Vreemd aan zo'n droom dat is dat die koeien dus echt wegrennen voor de bus die komt aanrijden en dat ik in die bus die koeien zie wegrennen en dan de chauffeur die zig zaggend door het weiland rijdt. Ook hobbels waarbij de touringcar een beetje op een neer in de lucht ging. Vreemd dat zo'n film zichzelf afspeelt in een droom. Heb nog nooit door een weiland gereden met een auto en zelfs nog nooit door een weiland gelopen vol koeien. Kan zijn dat ik ooit op tv koeien heb zien wegrennen voor mensen of auto's dat het daardoor komt

Dan zijn het ook levensechte koeien in zo'n droom. Sta er dus soms echt versteld van dat een droom op een levensechte film lijkt en dan de vraag hoe dat mogelijk is. Dat het onbewuste iets aan het fabriceren is dat weet ik, maar alsnog bizar dat het zo echt lijkt en dan dat het zo'n vreemde film kan zijn.
Dat koffer met geld bestond overigens alleen maar uit stapels 1 dollar biljetten

Hele koffer vol vers gedrukte 1 dollar biljetten in stapels gesorteerd

Maakt ook vrij weinig uit dat het slechts 1 dollar biljetten waren want ik kon alsnog op vakantie ermee

In dromen zegt geld vrij weinig
[ Bericht 7% gewijzigd door Topspin op 07-09-2008 16:31:55 ]