hoe kom je daar nou weer bijquote:Op zondag 7 september 2008 09:21 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Ik weet over wie het nummer Angie van de Stones gaat of Ik heb geen idee of Het is toch Josh Stone
Nee hoor, het was sowieso een geweldige toevoeging.:')quote:Op zondag 7 september 2008 14:53 schreef Da_Ripper het volgende:
Maakt het iets uit?
net als dit topic dus..quote:Op zondag 7 september 2008 16:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee hoor, het was sowieso een geweldige toevoeging.:')
Rot dan opquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 04:13 schreef tong80 het volgende:
Barry Hay of Giel Beelen
Hardrock of house
Duitse slagers of Nederlandse meezingers
Radiohead of Oasis
AC/DC of Metalica
Lowlands of Pinkpop
Radio - 3 of Studio Brussel
Ik koop nog steeds CD's of Dat doe ik niet meer (koop LP's)
Madonna is achterhaald of Madonna is nog steeds relevant (huidige madonna achterhaald, jaren 80 madonna is nog steeds geweldig)
Beatles of Rolling Stones
Michael Jackson is geniaal of Michael Jackson is een pedo
De Dijk of Doe Maar
Vreselijk steeds Marco Borsato op één of Geweldig dat iemand dat kan
Een hit kun je kopen als platenmaatschappij of Een hit heeft met kwaliteit te maken
De top honderd allertijden is voorspelbaar of Die is gebaseerd op kwaliteit
CD of LP
Herman Brood is belangrijker dan Frans Bauer of Frans Bauer is belangrijker dan Herman Brood
Jazz is mooi of Ik kan die muziek niet waarderen
Ik weet over wie het nummer Angie van de Stones gaat of Ik heb geen idee
Omdat je het zo lief vraagtquote:
Sukkelquote:
Triest.quote:Op maandag 8 september 2008 01:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Ok als het zo moet, tis jouw feesje ik dans wel mee.
mongool
De tweede keer dat deze kansloze vraag gesteld wordtquote:Op maandag 8 september 2008 01:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij nou weer, pannenkoek.
Kanker ff een end op ofzo..
Je begint zelf met zeiken. Of moet ik het zieken noemen.quote:Op maandag 8 september 2008 01:37 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
De tweede keer dat deze kansloze vraag gesteld wordtwat voor antwoord verwacht je dan?
En ik was bereid dit flut-topic te verlaten maar er moest nog even nagetrapt worden...
en dat is dan mod.quote:
Want dat zijn geen echte mensen?quote:
TT = Tong's muziek dilemma topicquote:Op maandag 8 september 2008 01:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je begint zelf met zeiken. Of moet ik het zieken noemen.
Je intensie was duidelijk.quote:Op maandag 8 september 2008 01:47 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
TT = Tong's muziek dilemma topic
Zodra je je eigen dilemma had opgelost vroeg ik of er een slotje op mocht, that's all.
Is dit een geweldige toevoeging voor MUZ of voor ONZ?quote:Op maandag 8 september 2008 01:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je intensie was duidelijk.
Tong's muziek dilemma topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |