Hoe heet hij?quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:52 schreef Zakje het volgende:
Wat is het toch fijn om nieuwe mensen te ontmoeten die zo'n beetje hetzelfde tegen de zaken des levens aankijken als jij. Ik hoop met heel mijn hart dat mijn vriendinnetjes hem ook mogen
Welke/wat voor een kerk ga jij?quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:58 schreef Weemz het volgende:
Zo, alles staat klaar voor mijn feestje morgen...
Eerst sporten, dan naar de kerk, dan feestje
Nope. Maar hij is wel tof. Net zoals de nieuwe Christina Aguileraquote:Op zondag 7 september 2008 00:05 schreef MisterO het volgende:
CDP, ooit zoveel sterren bij elkaar gezien bij een live optreden?![]()
![]()
Nee die valt me zo tegen, zo gewoontjes... Hoewel ik de sugababes track wel heel stoer vindquote:Op zondag 7 september 2008 00:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nope. Maar hij is wel tof. Net zoals de nieuwe Christina Aguilera
Welke nieuwe Christina Aguilera?quote:Op zondag 7 september 2008 00:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nope. Maar hij is wel tof. Net zoals de nieuwe Christina Aguilera
quote:Op zondag 7 september 2008 00:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Welke nieuwe Christina Aguilera?
ow die is best leuk inderdaad...quote:
Wanneer gaan we de liefde bedrijven ?quote:Op zondag 7 september 2008 12:05 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen allemaal, waar is de koffie
denk niet dat Sam dat goed vindtquote:Op zondag 7 september 2008 14:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wanneer gaan we de liefde bedrijven ?
mmm hoe was het gisterenavond, waren de anderen een beetje geschrokken ?quote:
Het was RUK.quote:Op zondag 7 september 2008 15:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mmm hoe was het gisterenavond, waren de anderen een beetje geschrokken ?
en de rest was niet ik shock over het feit dat ze in een gay disco moesten dansen ?quote:Op zondag 7 september 2008 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was RUK.Het podium was veel te klein (2 bij 6) en dus moesten er op het laatste moment positie-wijzigingen doorgevoerd worden en konden niet alle dansers meedoen met alle dansen. (kheb gelukkig al mijn dansen meegedaan)
Het podium bestond uit een soort stellage wat bij iedere sprong doorboog en veerde en kraakte Er lag een soort raar stug ribbeltapijt op het podium waardoor je geen snelle draai kon maken en dus moesten we steeds sprongetjes maken (wat niet echt werkt op zo'n klein podium omdat je met je hak af en toe gewoon op de rand stond en er bijna af viel) Aangezien het een discotheek was en tussendoor mensen op dat blok dansten met uitgaan lagen er dus glassplinters in dat tapijt (wat niet fijn is als je op de grond ligt) De lichten waren veel te fel en recht in je gezicht waardoor je geen bal zag Het publiek was uiterst arrogant en vervelend Bovendien waren we al vanaf 19:00 op de dansstudio en was het eerste optreden pas om 00:30 en het laatste om 3:00.... van dat wachten word je heeel erg chagrijnig en heeeel erg moe.
Kortom: Sucked.
Ach ja, weer een ervaring rijker. 'T leven van een danser gaat niet over rozen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |