Dude wtfquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:59 schreef Elegy het volgende:
Voor echte mannen is er maar één vrouw: Moeder
Dude lees je post eens hardop voor jezelf. Klinkt een beetje alsof je je moeder bij het grof vuil hebt gezet ofzo..quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dude wtf, in mijn geval gaat dat helemaal lastig op sinds mijn moeke 1 jaar na mijn geboorte chronisch ziek is en al verschillende ziektes over d'r heen heeft gekregen.
klinkt als wil niet zeggen dat het zo is. Het is zeer jammer dat het zo is, maar om er heel verdrietig bij te blijven doen is niemand bij gebaat. Mijn eigen moeder ook niet, die ziet daar 'gelukkig' ook nog wel de humor van in. Ze is al meer dan 20 jaar ernstig ziek, dan heeft het niet heel veel zin om daar altijd maar verdrietig over te doenquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Dude lees je post eens hardop voor jezelf. Klinkt een beetje alsof je je moeder bij het grof vuil hebt gezet ofzo..
Nou ja, als jij er trots op bent vind ik het goed.quote:Op woensdag 10 september 2008 07:03 schreef M_Schtoppel het volgende:
Realzeus, wat lul je nou man. Tuurlijk is het niet om zielig te doen maar ik ben veel ouder dan jij, dus dat maakt mij nog steeds de king hier. Ere wie ere toekomt brother. Je gaat al die hoeren van mij toch niet als vriendinnen zien he?
Maar compenseert leuk werk het gemis van een relatie, genegenheid, liefde?quote:Op woensdag 10 september 2008 13:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou ja, als jij er trots op bent vind ik het goed.![]()
Ik probeer iig wat van mijn leven te maken en ik heb leuk werk en dat helpt enorm.
Daar zit enige waarheid in.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:59 schreef Elegy het volgende:
Voor echte mannen is er maar één vrouw: Moeder
móet je het er nou zo in wrijven?quote:Op donderdag 11 september 2008 00:18 schreef Syheriat het volgende:
Maar compenseert leuk werk het gemis van een relatie, genegenheid, liefde?
Vrouwen deugen niet en mannen zijn nog erger.quote:Op donderdag 11 september 2008 07:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
móet je het er nou zo in wrijven?
dan verdienen ze elkaar, zoeken ze het samen maar uit.quote:Op donderdag 11 september 2008 07:34 schreef kraakvandaal het volgende:
Vrouwen deugen niet en mannen zijn nog erger.
Dat gaat al generaties lang zo.quote:Op donderdag 11 september 2008 07:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dan verdienen ze elkaar, zoeken ze het samen maar uit.![]()
Compenseren? Nee, dat niet, maar op de één of andere manier geeft leuk werk wel een goed gevoel.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:18 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Maar compenseert leuk werk het gemis van een relatie, genegenheid, liefde?
Koop een hond voor de gezeldschap en ga voor de sex naar de hoeren. Of beter nog... Importeer een 18 jarig sex slaafje uit Thailand. Echte mannen blijven single... Maar... Regelmatig sex hebben met een vrouw hoort bij mannelijk zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Compenseren? Nee, dat niet, maar op de één of andere manier geeft leuk werk wel een goed gevoel.
Hier lopen een hond en een kat rond.quote:Op zondag 14 september 2008 04:20 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Koop een hond voor de gezeldschap en ga voor de sex naar de hoeren. Of beter nog... Importeer een 18 jarig sex slaafje uit Thailand. Echte mannen blijven single... Maar... Regelmatig sex hebben met een vrouw hoort bij mannelijk zijn.
Een echte man gaat niet naar de hoeren. Die neemt gewoon een vrouw als hij dat wilquote:Op zondag 14 september 2008 14:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier lopen een hond en een kat rond.
En een man met eigenwaarde neemt hem liever even in de hand dan dat hij naar de hoeren gaat. Maar goed, dat is mijn mening.
Pas als ze tegen me zeggen dat ik nog een paar weken te leven heb zou ik het overwegen. Tot die tijd.
En als zij niet wil?quote:Op zondag 14 september 2008 15:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Een echte man gaat niet naar de hoeren. Die neemt gewoon een vrouw als hij dat wil
Hej!quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:24 schreef DarkDream het volgende:
Single mannen zijn leuk!
Ze doen ook altijd zo "jeugdig"....
Hebben ze wat te willen dan als de man het wil?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |