Dat de menselijke aard niet goed in elkaar zit. Naar wie ik die klacht moet richten weet ik niet. Laten we voor het gemak moeder Natuur tot zondebok maken.quote:
quote:
Maak er een paint van.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:44 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
![]()
Een samenvatting van die paar zinnetjes? Weet je zeker dat je niet liever plaatjes wilt kijken?
Dat is Iorek Byrnisonquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:42 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ik zat de hele tijd naar die ijsbeer te kijken
Je bent een fervent liefhebber van het horrorgenrequote:Op zaterdag 6 september 2008 18:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De menselijke aard is leuk!
In theorie heb je zeker gelijk, maar in werkelijkheid worden goede mensen altijd het slachtoffer van de slechterikken.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:54 schreef Flashwin het volgende:
Zolang je zelf maar een goed mens probeert te zijn.
Of je kunt proberen op te houden met filosoferen en eens aan de bloemetjes ruiken?quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:55 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
In theorie heb je zeker gelijk, maar in werkelijkheid worden goede mensen altijd het slachtoffer van de slechterikken.
Je ondertitel suggereert dat je een moeder bent. Daar van uitgaande, denk je niet dat je voor optimisme pleit in het belang van je kinderen? Het is immers geen fijn gevoel om kinderen te hebben en er van overtuigd zijn, dat de wereld feitelijk kut is, lijkt mij.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:56 schreef snakelady het volgende:
Mensen zijn tegenwoordig ook zo verdomde pessimistisch, alleen al door te lezen in klaagbaak zou je spontaan in een depressie schieten en een trein willen gaan koppen.
De tollerantie is ver te zoeken en elkaar de grond in trappen is een nationale volkssport geworden.
Ik ben gewoon gelukkig! Ik ben tevreden met wat ik heb en ja er gebeuren veel klote dingen op aarde maar zolang ik gelukkig ben geniet ik daar ook van, heeft weinig nut om dat niet te doen, daar help ik een ander ook niet mee.
En wat Flashwin al typt, zolang je zelf maar een goed mens probeert te zijn.
Welke bloemetjes zouden dat zijn?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:02 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Of je kunt proberen op te houden met filosoferen en eens aan de bloemetjes ruiken?Er is geen nut en het is niet eerlijk.
De spreekwoordelijke bloemetjesquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:04 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Welke bloemetjes zouden dat zijn?
Of niet stoppen met filosoferen, maar ondertussen komen met alternatieven. Maakt niet uit op welke schaal.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:02 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Of je kunt proberen op te houden met filosoferen en eens aan de bloemetjes ruiken?Er is geen nut en het is niet eerlijk.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:03 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Je ondertitel suggereert dat je een moeder bent. Daar van uitgaande, denk je niet dat je voor optimisme pleit in het belang van je kinderen? Het is immers geen fijn gevoel om kinderen te hebben en er van overtuigd zijn, dat de wereld feitelijk kut is, lijkt mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |