Dat tolereren wij hier dus eventjes niet, hè.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:59 schreef karin2008 het volgende:
sorry hoor jongens. even ongegeneerd klagen.
Ga je deze wel afmakenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:36 schreef Rekkie het volgende:
* Rekkie pakt weer een studie op! nr. 3
dat is een zeer volwassen reactie op een probleem.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:41 schreef MuRKie het volgende:
Ik mis de link tussen TT en OP een beetje
whehehequote:Op zaterdag 6 september 2008 02:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat hoort, de UvA bereidt je alvast voor op het echte leven.
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 6 september 2008 02:10 schreef zquing het volgende:
ik ken iemand die deze week is begonnen aan politiccologie
Och, vreselijk, is het niet?quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:45 schreef Cudles het volgende:
Ja UvA introductie toespraak was ergens aan de overkant van een aula die maar de helft wist te vinden. Was ook helemaal niet aangegeven, iedereen was in eerste instantie gewoon naar Oudemanhuispoort gegaan. Vervolgens 45min in de rij gestaan om een formulier in te leveren voor inschrijving op de faculteit zelf en dan nog 60 min voor me boeken
Je maakt jezelf nu wel heel geloofwaardigquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:16 schreef B.E.D het volgende:
UvA, en niet eens normale grammaticaal correcte zinnen kunnen maken, en interpuctie kunnen toepassen
Ik geef die bureaucratische rotzakken daar groot gelijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |