zeker nog een anderhalf uur bij vrij intensief gebruik (dus internetten + muziek).quote:Op maandag 8 september 2008 17:51 schreef Motar het volgende:
Hoelang gaat de accu mee van de laptop?
Vooruit: 15 excl voor AC...quote:Op woensdag 10 september 2008 09:49 schreef flappiewappie het volgende:
spellen vind ik voor alsnog te weinig opbrengen..
¤ 40,- inclusief?quote:
Nog iets meer, dan kan ik er over nadenkenquote:Op woensdag 10 september 2008 15:39 schreef fotostarter het volgende:
Xbox onder voorbehoud 150 euro geboden
Nee 150, hoger ga ik nietquote:Op woensdag 10 september 2008 17:05 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
Nog iets meer, dan kan ik er over nadenken
Ja, inclusief de games.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:40 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
Mail me maar, ik neem aan dat het inclusief games is?
Hij staat nu in Enschede!quote:Op woensdag 17 september 2008 01:18 schreef Redis het volgende:
[..]
Ja, inclusief de games.
btw welke stad staat hij nu?
Op voorwaarde dat 'ie verkocht is? Dan kan je er niet meer op biedenquote:Op woensdag 17 september 2008 12:12 schreef AFCA1 het volgende:
Mits de xbox al verkocht is, pass ik je 140 euro voor de box minus spellen
groetjes!
Teruggemaild dat de deal rond is.quote:
Ik heb in het V&A-ervaringen-topic gemeld dat ik niet blij ben met afhandeling.... althans het gebrek daar aan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:10 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
Teruggemaild dat de deal rond is.
Jammer, wou je net terug mailen dat ik je nog wel kosteloos dan Burnout wou opsturen, ben ook de beroerste niet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:09 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
Ik heb in het V&A-ervaringen-topic gemeld dat ik niet blij ben met afhandeling.... althans het gebrek daar aan.
Done, maar de volgende keer wel een beetje minder ongeduldig zijn dat is wel zo leuk voor allemaalquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:02 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
Alles isweg, mag een slotje op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |