Dekker naar Rock Racing dus? Ze hebben daar een voorkeur voor in opspraak geraakte renners.quote:Op maandag 22 september 2008 21:51 schreef Leatherface het volgende:
Maar goed, ook in wielrennen moet je je uiteindelijk toch conformeren. Niet per se aan het peloton, maar wel aan je werkgever.
Ach ja, kan ie daar samen in een Porsche olijke popkes spotten met Cipo.quote:Op maandag 22 september 2008 22:03 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Dekker naar Rock Racing dus? Ze hebben daar een voorkeur voor in opspraak geraakte renners.
En dan nog geen ploeg kunnen vinden...quote:Op maandag 22 september 2008 22:09 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij valt het met dat eisenpakket nog wel wat mee als je hem zo hoort.
Ach het is nog geen januari, dat is ook allemaal onderdeel van het spel natuurlijk.quote:Op maandag 22 september 2008 22:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En dan nog geen ploeg kunnen vinden...
Ik weet niet of dat eigenlijk wel z'n probleem is. Ik vraag mij af of we het niet eerder op z'n Boonen's / VDB's bij zijn " levensstijl " moeten zoeken. Hij werd hier afgelopen winter al meerdere malen met Boonen op een paar foute feestjes gesignaleerd hé ... (en beiden kennen de glamour van in Monaco ... )quote:Op maandag 22 september 2008 22:32 schreef Sjiznit het volgende:
Stelletje negatievelingen. Het lijkt net alsof jullie em allemaal al veroordeeld hebben voor het innemen van een hele drogisterij.
Ik hoop serieus dat hij weer een goede ploeg vind, want wat hij zei. Ik zie liever een Nederlander goed rijden in de Tour dan een Rus, no.
Ik denk dat hij nu wel even een klapje op zijn bips heeft gehad. Ik hoop dan ook dattie nu door heeft dattie toch echt iets moet veranderen en dat niet alles vanzelf gaat. Zoals ik hem daar zag zitten bij Holland Sport had ik het idee dat hij het afentoe toch ff flink moeilijk had met alles.quote:Op maandag 22 september 2008 22:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat eigenlijk wel z'n probleem is. Ik vraag mij af of we het niet eerder op z'n Boonen's / VDB's bij zijn " levensstijl " moeten zoeken. Hij werd hier afgelopen winter al meerdere malen met Boonen op een paar foute feestjes gesignaleerd hé ... (en beiden kennen de glamour van in Monaco ... )
Dat idee kreeg ik ookquote:Op maandag 22 september 2008 23:13 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu wel even een klapje op zijn bips heeft gehad. Ik hoop dan ook dattie nu door heeft dattie toch echt iets moet veranderen en dat niet alles vanzelf gaat. Zoals ik hem daar zag zitten bij Holland Sport had ik het idee dat hij het afentoe toch ff flink moeilijk had met alles.
quote:Op maandag 22 september 2008 23:42 schreef Tommeke het volgende:
Laten we hopen dat ie een mooie ploeg vind en dat ie z'n grote bek weer waar kan maken
dat hoop ik ook , want als dit blijft aanslepen zit je met een nieuwe VDB ...quote:Op maandag 22 september 2008 23:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ie een mooie ploeg vind en dat ie z'n grote bek weer waar kan maken
Is die ploeg zeker van startrecht in de AGR, WP en LBL?quote:Op dinsdag 23 september 2008 01:43 schreef DutchSL het volgende:
Zijn woorden "in elk geval een grote ronde" (of iets in die trend) sterken mijn vermoeden dat hij naar een Italiaanse (of Italiaanse gerichte) ploeg gaat, iemand noemde al dat team van Bettini en Rebellin, dat lijkt mij inderdaad wel wat, dan rijd hij in elk geval "zijn" klassiekers en een grote ronde met de Giro.. .
Maar hij moet eerst maar zorgen dat hij mentaal in orde komt
Het verschil was dat VDB al wel wat gepresteerd had.quote:Op maandag 22 september 2008 23:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
dat hoop ik ook , want als dit blijft aanslepen zit je met een nieuwe VDB ...
Graag, twee geschikte ploegen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 01:19 schreef thettes het volgende:
Volgend jaar gewoon lekker Lampre of Liquigas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |