abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61430158
Hier verder
Genieten is toegestaan!!!
  zaterdag 6 september 2008 @ 17:35:48 #3
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_61430259
quote:
Dus een nieuwe uitdaging

ICT heb ik denk ik geen geduld voor. Ben nogal ongeduldig als het op computers aankomt Economie is wat anders.
jah dat wel dus he..maarja heb nog geen idee wat ze me te bieden hebben, maar dat hoor ik maandag dan ga ik 4 reintergratiebureau's bekijken die mij dus "willen" begeleiden. Ik ben idd benieuwd.

30 alweer wat een leeftijd zeg..jah hier in Europa worden ze dat meestal wel, maar in Afrika..neej
  zaterdag 6 september 2008 @ 17:37:33 #4
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_61430310
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 17:34 schreef ToT het volgende:
Benzin? Wattes?
daarmee steek je een fikkie aan!
  zaterdag 6 september 2008 @ 17:44:19 #5
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_61430470
reactie graag..
pi_61430494
Rustig, rustig!

Een fikkie aansteken met benzine? Ik dacht dat je dat met een vlammetje deed!

Anywho: vanwaar die keuze?
pi_61430506
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 17:34 schreef ToT het volgende:
Benzin? Wattes?

Ich brauche Zeit, kein Heroin
kein Alkohol, kein Nikotin
Brauch keine Hilfe, kein Koffein
doch Dynamit und Terpentin
Ich brauche Öl für Gasolin
explosiv wie Kerosin
mit viel Oktan und frei von Blei
einen Kraftstoff wie Benzin

Brauch keinen Freund, kein Kokain
Brauch weder Arzt noch Medizin
Brauch keine Frau, nur Vaselin
etwas Nitroglyzerin
Ich brauche Geld für Gasolin
explosiv wie Kerosin
mit viel Oktan und frei von Blei
einen Kraftstoff wie Benzin

Gib mir Benzin

Es fließt durch meine Venen
Es schläft in meinen Tränen
Es läuft mir aus den Ohren
Herz und Nieren sind Motoren

Benzin

Willst du dich von etwas trennen
dann musst du es verbrennen
Willst du es nie wieder sehen
lass es schwimmen in Benzin

Ich brauch Benzin

Gib mir Benzin
pi_61430527
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 17:45 schreef ToT het volgende:
Rustig, rustig!

Een fikkie aansteken met benzine? Ik dacht dat je dat met een vlammetje deed!

Anywho: vanwaar die keuze?
Was Rammstein aan het luisteren

Dus meer benzine als brandstof voor het lichaam zonder vuur te stoken.

Iets als energy drink maar dan 10000 keer krachtiger

Overigens is benzine lucht op een tankstation best lekker
pi_61430575
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 17:35 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

jah dat wel dus he..maarja heb nog geen idee wat ze me te bieden hebben, maar dat hoor ik maandag dan ga ik 4 reintergratiebureau's bekijken die mij dus "willen" begeleiden. Ik ben idd benieuwd.

30 alweer wat een leeftijd zeg..jah hier in Europa worden ze dat meestal wel, maar in Afrika..neej
30 jaar zijn nogal een aantal minuten bij elkaar inderdaad.

Reintegratie buro waar ik zat die deed amper begeleiden, ze lieten je in een hok op internet zoeken en dat was het zowat. Dan kreeg je nog een klapper met opdrachten waar je vrij weinig aan had dus dat buro was niet veel waar ik zat. En "helpen" ze dan iemand daar aan een baan dan krijgen ze ook nog een paar duizend euro daarvoor van het UWV. Makkelijk geld verdienen denk ik dan ook.

Denk dat het per buro verschillend is. Ik had de eerste de beste gepakt die UWV aankaarte, en dat was dus niet de beste.
  zaterdag 6 september 2008 @ 17:56:20 #10
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_61430737
ja weet je wrm rijden in een auto zo prettig is? omdat je dan in de foetushouding ligt en mensen dat fijn vinden
pi_61431299
Ligt dan ook aan de stoel van de auto Er zijn auto's die hebben minder relaxte stoelen dan andere auto's. Denk dat de nieuwe auto's dan allemaal van die lekkere stoelen hebben die relaxt zitten.

Ik ben op zoek naar een goede stoel voor thuis waar ik met de laptop lekker achterover kan internetten en gamen. Een stoel die verstelbaar is in stand dus ook met voetensteun erbij die inklapt bij zithouding en uitklapt bij lighouding.

Deze lijkt me wel okey maar dan nog steeds iets anders dat ik zoek maar dit lijkt erop.
pi_61431312
Als ik auto rij merk ik vaak dat ik gewoon veel beter na kan denken dan normaal en mijn emoties zijn dan gewoon ook rijker. Zal ook wel door die foetushouding komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ToT op 06-09-2008 18:39:48 ]
  zaterdag 6 september 2008 @ 18:35:32 #13
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_61431528
haha ja das wel zo
pi_61431576
@ Topspin: Zou wel fijn zijn als hij in hoogte verstelbaar zou zijn!

Ik heb trouwens een 2-persoons bank die precies zo is (minus de open te klappen armleuning), maar het lijkt me niet echt handig om daarmee achter de computer te gaan zitten!
pi_61431639
Ik heb eens een stoel gezien die echt gemaakt was om te internetten en gamen, weet niet meer wie die foto gepost had hier maar dat was echt een mega stoel waar je helemaal in kon liggen en alsnog functioneel bezig kon zijn met de laptop.

Was echt een overdreven stoel en weet niet eens of die stoel uberhaupt bestaat of zomaar een grap foto was.

In bed laptoppen is trouwens ook niet alles. Weet dan nooit de juiste houding aan te nemen.

Is die 2 persoons bank van jou verstelbaar of in dezelfde kleur en vorm?
pi_61432195
Electrisch verstelbaar!

Anywayz, ik ga naar een gothic metal concertje toe!

Laterz!
pi_61432308
Hallo heren
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_61432367
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 19:07 schreef ToT het volgende:
Electrisch verstelbaar!

Anywayz, ik ga naar een gothic metal concertje toe!

Laterz!
Veel plezier
pi_61432376
Hallo nok

Lekker weekend aan het vieren?
pi_61432528
Whehehee, nee. Vandaag naar school geweest.
Morgen mezelf verdiepen in een intelligentietest voor kinderen zodat ik er na het weekend mee kan gaan werken.
Niet echt weekend vieren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61432672
Druk druk druk druk

Die intelligentie test zit dat in zo'n box waar allemaal van die dingen inzitten waar oefeningen mee gedaan worden inclusief stopwatch?

Heb 2 keer intelligentie test gedaan en dan komen ze met een box aanzetten met allemaal test-materiaal en dan zijn er verschillende soorten boxen met verschillende oefeningen.
pi_61432812
Laatste test was er echt een geniepige opdracht bij. Eerst moest ik een super complexe tekening natekenen met allemaal figuren aan elkaar verbonden en toen kwamen nieuwe oefeningen. Daarna ging ik ff sigaret roken buiten tussendoor en vervolgens na 30 minuten na het tekenen van die tekening moest ik het nog eens tekenen zonder het voorbeeld erbij.

Kwam niet bepaald ver omdat ik er niet op voorbereid was
pi_61433107
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 19:33 schreef Topspin het volgende:
Laatste test was er echt een geniepige opdracht bij. Eerst moest ik een super complexe tekening natekenen met allemaal figuren aan elkaar verbonden en toen kwamen nieuwe oefeningen. Daarna ging ik ff sigaret roken buiten tussendoor en vervolgens na 30 minuten na het tekenen van die tekening moest ik het nog eens tekenen zonder het voorbeeld erbij.

Kwam niet bepaald ver omdat ik er niet op voorbereid was
Die is leuk
Rey's complex figure.
Die is deel van psycho-neurologisch onderzoek en niet van intelligentieonderzoek. Dat wat je eerst beschrijft doen ze meestal eerst om rekening te kunnen houden met eventuele verwachtingen in andere tests. Dan vult het elkaar goed aan.

Nou ben ik wel van de sprituele en dat is dan weer niet te testen, maar ik blijf dit soort tests rete interessant vinden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61434213
Je hebt ook die test waarbij je losse kaarten in logische vorm moet leggen

Een soort cartoon samen stellen dat kloppend is. En dan nog die vellen met groen, rood, geel, blauw, rood, geel, blauw, groen, rood......eerst in zwart geschreven, daarna in kleur geschreven waarbij rood in rood geschreven is en blauw in blauwe kleur en daarna schrijven ze rood in blauw en geel in groen en dan moet je het alsnog juist doen.

Stopwatch erbij en vervolgens moet je zo snel mogelijk opratelen van de kleuren die je op het vel ziet staan.

Laatste keer van de test had ik de dag ervoor een feestje dus gedronken, kwam half aanwezig aan en moest toen die test doen. Alsnog een redelijk goed resultaat waarbij vlotte informatie-verwerking naar voren kwam. Overzicht verliezen bij complexheid maar dat kan aan de kater gelegen hebben
pi_61434290
Eerste is deel van de meeste reguliere intelligentietests en dat tweede is de Stroop. Meet verdeelde aandacht.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')