Heul niet, dit is het orgineelquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:30 schreef YellowLedbetter het volgende:
wat een kutlemming
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
maar als ik hem uitzet krijg ik mijn gemiste oproepen niet te zien als ik hem weer aanzet
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En ze zijn nog steeds allemaal open
quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:12 schreef fathank het volgende:
Ik zit regelmatig op Fok! als ik aan het schijten ben
Nee via m'n telefoon. Voor 't forum dan de text-only layout gebruiken dan is t best te doenquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee via m'n telefoon. Voor 't forum dan de text-only layout gebruiken dan is t best te doen
Ja ik moet toch wat als ik een dikke bolus zit te draaien. Op woensdag zit ik standaard met de nieuwe Voetbal International op de pleequote:Op zaterdag 6 september 2008 18:24 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Lol, en dan noemen ze mij verslaafd.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:25 schreef servus_universitas het volgende:
Ja, stel je toch eens voor, zeg. Je kunt eens een keertje niet de telefoon opnemen. Het is toch wat, of niet? Die drang om altijd je verplicht te voelen de telefoon op te pakken.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:57 schreef sostenitoreajax het volgende:
Waarom zou je niet opnemen? Laat die ander maar horen wat je ervan denkt. Sowieso jammer dat je de lucht niet mee kan sturen via de telefoon
Ik neem altijd net voordat ik mijn bolus snoeihard in de pot laat plonsen op, slaak een diepe zucht, en zeg 'Ja hallo met wie spreek ik'?quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik pakte vanmiddag weer mijn krantje en kratje bier. Het was weer tijd om te schijten! Dus ik met met kratje (uiteraard Grolsch) en krant naar het toilet, ik ga zitten, maak een biertje open en ga schijten. Heel relaxed dus allemaal
Maar wat gebeurd? Ik word opgebeld! Wat moet ik doen? Opnemen met het gevolg dat degene aan de andere kant van de lijn hoort dat ik zit te schijten door de overduidelijke echo die het kleine hokje veroorzaakt? Niet opnemen en degene die belt teleurstellen omdat hij/zij niet het genoegen heeft gehad om mij die dag te spreken? Moeilijk, moeilijk, moeilijk![]()
Klacht: zie TT
quote:Op zondag 7 september 2008 02:08 schreef Cool_Runner het volgende:
Nog erger is als er wordt aangebeld als je zit te schijten en bezoek verwacht. En daarna wordt opgebeld door diegene die voor je deur staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |