Wat voor iemand met zijn mogelijkheden in zijn 8e profjaar veel te weinig is.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou, ook Tirreno, 2 etappes in de Tour, M-SR, HEW, E3. Mwah...
Mja, daarom snap ik eigenlijk ook niet waarom iedereen hem nu al als eeuwig talent beschouwd of al afgeschreven heeft. Die jongen heeft gewoon een rot half jaar gehad en is daar nu gewoon nog niet helemaal bovenop. Dat komt wel weer. Hij is nog jong zat. Voor hetzelfde geld word Gesink ook over 2 jaar bij Rabo weggetrapt en heeft hij een kut jaar. En ach, van een slecht seizoen hoef je niet slechter te worden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Tot en met het voorjaar van afgelopen seizoen heeft Dekker het zeer goed gedaan. Alleen toen is het begonnen met fysiek ongemak en volgens mij mentale problemen.
Dat is absoluut zo, ondanks dat hij voor z'n leeftijd toch behoorlijk gepresteerd heeft.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Natuurlijk , maar ik mis bij hem net dat tikje "groot resultaat" om dat te verantwoorden. Van Marco Pantani kon je dat verdragen want die deed mensen dromen alls de beste klimmer van zijn generatie , van Frank Vandenbroucke evenzeer, die kwam zag en maakte ze in Luik en Spanje allemaal belachelijk ...
Bij Dekker mis ik dat net nog ...
Gesink is 7e geworden in een grote ronde.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:01 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Mja, daarom snap ik eigenlijk ook niet waarom iedereen hem nu al als eeuwig talent beschouwd of al afgeschreven heeft. Die jongen heeft gewoon een rot half jaar gehad en is daar nu gewoon nog niet helemaal bovenop. Dat komt wel weer. Hij is nog jong zat. Voor hetzelfde geld word Gesink ook over 2 jaar bij Rabo weggetrapt en heeft hij een kut jaar. En ach, van een slecht seizoen hoef je niet slechter te worden.
Die schreef jij toch ook al af na zijn eerste mindere bergrit?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:42 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Gesink is 7e geworden in een grote ronde.
Gesink is daar in de Vuelta toen ook als kopman gestart. Dat is wel een verschil met Dekker. In de Tour die hij reed waren er 3 in de rangorde boven hem en werd uiteindelijk nog 35e. Maar ach, de Tour zal Gesink waarschijnlijk ook nooit winnen, hij heeft er in ieder geval in mijn ogen evenveel kans op als Dekker.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:42 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Gesink is 7e geworden in een grote ronde.
Dekker is in die zin het eeuwige talent dat hij het neusje van de zalm wordt toegedicht: het winnen van de Ronde van Frankrijk.
ja, achteraan rijden terwijl vooraan de beslissende slag valt kan hij ookquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:02 schreef Jodelaar het volgende:
Dekker gaat morgen gewoon winnen, verstoppertje spelen kan die wel!
Waarom nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:56 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Maar ach, de Tour zal Gesink waarschijnlijk ook nooit winnen
Ik heb het ook gelezen, niet alleen Dekker trouwens. Ook Boogerd wordt beschuldigd.quote:Op zondag 19 april 2009 19:57 schreef Klopkoek het volgende:
Dekker wordt in verband gebracht met bloeddoping.... Aldus het duitse weekblad Focus, die meestal zijn zaakjes goed op orde heeft (het is geen Bild).
Die kans is gewoon klein. Hij is een zeer goede renner maar om de Tour te winnen zijn er nog 10 van zijn klasse. Maar het was meer dat ik Thomas Dekker diezelfde kans toedicht. Het is gewoon zo dat er zo veel goede ronderenners aankomen.quote:
Ja, maar dat Boogerd doping pakte wisten we natuurlijk al. Die heeft in interviews na afloop van zijn carriere geregeld hints in die richting gegeven.quote:Op zondag 19 april 2009 22:27 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen, niet alleen Dekker trouwens. Ook Boogerd wordt beschuldigd.
10? Noem eens wat namen...quote:Op zondag 19 april 2009 22:36 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Die kans is gewoon klein. Hij is een zeer goede renner maar om de Tour te winnen zijn er nog 10 van zijn klasse. Maar het was meer dat ik Thomas Dekker diezelfde kans toedicht. Het is gewoon zo dat er zo veel goede ronderenners aankomen.
Laten we het anders zeggen. Welke ultieme dingen heeft Dekker nu gedaan om er vanuit te gaan dat hij ooit de tour kan winnen?quote:
We hebben het niet over Dekker maar over Gesink.quote:Op zondag 19 april 2009 23:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Laten we het anders zeggen. Welke ultieme dingen heeft Dekker nu gedaan om er vanuit te gaan dat hij ooit de tour kan winnen?
Niet om olie op het vuur te gooien oid, maar deze namen krijgt Gesink toch aardig mee te kampen:quote:
Je kan gemakkelijk zeggen dat de renners die 5 jaar ouder zijn dan hem nog een aantal jaar meekunnen en dan ook de renners die 5 jaar jonger zijn. Dus dan heb je een Contador er al bij zitten die nog maar 26 is. Iemand die ongeveer even oud is als hij en die ik op het ogenblijk hoger inschat dat is dan Andy Schleck.quote:
Gesink moet ik om eerlijk te zijn nog zien. Ik zie hem op dit moment niet de beslissende versnellingen doen, zoals een Contador en in het verleden ook Armstrong dat deden. Daarom vrees ik dat hij net te kort zal komen in de tour.quote:Op zondag 19 april 2009 23:34 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
We hebben het niet over Dekker maar over Gesink.
En dezelfde als Kohl, als ik dan zie dat hij nu een stuk minder is dan in z'n toptijd ga ik ineens twijfelenquote:Op zondag 19 april 2009 22:27 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen, niet alleen Dekker trouwens. Ook Boogerd wordt beschuldigd.
Het is niet alsof niemand ooit vermoedde dat TD uit oma's medicijnkastje snoepte.quote:Op zondag 19 april 2009 23:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dezelfde als Kohl, als ik dan zie dat hij nu een stuk minder is dan in z'n toptijd ga ik ineens twijfelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |