Je hebt volkomen gelijk. Ik was stom om het alsnog te roepen... Helaas is drank de boosdoener, dan zeg je sneller wat je denkt. Gelukkig weet ik wie de persoon in kwestie isquote:Op zaterdag 6 september 2008 05:55 schreef Morwen het volgende:
Verhuis naar Turkije samen met de rest van Nederland, bouwen wij het daar weer op, breken zij het hier weer af, komen zij weer terug naar Turkije in de vakantie. Roep jij weer Je moeder, gaan wij terug naar Nederland bouwen de boel weer op............
Essentie van het verhaal is dat zij heel anders/niet verkeerd in elkaar zitten als wij en dat WEET jij, roep dat soort dingen gewoon niet. Het is zo simpelDat teriitoriumpissen echt hoor, ja ook van de turken/.marokanen en whatever
Alsnog zou je de slimmere moeten zijn en als jij hier nog gewoon kan typen dan valt het met de drank wel meequote:Op zaterdag 6 september 2008 06:00 schreef Poit- het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk. Ik was stom om het alsnog te roepen... Helaas is drank de boosdoener, dan zeg je sneller wat je denkt. Gelukkig weet ik wie de persoon in kwestie is
Vind ik niet. Schreeuwen dat mensen niet mogen slapen en HUUUUUUUUUUUUUUUUUUHUUHUUUHUHUHU roepen enz. of dan als reactie 'Je moeder' zeggen. scheelt nogal wat of ligt dat aan mij? Jammer dat 'je moeder' door medelanders iets sterker wordt opgevat.. Ik zeg dit best vaak, ook tegen maten van me.quote:Op zaterdag 6 september 2008 05:56 schreef zarGon het volgende:
"Je moeder" is net zo kansloos als luidruchtig zijn.
Klopt weer, maar in 2 seconden kan je weing doen hequote:Op zaterdag 6 september 2008 06:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alsnog zou je de slimmere moeten zijn en als jij hier nog gewoon kan typen dan valt het met de drank wel mee
Je moeder bijv.quote:Op zaterdag 6 september 2008 06:10 schreef Poit- het volgende:
[..]
Klopt weer, maar in 2 seconden kan je weing doen heAls ik uit een discotheek kom ben ik vaak nog erg vrolijk en loop ik zingend naar huis met vrienden enzo
Zoals ook vanavond met die kennis, helaas geen maat... LS is vaak getuige geweest dus die kan het bevestigen dat ik geen vlieg kwaad doe
Tenzij je onterecht aan maten/familie zit, dan knapt er iets..
En ondertussen zit TS nog steeds met een trillend onderlipje...quote:Op zaterdag 6 september 2008 06:16 schreef Poit- het volgende:
Echt een slap klapje heb ik gekregen, tijd voor nog een biertje anders slaap ik over 2 uur nog niet
Tot je een keer een mes tussen je ribben hebt zitten ...quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:01 schreef Poit- het volgende:
Nee man ik was dronken en besefte me pas wat er gebeurt was toen ie al weggetrokken was door z'n matties. Toen heb ik nog maar 10x je moeder geroepen geloof ik en ben een taxi ingestapt.. Eigenlijk best een kansloze actie van me, maar ik heb weer een leuk verhaaltje te vertellen vanavond. Kan er wel om lachen dat zulke mensen helemaal uit hun pannetje en zich zo aangesproken voelen om iets
Hmm daar had ik nog niet echt bij nagedacht idd. Had zomaar me laatste avondje kunnen zijnquote:Op zaterdag 6 september 2008 15:02 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Tot je een keer een mes tussen je ribben hebt zitten ...
Gast, houd je bek dan. Dit topic heeft geen bestaansrechtquote:Op zaterdag 6 september 2008 05:45 schreef Poit-
Ik moest weer zo nodig zeggen 'Jahaaa, je moeder!!!" Ja dat is fout, ik weet het.
Gewoon nog een keer proberen vanavond!quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:10 schreef Poit- het volgende:
[..]
Hmm daar had ik nog niet echt bij nagedacht idd. Had zomaar me laatste avondje kunnen zijn![]()
Naja vanavond weer gewoon op stap uiteraard
Turken zuipen nooit veelquote:Op zaterdag 6 september 2008 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
' je moeder ' zijn twee woorden, niet één.
En je hebt je maar niet met ze te bemoeien, want zij hebben wrsch ook zoveel drank op![]()
jij beledigt HUN, zij jou niet door lekker druk en vrolijk te zijn in hun dronkenheid
Misschien niet winnen, maar je verdient wel respect bij zulk tuig. Volgende keer meer alcohol en drugs nemen en er gewoon voor gaan.quote:Op zaterdag 6 september 2008 05:45 schreef Poit- het volgende:
Had hij ook gelijk in, 2 tegen 8 ga je niet winnen![]()
Je kan het laf vinden, ik noem het verstandig. Kan wel in het rond gaan meppen om respect af te dwingen met het gevolg dat ik helemaal de tering in geslagen word waarschijnlijk. Neh dan ben ik maar laf. Ik hoef geen respect van zulke figuren.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:47 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Misschien niet winnen, maar je verdient wel respect bij zulk tuig. Volgende keer meer alcohol en drugs nemen en er gewoon voor gaan.
in het kort je bent gewoon laf
En ik schijt staand...quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:56 schreef Silver_Shark het volgende:
TS zit plassend.
Zeg dan gewoon in de eerste instantie niets, wie A zegt moet ook B zeggen. anders ben je gewoon veel te schreeuwerig, heel weinig wolquote:Op zaterdag 6 september 2008 15:55 schreef Poit- het volgende:
[..]
Je kan het laf vinden, ik noem het verstandig. Kan wel in het rond gaan meppen om respect af te dwingen met het gevolg dat ik helemaal de tering in geslagen word waarschijnlijk. Neh dan ben ik maar laf. Ik hoef geen respect van zulke figuren.
Na veel bier en andere drank denk ik pas na voordat ik iets zeg. Wel vreemd trouwens dat er geen politie op af kwam. Waarschijnlijk weer met 6 man + hond iemand het busje in aan het gooien oid, maar dat is weer een ander verhaal en opzich best een topic waardquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:06 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon in de eerste instantie niets, wie A zegt moet ook B zeggen. anders ben je gewoon veel te schreeuwerig, heel weinig wol
beter houd je je mondquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:20 schreef Poit- het volgende:
[..]
Na veel bier en andere drank denk ik pas na voordat ik iets zeg. Wel vreemd trouwens dat er geen politie op af kwam. Waarschijnlijk weer met 6 man + hond iemand het busje in aan het gooien oid, maar dat is weer een ander verhaal en opzich best een topic waard
de opbouwquote:
wow manquote:Op zondag 7 september 2008 06:20 schreef Poit- het volgende:
Zo moeilijk is die toch niet? Ik denk pas na voordat ik iets zeg als ik dronken ben.
Voorbeeldje:
TS: Hey jij bent best lekker!!![]()
Chick: Sorry wat zei je?
TS: Ik wou je even een compliment geven over hoe goed je er uit ziet vanavond!
Chick:![]()
![]()
jij plast zittendquote:Op zondag 7 september 2008 06:31 schreef Poit- het volgende:
Ik ga slapen! Geen rellen gehad vanavond helaas, gewoon een standaard avondje zuipen dus geen stoere verhalen vandaag.
god sate the queenquote:Op zondag 7 september 2008 06:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Zoiets had ik ook eens
Ik fietste zo met een vriendin naar basketball en toen kwamen we onderweg twee gekleurde meiden tegen, geen idee welk merkMaar zij zeiden zo vanuit het niets iets onaardigs dus ik zo "Je moeder ja"
Begint dat wijf me toch een partij keihard te rennentik tikt itk itk ittk tit met dr stomme hakjes
Maar ik fiets sneller
ik zag hetquote:
23.4567 kilo goudquote:
niks om voor te schamenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |