abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61744280
Maar die zijn nóg duurder (toch?)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61744331
dat denk ik haast wel
pi_61744376
boehoehoe
pi_61744710
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:41 schreef vamperotica het volgende:
boehoehoe
niet huilen, ooit komt het goed, toch?
pi_61745023
yup
pi_61745124
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:56 schreef vamperotica het volgende:
yup
en nu echt naar bed!
pi_61745195
slaap lekker
pi_61749546
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:00 schreef vamperotica het volgende:
slaap lekker
mogguh!

niet echt gelukt
pi_61749653
kommut?
Hier ook nie trouwens
pi_61749667
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 07:42 schreef vamperotica het volgende:
kommut?
Hier ook nie trouwens
week eigenlijk niet echt!

nu even ronja uitlaten en dan hop naar het werk
pi_61749936
Werk ze!
pi_61750213
en weer op het werk!
om 10.00 mn eerste intake gesprek!
  vrijdag 19 september 2008 @ 09:19:51 #263
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61750835
mogge
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_61750872
0700 wakker en meteen maar opgestaan, meteen lekker bakkie koffie en toen ff met de hond gegaan

Gisteren bij de AH was een Marokkaanse meid die 2 broden had gekocht maar ze had te weinig geld bij zich, wilde dat ene brood van 1 euro betalen voor haar maar ze was te snel en rende zowat de winkel uit schaamte uit.
Genieten is toegestaan!!!
pi_61752875
lief van je topspin

ik kan me haar gevoel wel echt voorstellen, net zoiets dat je pin pas op zo'n moment zegt limiet bereikt!
pi_61753285
Inderdaad bij pinnen limiet bereikt, bij contant kan het nog zo zijn dat je toevallig te weinig geld op zak hebt en de pinpas vergeten bent, bij limiet bereikt is het meteen zo alsof je bankroet bent. Zelf check ik het saldo vaker via internetbankieren dus mij gebeurt het niet zo snel, ook zorgen voor spelingsruimte dus zodat ik niet aan het einde van de maand niets meer heb.
pi_61753588
soms vergeet ik gewoon welke dag het is en dan is de hypotheek eraf ofzo ha ha
of heeft meneer lief vergeten wat over te maken
pi_61754137
Heb je dan ook dat je in het begin van de maand meer opmaakt? Doe ik zelf wel vaker, dan staat het geld erop en ga ik meteen van alles kopen Daarna weer cooling down met beide benen op de grond.

Straks ff naar de bibliotheek, die 3 boeken over Reiki terug brengen want ik doe er toch niets mee. Heb het niet zozeer nodig en ik vind het iets te wazig ook. Heb liever concrete zaken waar ik mee bezig kan zijn dus straks eens in de bibliotheek snuffelen en meteen maar fictie zoeken om te lezen.
pi_61754179
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:27 schreef Topspin het volgende:
Heb je dan ook dat je in het begin van de maand meer opmaakt? Doe ik zelf wel vaker, dan staat het geld erop en ga ik meteen van alles kopen Daarna weer cooling down met beide benen op de grond.
ik maak de hele maand door veel op geloof ik!
pi_61754365
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:10 schreef draculettetje het volgende:
soms vergeet ik gewoon welke dag het is en dan is de hypotheek eraf ofzo ha ha
of heeft meneer lief vergeten wat over te maken
Zooooooow herkenbaar!!
pi_61754386
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:34 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Zooooooow herkenbaar!!
we zien elkaar zeker niet dit weekend?
pi_61754532
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:29 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ik maak de hele maand door veel op geloof ik!
Kasboek bijhouden

Was dat zelf een tijd van plan om precies bij te houden waar het geld naartoe gaat maar zie de zin niet helemaal in ervan. Als ik oplet kom ik toch uit dus een complete administratie bijhouden vind ik wat overbodig.
  vrijdag 19 september 2008 @ 13:05:34 #273
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_61756896
Ik geef nooit echt veel geld uit , ik leef eigenlijk best sober alleen aan dagjes weg geef ik nog wel eens geld uit (voornamelijk benzine, in de buurt heb je geen kl*te aan natuur oid )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_61757053
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:34 schreef draculettetje het volgende:

[..]

we zien elkaar zeker niet dit weekend?
Denkut nie.... Meneer brengt die paar uurtjes die die heeft deze keer het liefst in zn eigen bedje door.
pi_61759970
Bibliotheek gelopen 1 uur lang en niet wetende wat ik moest pakken voor boek, uiteindelijk dan maar een fictief boek gepakt over een illusionist die wordt beschuldigd van moord op een president.

Wilde nog ff naar de winkel maar was me te druk, soms echt geen zin in drukte in de winkel. Dan liever vanavond ff gaan.
pi_61775024
mogguh

ik ben de 7 levens van mijn hond aan het lezen
pi_61775708
Heeft Ronja 7 levens?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_61778207
Boek wat ik geleend heb in de bieb is te smerig om vast te pakken, ga dat echt niet lezen dus. De kaft gaat nog enigszins maar van binnen ziet het er niet zo proper uit. Veel boeken zijn dan wel redelijk in orde maar dit boek lijken ze wel op de wc te hebben gelezen met diarree. Breng het volgende week terug en dan zal ik het meteen vermelden dat het in principe te smerig is om nog uit te lenen.

Over die 7 levens, is het niet zo dat iedere 1 jaar voor 7 jaar mensenleven staat bij een hond? Dus als een hond 5 is dan is het hij vergeleken met een mens 35 jaar in zijn levensloop. Heb dat ergens gehoord of gelezen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Topspin op 20-09-2008 12:42:57 ]
pi_61779565

Tijd gaat lekker snel

Hier in de buurt een feest omdat de speeltuin dichtgaat en dan is er een DJ muziek aan het draaien dus hoef zelf geen muziek op te zetten nu. Tis dan wel muziek voor kinderen maar godzijdank geen K3 en kabouter plop zoals voorgaande jaren. Best goede muziek

Was net in een ander topic bezig dat het goede gevoel vanuit de hersens tot stand komt, net ff in de zon gezeten en ineens kwam er een stroming energie vanuit mijn hart vrij, alsof het hart voor het goede gevoel zorgde. De hele borststreek ging ff tintelen van good vibrations. Volgens mij het zonnetje dat ervoor zorgt Het zit ook in de buik een beetje Kriebels in de buik en bij het hart alsof het door het hele lichaam gaat soms. Zolang het maar niet in het hoofd zit want daar is het toch vaak ellendig

Nu maar weer de zon in zolang het nog kan dit jaar

Morgen de eerste dag van de herfst en het lijkt vandaag net de eerste dag van de lente te zijn zo ervaar ik het vandaag, mooi weer ook vergeleken met de hele zomer. Heb nu alweer zin in de lente maar het wordt straks donker en koud

[ Bericht 8% gewijzigd door Topspin op 20-09-2008 14:15:46 ]
pi_61817080
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 09:39 schreef nokwanda het volgende:
Heeft Ronja 7 levens?
hihi niet dat ik weet! maar het is wel een heel mooi en duidelijk boek
(is levens dan toch fasen in het boek?)
pi_61817082
mogguh trouwens allemaal
het weekend is voorbij gevlogen, heb nog wel een dagje weekend nodig
pi_61817176
Same here. Hoewel ik door dit lullige griepje eigenlijk onverwacht weekend had. Anders had ik op zaterdag naar school gemoeten. Geen idee hoe ik die lesdag nu in kan halen
Heb wel de mazzel dat ik nu word opgehaald om naar Tiel te gaan. Was vroeg opgestaan om de trein te pakken, maar dat bleek niet nodig. Toch 3 kwartier tijdswinst.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_61817610
quote:
Op maandag 22 september 2008 07:59 schreef nokwanda het volgende:
Same here. Hoewel ik door dit lullige griepje eigenlijk onverwacht weekend had. Anders had ik op zaterdag naar school gemoeten. Geen idee hoe ik die lesdag nu in kan halen
Heb wel de mazzel dat ik nu word opgehaald om naar Tiel te gaan. Was vroeg opgestaan om de trein te pakken, maar dat bleek niet nodig. Toch 3 kwartier tijdswinst.
beterschap!
  maandag 22 september 2008 @ 09:39:37 #284
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61818486
goedemorgen fokkertjes! nieuwe week nieuwe mogelijkheden!
stay frosty
pi_61819490
Goede morgen.

Gisteren bij mijn oma op bezoek geweest en ze is toch erg achteruit gegaan in 1 jaar tijd. Vorig jaar kon ze nog alles alleen en ging zo nog vaker de hort op en vierde ze nog kerst, nieuwjaar en verjaardagen mee maar nu kan dat allemaal niet meer en zit ze in een revalidatie-kliniek. 2 hersen-infarcten gehad en dan nog iets op de scan gevonden waar nog uitslag van moet komen.

Ze houdt dan wel nog steeds de humor erin ondanks alles en dat is denk ik ook het enige dat overblijft zowat die humor, en dan het uurtje in het restaurant zitten als er bezoek komt wat haar hele dag kan opfleuren. Toch wel zwaar om te zien dat iemand zo achteruit kan gaan maar dan het besef dat ieder mens oud wordt en ermee te maken krijgt aan het einde van de rit wat het meer acceptabel maakt.

Deze week weer naar arbeidsdeskundige en dan is het zien wat eruit komt.

Nu dan maar tijd voor koffie. Vanmorgen wederom zwaar met tegenzin wakker geworden, zie het dan compleet niet zitten maar eenmaal onder is het weer te doen.
pi_61819518
quote:
Op maandag 22 september 2008 09:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goedemorgen fokkertjes! nieuwe week nieuwe mogelijkheden!
pi_61819566
hai topspin

het is inderdaad moeilijk om iemand waar je zoveel omgeeft zo achteruit te zien gaan!
het hoort er allemaal helaas bij, maar blijft moeilijk
en succes met de arbeidsdeskundige! en nu op tijd zijn he
pi_61819649
Mogguh....
Zoonlief is op kamp...En hij zwaaide niet eens
pi_61819693
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:41 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh....
en ik was het alweer vergeten

ps je biermoet stuurt nog anmar je @home mail door
pi_61819746
Vorige keer was ik op tijd maar hebben zij niet afgebeld dat er iets tussen was gekomen, dit keer ga ik direct naar het gebouw waar ik moet zijn zonder eerst naar het gebouw van een tussenpersoon te gaan.

Dat ouder worden is sowieso vreemd maar goed, kan er beter niet te lang bij stil staan. Hopelijk heeft mijn oma nog een paar jaar te gaan en treedt er wat verbetering op nog. De zorg doet nog steeds haar best om haar proberen op te knappen. Vraag me af of het over 50 jaar ook zo geregeld is of dat de zorg dan niet meer te betalen is en achteruit gaat.

Soms zie ik het wel eens als zinloos in allemaal, je doet je hele leven het best om er wat van te maken en uiteindelijk takel je helemaal af en blijft er niets meer over van al die inspanning die verricht is. Slechts een herinnering her en der en als je dan pech hebt dan wordt je dement en heb je ook geen goede herinneringen meer. Dan is leven in het heden iets dat wel zin heeft maar uiteindelijk komt het er toch op neer dat het voorbij gaat en onderhevig is aan slijtage. Niet dat het mijn levensmotto is dat het zinloos is, probeer er alsnog wat van te maken met vallen en opstaan. En soms is de gedachte dat het toch allemaal voorbij gaat ook wel eens prettig als ik niet lekker in mijn vel zit
pi_61819754
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:43 schreef draculettetje het volgende:

[..]

en ik was het alweer vergeten

ps je biermoet stuurt nog anmar je @home mail door
ga k ff veranderen
pi_61819801
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:45 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ga k ff veranderen
kee ha ha
  maandag 22 september 2008 @ 10:52:53 #293
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61819940
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:41 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh....
dat is ook niet stoer
stay frosty
pi_61819974
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

dat is ook niet stoer
nou en!
pi_61820451
De rit uitzitten Was ff aan het denken hoe ertegen aan te kijken en dan is het maar beter om de rit uit te zitten en enigszins zelf achter het stuur te kruipen en bij te sturen waar nodig. Heb dan liever een lange weg waar ik constant 50-60 kan rijden en dan af en toe een afslag nemen om te kijken wat op die andere weg te vinden is.

Met de stroming mee liever niet, hou niet zo van een stroming omdat een stroomversnelling niet lekker klinkt, dan liever een lekkere auto met fijne stoel, en vervolgens gas geven en af en toe remmen. Muziekje op de radio en zo vitamines

Vandaag een rustige rit, morgen wat meer gas en wie weet dan straks ook eens op de snelweg

Fasten your seatbelts hoeft het niet te worden, die tijd ligt achter me dus ik ga op mijn dooie gemak zoeken en vinden en zodoende de weg uitstippelen richting het doel
  maandag 22 september 2008 @ 13:23:54 #296
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_61823279
Goedemiddag allemaal. Vandaag weer werken helaas maar gister lekker van het zonnetje genoten. Je kunt de hefst wel al ruiken in de bossen kan niet wachten
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_61823674
Vind het jammer dat het geen weer meer is om op het terras te zitten, zomer was dan niet warm maar het was wel vaak weer om buiten te zitten zonder koude handen te krijgen. Net ff poging gewaagd om buiten te gaan zitten maar het is te fris te noemen.

Binnen dan maar een plek inrichten waar ik de herfst en winter ga doorbrengen. Tis weer voorbij die mooie zomer.
pi_61836258
Lekker rustig geweest vanaf 1600 tot nu Niet slaperig, dagdromerig of moe maar gewoon lekker ontspannen. Tot 1600 was het constante spanning waar ik niet mee kon omgaan, heb geprobeerd om even 15 minuten cardio te doen maar 10 minuten later kwam het weer terug die hersenstorm. Toen besloten om ff rustgevend middeltje in te nemen en toen sloeg de rust eindelijk in. Sommigen zullen argwanend kijken als iemand beweerd even een rustgevend middel te pakken maar voor mij is het logica omdat het middel minder schadelijk is voor gezondheid dan stress want een dag stress zet in werking dat de nacht in het teken staat van nachtmerries en de dag erop is opstaan ook niet te doen. Dus dan maar kijken of vannacht rustig is in dromen door een rustige dag en morgen wellicht frisser opstaan ook.

Op de bank gelegen met muziek, radar gekeken en nu spoorloos aan het kijken. Straks richting nest en dan nog ff muziek en morgen de wekker op 0900 zetten zoals afgelopen dagen ook gedaan is. 11:00 de wekker vind ik te laat en om 0900 opstaan lukt me best wel.

Pc gaat uit zometeen, morgen verse dag en morgen nieuwe kansen zoals barra vandaag ook al schreef hier. Vandaag zag ik in eerste instantie geen enkele kans in maar toen om 1600 ineens wel weer dat ik genoeg mogelijkheden zag.

Genoeg nu, er komt een tijd dan zal ik niet meer schrijven over onrust want ik ga er nog steeds vanuit dat er ooit een tijd gaat komen dat het lang gaat duren die ontspannenheid. Rust en ontspannenheid, staat hoog in het vaandel. Waarschijnlijk op dit moment het belangrijkste in mijn leven omdat ik weet wat voor hel het kan zijn om niet ontspannen te zijn

Ik zeg dan maar weer dag, morgen de achtertuin helemaal vrij maken van kiezel, zand en onkruid en dan kan ik binnenshuis eens aan de slag. Wil dan nog een herfstwandeling gaan maken in de heide en daar foto's maken en dat doe ik denk ik deze week ook maar eens. Online zoeken naar vacatures deze week nog doen en dan ook eens kijken voor een nieuwe opleiding voor in de toekomst. Interesse-gebieden opzoeken die mogelijk tot mijn interesse vallen.
pi_61842776
goede morgen allemaal

en topspin ik neem aan dat jij zelf het beste weet wat te doen om je goed / ontspannen te voelen!
pi_61842824
mogguh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')