Ja dat zou kunnen met een sanibroyeur, maar 3 wc's in 1 huis is misschien een beetje onzinquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:02 schreef P-tree het volgende:
[..]
Kan je nog een toilet maken![]()
Ziet er allemaal goed uit!!
Aardig wat werk aan gehad zo te zien. Vooral de laatste dingen kosten meestal een hoop tijd
dus ook door de kast heenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:06 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik houd de voorkant bij de schakelaars vrij, dat zijn ook de enige openingen dus dan zit het wel goed
Meen je dat?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:54 schreef P-tree het volgende:
Ziet er goed uit!!!!!! ook een mooie ruime keuken!
hou er wel rekening mee dat een vaatwasser altijd tussen 2 kasten in geplaatst moet worden zodat deze klem staat tussen de 2 kasten. de vaatwasser zelf staat namelijk altijd los zodat als deze problemen geeft naar voren getrokken kan worden. dus een vaatwasser kan je nooit op de hoek plaatsen anders staat in no-time midden in de woonkamer te dansen.
vraag maar eens na bij een keukenboer maar ook bij de ikea zullen ze dat zeggen dat het niet mogelijk is om een vaatwasser op een hoek te plaatsen. ook ivm de bevestiging van je aanrechtblad. met een beetje creativiteit zal het zeker wel lukken.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:02 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik heb hier een inbouw vaatwasser staan van een jaar of 10 oud en die staat ook gewoon los.
Mijn ouders hebben onlangs een nieuwe keuken geplaatst en bij hun nieuwe vaatwasser zat een systeem zodat je de pootjes op de vloer kan verankeren.
Ik zie hier voor de rest niet echt problemen eigenlijk
Edit, er komt natuurlijk een paneel aan de rechterkant
Ze hebben ook kastjes van 30cm breed, die pas er precies naast:quote:Op zondag 15 januari 2012 13:07 schreef P-tree het volgende:
[..]
vraag maar eens na bij een keukenboer maar ook bij de ikea zullen ze dat zeggen dat het niet mogelijk is om een vaatwasser op een hoek te plaatsen. ook ivm de bevestiging van je aanrechtblad. met een beetje creativiteit zal het zeker wel lukken.
Een inbouw vaatwasser staat op vrij dunne pootjes gemonteerd omdat de vaatwasser normaal klem tussen kasten komt te staan is dat geen probleem. maar als deze los neer gezet zal worden zal die toch heel snel scheef staan. en dit is niet door het programma wat gedraaid wordt, maar doordat de klep meestal vrij zwaar open gaat en dicht 'gegooid' wordt en de rekken worden nog weleens met een snelheid er in geschoven.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:12 schreef Isegrim het volgende:
Een vaatwasser is toch geen wasmachine?Onze vaatwasser (niet-inbouw) staat gewoon los en is nog nooit een mm verschoven hoor.
Hoor je niet ruimte tussen de muur en je vloer te laten? Wel knap hoe je de overgang naar de meterkast er op deze manier hebt weten in te krijgenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:12 schreef junkiexp het volgende:
Vandaag nog even lekker bezig geweest, de vloer er een deel uitgehaald en de beschadigde delen vervangen.
Die beschadigde delen kan ik straks mooi gebruiken voor een inbouwkast dus er is niks verloren gegaan.
Ik had nu ook de mogelijkheid om de vloer in de meterkast door te leggen dus dat heb ik gelijk gedaan.
Nu alleen nog even plakplintjes in de meterkast en dan is er weer wat klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar dat heb ik ook gedaan hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:23 schreef rolfson het volgende:
[..]
Hoor je niet ruimte tussen de muur en je vloer te laten? Wel knap hoe je de overgang naar de meterkast er op deze manier hebt weten in te krijgen
Leuk om te zien jah, niet om te doenquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:28 schreef Isegrim het volgende:
Ahhh leuk die kleine mozaïektegeltjes.
Het zijn toch van die matjes?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:10 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Leuk om te zien jah, niet om te doen
Klopt, maar dit zijn steentjes van 8mm dik, dat is nogal wat gewicht dus het was best moeilijk om dit verticaal te bevestigingen.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het zijn toch van die matjes?
Wel heel hip nu, je ziet ´t overal in showrooms
In onze keuken van 1,5 jaar oud, staat de vaatwasser gewoon op de hoek zonder problemen. Aan de rechterkant uiteraard wel een stolwand waar ook het blad op rust. Gaat prima.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:54 schreef P-tree het volgende:
Ziet er goed uit!!!!!! ook een mooie ruime keuken!
hou er wel rekening mee dat een vaatwasser altijd tussen 2 kasten in geplaatst moet worden zodat deze klem staat tussen de 2 kasten. de vaatwasser zelf staat namelijk altijd los zodat als deze problemen geeft naar voren getrokken kan worden. dus een vaatwasser kan je nooit op de hoek plaatsen anders staat in no-time midden in de woonkamer te dansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |