jah dat wel dus he..maarja heb nog geen idee wat ze me te bieden hebben, maar dat hoor ik maandag dan ga ik 4 reintergratiebureau's bekijken die mij dus "willen" begeleiden. Ik ben idd benieuwd.quote:Dus een nieuwe uitdaging
ICT heb ik denk ik geen geduld voor. Ben nogal ongeduldig als het op computers aankomt Economie is wat anders.
quote:
Was Rammstein aan het luisterenquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:45 schreef ToT het volgende:Rustig, rustig!
Een fikkie aansteken met benzine? Ik dacht dat je dat met een vlammetje deed!
Anywho: vanwaar die keuze?
30 jaar zijn nogal een aantal minuten bij elkaar inderdaad.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:35 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
jah dat wel dus he..maarja heb nog geen idee wat ze me te bieden hebben, maar dat hoor ik maandag dan ga ik 4 reintergratiebureau's bekijken die mij dus "willen" begeleiden. Ik ben idd benieuwd.
30 alweer wat een leeftijd zeg..jah hier in Europa worden ze dat meestal wel, maar in Afrika..neej
Veel plezierquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:07 schreef ToT het volgende:
Electrisch verstelbaar!![]()
Anywayz, ik ga naar een gothic metal concertje toe!
Laterz!
Die is leukquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:33 schreef Topspin het volgende:
Laatste test was er echt een geniepige opdracht bij. Eerst moest ik een super complexe tekening natekenen met allemaal figuren aan elkaar verbonden en toen kwamen nieuwe oefeningen. Daarna ging ik ff sigaret roken buiten tussendoor en vervolgens na 30 minuten na het tekenen van die tekening moest ik het nog eens tekenen zonder het voorbeeld erbij.
Kwam niet bepaald ver omdat ik er niet op voorbereid was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |