een sex boerderij wat zeg je nu toch weer?????quote:Op donderdag 18 september 2008 09:01 schreef vamperotica het volgende:
Ja, of er een sexboerderij van maken!
Nee....Doe toch maar de kinderfeestjes!!!
Ow en paardjes en kippetjes en geitjes!!
En veel poezebeesten en een paar honden!!
ha ha denk dat ze daar niet zo blij mee zijnquote:Op donderdag 18 september 2008 09:06 schreef vamperotica het volgende:
Ghehehe!...
Zucht....
*Funda bekijken gaat.
Hahahaha....Komen de meneren straks thuis.... Schat we gaan verhuizen!!
ha haquote:Op donderdag 18 september 2008 09:20 schreef vamperotica het volgende:
Begin het nou trouwens ook wel spannend te vinden.....11 oktober!
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zwolle is toch echt overijsel
Ik weet het nog niet... Denk dat meneer zaterdag nog moet werken.... (Moet heul veul werken de laatste tijd....)quote:Op donderdag 18 september 2008 09:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha
ow en hoe zijn jullie plannen nu voor dit weekend?
haha best leuk alleen "maar" 7 kamers komen we er net 1 of 2 of eigenlijk 3 te kortquote:Op donderdag 18 september 2008 09:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet... Denk dat meneer zaterdag nog moet werken.... (Moet heul veul werken de laatste tijd....)![]()
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=458caaa8-9537-4cab-bd92-ff2f1ffbf858&objecttype=DetailKoopObject
Deze?
ik zou het werkelijk niet wetenquote:Op donderdag 18 september 2008 09:35 schreef vamperotica het volgende:
Ander huis...Maar wat is dit???
[ afbeelding ]
Geloof trouwens dat we beter naar dat fundatopic in K en W kunnen verhuizen zo!
Ach van de stal kunnen we wel iets maken!!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
haha best leuk alleen "maar" 7 kamers komen we er net 1 of 2 of eigenlijk 3 te kort
dat van dta werken ken ik ja! maar ja voor de bank rekening of beter gezegd de rekeningen wel beter
dat zijn idd lange dagen!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ach van de stal kunnen we wel iets maken!!
Ja, op zich wel, maar nu al een paar weken elke dag van 7 tot ongeveer 20.00 of later én ook op zaterdag is een beetje teveel van t goeie vinnik. En dan zondag vissen, volgende week vrijdag een jarig jobje, een monsterjam en een feestje...Week erop zaterdag neefje van Lenanrd jarig, week erop ( of de week dáárna?) is het al 11 okt en dan weer bijna de 27e! .... Zo kommie nie echt aan wat rust toe!
idd ook leuk!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:47 schreef vamperotica het volgende:
Horend bij de"vreemde" foto
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=f9f64fe7-e609-4459-8431-247aa7e71719&objecttype=DetailKoopObject
Ook leuk!
hihihiquote:Op donderdag 18 september 2008 22:22 schreef vamperotica het volgende:
Mmmm.... meneer hier vindt het prima om in Friesland te gaan wonen, maar vindt het zo zielig voor zn vader...Die moet dan heulemaaal vroeg opstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |