Heb je ook Met Michiel 2 jaar (Litton-lane aan het hakkuh in de stu stu studio)quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk ook...
(wie upload dat toch allemaal?)
hehe, had dezelfde TT in gedachtenquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Toch maar eens een datum prikken voor na 27 september. (lijkt me gezellig en foto`s kijken)
Great Minds tink alikequote:Op vrijdag 5 september 2008 21:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
hehe, had dezelfde TT in gedachten
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:10 schreef Sirolf het volgende:
Harm Edens was toch wel een leuke gast.
Vooral met de chaos van het vorige uur, de improvisatie vond ik best geslaagd.
Die staat in mn geheugen gegrift. Zoek nog de juiste stekker om het naar mn computer te kopieren.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb je ook Met Michiel 2 jaar (Litton-lane aan het hakkuh in de stu stu studio)
Nou, iddquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:10 schreef Sirolf het volgende:
Harm Edens was toch wel een leuke gast.
Vooral met de chaos van het vorige uur, de improvisatie vond ik best geslaagd.
Doen we wel als dit topic vol is.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:11 schreef Litton-Lane het volgende:
Andere titel (omdat ik hem zelf ook wel leuk vond:) Kings of Leon: Your Radio Is On Fire
Zie PM over een paar minutenquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Over een paar weken ff regelen
.
Dan wil ik dat wel eens zien.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die staat in mn geheugen gegrift. Zoek nog de juiste stekker om het naar mn computer te kopieren.
mn vent zei nog: *ekstra weekend BBQ: nu ook in uw studio*quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:11 schreef Litton-Lane het volgende:
Andere titel (omdat ik hem zelf ook wel leuk vond:) Kings of Leon: Your Radio Is On Fire
weet je het zeker dat je het dan terug wilt zienquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zie PM over een paar minuten
[..]
Dan wil ik dat wel eens zien.
Heb nooit mezelf gezien tijdens mijn dansjes...
Dan had je niet buiten het zicht van de webcam moeten gaan staan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Dan wil ik dat wel eens zien.
Heb nooit mezelf gezien tijdens mijn dansjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |