Ja, dat had ik ook al door...quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:38 schreef Peterselieman het volgende:
Ik moet er wel even bij verklappen dat het een gejatte panoramafoto is en dan het in werkelijkheid een rechte straat is
paddepoel?quote:Op maandag 8 september 2008 11:44 schreef Peterselieman het volgende:
Niemand?
Het is in een volkswijk
ik ben er volgens mij wel eens geweest.quote:Op maandag 8 september 2008 11:52 schreef Peterselieman het volgende:
Meer aan de andere kant van de stad
zou kunnenquote:Op maandag 8 september 2008 13:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Allemaal ouwe golfjes in de straat en een boel oranje, zou het de Oosterparkwijk zijn?
Dat is hemquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tja, ik wilde anderen ook een kans geven en ik had gisteren geen zin om een nieuwe opgave te zoeken
Het is natuurlijk de Turfstraat met de Gardepoort
Inderdaad. Te gemakkelijk.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Nieuwe weg?
Waar is dat in vredesnaamquote:Op donderdag 11 september 2008 09:34 schreef welkominspace het volgende:
verstekdijklaan?
Ik had het niet eens gezien, levert mijn dyslexie ook een keer punten op. Maar het was dus de Vestdijklaan.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waar is dat in vredesnaam
Of bedoel je de Vestdijklaan?
die jaquote:Op donderdag 11 september 2008 14:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waar is dat in vredesnaam
Of bedoel je de Vestdijklaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |