Lekker rustig geweest vanaf 1600 tot nu

Niet slaperig, dagdromerig of moe maar gewoon lekker ontspannen. Tot 1600 was het constante spanning waar ik niet mee kon omgaan, heb geprobeerd om even 15 minuten cardio te doen maar 10 minuten later kwam het weer terug die hersenstorm. Toen besloten om ff rustgevend middeltje in te nemen en toen sloeg de rust eindelijk in. Sommigen zullen argwanend kijken als iemand beweerd even een rustgevend middel te pakken maar voor mij is het logica omdat het middel minder schadelijk is voor gezondheid dan stress want een dag stress zet in werking dat de nacht in het teken staat van nachtmerries en de dag erop is opstaan ook niet te doen. Dus dan maar kijken of vannacht rustig is in dromen door een rustige dag en morgen wellicht frisser opstaan ook.
Op de bank gelegen met muziek, radar gekeken en nu spoorloos aan het kijken. Straks richting nest en dan nog ff muziek en morgen de wekker op 0900 zetten zoals afgelopen dagen ook gedaan is. 11:00 de wekker vind ik te laat en om 0900 opstaan lukt me best wel.
Pc gaat uit zometeen, morgen verse dag en morgen nieuwe kansen zoals barra vandaag ook al schreef hier. Vandaag zag ik in eerste instantie geen enkele kans in maar toen om 1600 ineens wel weer dat ik genoeg mogelijkheden zag.
Genoeg nu, er komt een tijd dan zal ik niet meer schrijven over onrust want ik ga er nog steeds vanuit dat er ooit een tijd gaat komen dat het lang gaat duren die ontspannenheid. Rust en ontspannenheid, staat hoog in het vaandel. Waarschijnlijk op dit moment het belangrijkste in mijn leven omdat ik weet wat voor hel het kan zijn om niet ontspannen te zijn
Ik zeg dan maar weer dag, morgen de achtertuin helemaal vrij maken van kiezel, zand en onkruid en dan kan ik binnenshuis eens aan de slag. Wil dan nog een herfstwandeling gaan maken in de heide en daar foto's maken en dat doe ik denk ik deze week ook maar eens. Online zoeken naar vacatures deze week nog doen en dan ook eens kijken voor een nieuwe opleiding voor in de toekomst. Interesse-gebieden opzoeken die mogelijk tot mijn interesse vallen.