonnen...
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 6 september 2008 @ 20:57:47 #23
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_61435204
De mens is gewoon mens.

De mens wil beschaafd lijken en velen willen zogenaamd vredelievend overkomen, maar ik geloof dat bijna iedereen wel een ´zwart randje´ heeft.
Iedereen kan bijvoorbeeld wel een diep agressief worden, al zijn woede en haat tegenwoordig ongewenste emoties.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_61435544
Zullen we het even doortrekken in het extreme dan?
Stel: De wereld is kut, alle menselijke moeite is nutteloos en niemand kan iets zinvols bereiken, omdat hij doodgaat en het dus uiteindelijk niets meer uitmaakt.

Wat is de logische gevolgtrekking? Zelfmoord. Waarom zou je nog door dit afschuwelijke tranendal willen trekken terwijl het nergens om gaat? Waarom zou je jezelf op zo'n manier willen martelen?

Ik zeg, fuck het. Ik ben niet op zoek naar een game over-scherm, naar een prinses die je kunt redden in een kasteel, ik probeer me te vermaken en van de reis het doel te maken in plaats van zoeken naar een doel dat er (voor zover ik weet) toch niet is. Het klinkt cliché maar tja
Ga weg
  zaterdag 6 september 2008 @ 21:16:54 #25
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_61435649
Maar de kleine, leuke, gelukkigmakende dingen maken alles weer goed
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: