OG Loc is VIP, klant, uitsmijter en boegbeeld voor alle goede mensen.quote:
Praatjes vullen geen gaatjesquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:53 schreef Aslan-61 het volgende:
moet ik jou blind maken...zo dit word gezellig man...telkens meer mensen om te haten
Please continue
Pas op ik ben wel allochtoon hoorzzquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:50 schreef Chriz2k het volgende:
Potentieel legendarisch topic wordt om zeep geholpen door wat kneuzen.
ojo jij toucht mijn ogen niet gekquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:53 schreef Aslan-61 het volgende:
moet ik jou blind maken...zo dit word gezellig man...telkens meer mensen om te haten
Please continue
Ik word hier gewoon buitengeslotenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:55 schreef Aslan-61 het volgende:
Ik ben niet zoals jullie..heb geen mensen nodig om men strijd te strijden....reetveter het zou dus alleen jij en ik zijn
ojo heb je over mijn diss gelezen f heb ik je echt gedisst gek. Je bent 1 shenkie.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:55 schreef Aslan-61 het volgende:
Ik ben niet zoals jullie..heb geen mensen nodig om men strijd te strijden....reetveter het zou dus alleen jij en ik zijn
Ik voorzie een rap-battle..quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:55 schreef Aslan-61 het volgende:
Ja, ik diss jou tantoehard lollerpukkel.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:55 schreef Aslan-61 het volgende:
dein mutter !quote:
JE PRAAT OVER ZIJN MOEDER, NU GA JE DOODquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, ik diss jou tantoehard lollerpukkel.
Jou moeder is zoeen lollerdik persoonz0rz, dat wanneer ze op de kat gaat staan, de lollerkat dood is.
AAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH
pwnage
eee homie luv? Waar is dat gebleven dng?quote:
Hij zegt ook niks tegen mij... Misschien ff aanzetten tot haat fso..quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
dein mutter !
Heb ik nu je aandacht?
Aslan homoman?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:59 schreef Vodkadruppel het volgende:
De flauwe inkoppertjes over zijn naam blijven achterwege he?
Misschien maar goed ook.
Over wat? Zijn zusjes die het geld voor de familie verdienenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:59 schreef deepart het volgende:
[..]
Hij zegt ook niks tegen mij... Misschien ff aanzetten tot haat fso..
Ja.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:00 schreef Aslan-61 het volgende:
wat denk je elke turk heet mohammed ofzo?
Neejoh, ook aslanquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:00 schreef Aslan-61 het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:00 schreef GasTurbine het volgende:
aslan, je denkt dat je turks bent, maar je bent een koerd. Ik ben een lauwe gasturbine die in de auto, zit
je weet dat ik je dis dus ga maar naar je bed, en bid
ik ben een baas
jij niet
ik wel
maar jij niet
ali B is in de house en je gaat het weten ook
ik wil niet dat je stook
maar jij doet wel
ik niet
jij wel
ik niet
jij wel
ajjjjjjjjjjjjjjjjj 1 zieke pokoe.
neequote:Op zaterdag 6 september 2008 20:00 schreef Aslan-61 het volgende:
En wat krijgt ie nu?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:00 schreef Aslan-61 het volgende:
reetveter weet je wat je nodig heb...een dikke pik..als je je bek had gehouden had je die gekregen
EEWWAAAA DIE SHIT IS GRUUUUWELIJKquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:00 schreef GasTurbine het volgende:
aslan, je denkt dat je turks bent, maar je bent een koerd. Ik ben een lauwe gasturbine die in de auto, zit
je weet dat ik je dis dus ga maar naar je bed, en bid
ik ben een baas
jij niet
ik wel
maar jij niet
ali B is in de house en je gaat het weten ook
ik wil niet dat je stook
maar jij doet wel
ik niet
jij wel
ik niet
jij wel
ajjjjjjjjjjjjjjjjj 1 zieke pokoe.
Zoiets.. of dat ze snor van zijn moeder in de fik staat.. noohhh dan zaldie boos worden man!quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Over wat? Zijn zusjes die het geld voor de familie verdienen? (zwart geld als je snapt wat ik bedoel
)
Vrouw in kwestie doodgestoken door in woede verkerende A.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:00 schreef deepart het volgende:
Morgen op sbs6...
"Forum ruzie leid tot steekpartij met fatale afloop"
Krijg ik nu billenkoekquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:00 schreef Aslan-61 het volgende:
reetveter weet je wat je nodig heb...een dikke pik..als je je bek had gehouden had je die gekregen
Laat het hem maar niet horenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:01 schreef deepart het volgende:
[..]
Zoiets.. of dat ze snor van zijn moeder in de fik staat.. noohhh dan zaldie boos worden man!
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:01 schreef postmortum het volgende:
bijna dicht![]()
krijgen we een deeltje 2 ?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:02 schreef Aslan-61 het volgende:
behangplakker...je heb me aandacht wel...ik zie dat je humor heb
maar kan 1 van jullie ook begrijpen waarom ik hier (volgens jullie) een rel kom schoppen
want ben ik de enige redelijke mens hier die voor zen vrienden op komt?
Kzei het heel zachtjesquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Laat het hem maar niet horen
Ik weet niet waar het over gaat, ik ga alleen tegen jou in omdat je als een mongool praat die de wereld aankan.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:02 schreef Aslan-61 het volgende:
maar kan 1 van jullie ook begrijpen waarom ik hier (volgens jullie) een rel kom schoppen
nee hoor , dit zijn allemaal fok1bazenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:02 schreef Aslan-61 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |