Er komen bij Fellini's altijd een hoop mensen die ik ken, dus daar kom ik heel heel soms. Eerst kwam ik altijd bij het kaatje(Toen je er nog mocht blowen). Nu komen er alleen maar emo'squote:Op zondag 7 september 2008 00:31 schreef gers het volgende:
[..]
Oss is ook geen fuck aan![]()
Als ik naar een kroeg ga naar oss is het of Cafe Paleeof Populair
wordt nu nog steeds gedaan hoorquote:Op zondag 7 september 2008 00:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Er komen bij Fellini's altijd een hoop mensen die ik ken, dus daar kom ik heel heel soms. Eerst kwam ik altijd bij het kaatje(Toen je er nog mocht blowen). Nu komen er alleen maar emo's
Ik vind het wel lachen. Bij films heb je ook zo'n gasten, die vinden dan het onbekende en buitenlandse standaard goed, en redelijk mainstream standaard klote. Ach dan ben ik maar onderontwikkeld. Zo lekker als Ezy Ryder van Jimi op dit moment klinkt dat kan een of andere lul met zijn banjo niet.quote:Op zondag 7 september 2008 00:33 schreef gers het volgende:
en je muzieksmaak is toch best goed?
Kaatje is een van de weinige plekken waar ik op een rare plek seks heb gehad. Met zo'n emo meisje(ik toen 16, zij 15) op die bankjes daar tegenoverquote:Op zondag 7 september 2008 00:35 schreef gers het volgende:
[..]
wordt nu nog steeds gedaan hoor![]()
maar vrouwelijke emo's mits 18+ zijn meestal best te doen
daar heb ik ooit nog liggen te kotsenquote:Op zondag 7 september 2008 00:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Kaatje is een van de weinige plekken waar ik op een rare plek seks heb gehad. Met zo'n emo meisje(ik toen 16, zij 15) op die bankjes daar tegenover
quote:Op zondag 7 september 2008 00:35 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen. Bij films heb je ook zo'n gasten, die vinden dan het onbekende en buitenlandse standaard goed, en redelijk mainstream standaard klote. Ach dan ben ik maar onderontwikkeld. Zo lekker als Ezy Ryder van Jimi op dit moment klinkt dat kan een of andere lul met zijn banjo niet.
als je dan tóch wilt gaan photoshoppe, vat dan niet zon haarbal als lichaam om haar hoofd op te plakkenquote:Op zondag 7 september 2008 00:20 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik liggen ketsen dus.quote:Op zondag 7 september 2008 00:37 schreef gers het volgende:
[..]
daar heb ik ooit nog liggen te kotsen
wel bazige plekquote:
Daar is door onze groep ook zo veel drugs weggewerkt. Plek met veel herrineringen.quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 00:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Daar is door onze groep ook zo veel drugs weggewerkt. Plek met veel herrineringen.
Wij ook toen ik op TBL zat, of zo'n heerlijke Loempia. Of een dikke knetter roken bij de Edah voor, omdat we toen toch wel schijt haddenquote:Op zondag 7 september 2008 00:46 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
wij gingen meestal chillen bij de edah tussen de pauze's
Yo mengquote:
TBLquote:Op zondag 7 september 2008 00:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wij ook toen ik op TBL zat, of zo'n heerlijke Loempia. Of een dikke knetter roken bij de Edah voor, omdat we toen toch wel schijt hadden
True, al heb ik daar achteraf gezien belangrijke en leuke dingen meegemaakt.quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 00:51 schreef Triptamine het volgende:
[..]
True, al heb ik daar achteraf gezien belangrijke en leuke dingen meegemaakt.
Bij Kaalberg(nederlands) en die van Bio(naam kwijt) ben ik er twee keer op een dag uitgestuurd.quote:Op zondag 7 september 2008 00:52 schreef gers het volgende:
[..]
inderdaad soms was het wel lachen alleen iets te vaak op gesprek geweest
die Rietbergen die mocht en mag nog steeds iets krijgenquote:Op zondag 7 september 2008 00:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Bij Kaalberg(nederlands) en die van Bio(naam kwijt) ben ik er twee keer op een dag uitgestuurd.
Met zijn zus heb ik vroegah op school gezetenquote:
Rietbergen, dat was ook een klapjosti ja. Of Mokking van duits(in de volksmond aka Mofking)quote:Op zondag 7 september 2008 00:56 schreef gers het volgende:
[..]
die Rietbergen die mocht en mag nog steeds iets krijgen
en ook die dikke van duits
beide op dezelfde school gezeten en alle 2 uit Ossquote:Op zondag 7 september 2008 00:58 schreef behangplakker het volgende:
Jullie komen uit dezelfde buurt? Ik heb niks teruggelezen dus ik kom zo binnenvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |