Gaafquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben er nu (echt) aan toe. Dus probeer er alles voor te doen om het voor elkaar te krijgen...
Het weekend van de 20ste zou ook nog kunnen. Net 4 dagen 28......quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's net het weekend dat ik weer terugkom. Ik vlieg dinsdag naar Dublin, neem de trein naar Galway, vertoef daar een dag en neem dan de boot naar Inishmore voor vijf dagen genieten aldaar. Daarna een in Galway auto oppikken en wellicht ff bij ER langs
. En dan weet ik 't nog niet
. Heb niets geboekt, maar wil weer naar 't zuidwesten
. Dingle
. Kerry
. Enz. En uiteindelijk weer vanaf Dublin terugvliegen naar Keulen
.
Zit je in Ierland of Engeland of Schotland?quote:
Vreemde is dat het NPS-logo er nog wel gewoon staat.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:59 schreef -Hans- het volgende:
WTF gebeurt daar allemaal ?! cam is ook ineens zwart.
Dat is niet zo heel gek hoorquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vreemde is dat het NPS-logo er nog wel gewoon staat.
Heel erg vaag inderdaadquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vreemde is dat het NPS-logo er nog wel gewoon staat.
Ik moet wel heb nog te veel op mijn lijstje staan voor nieuwe huisquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gaaf.
Mijn nadeel is dat sparen niet in m'n woordenboek voorkomt.
Bij mij ook niet echt. Maar ik verkoop mijn auto. Stop de huur en ga ergens bivakkeren. Verkoop mijn meubels, neem alleen mijn fototoestel/ macje en radio mee. Dus de rest mag weg.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gaaf.
Mijn nadeel is dat sparen niet in m'n woordenboek voorkomt.
Ik zit in Engeland. Mijn vrouw is Britse, vandaar...quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Zit je in Ierland of Engeland of Schotland?
Ik wil ga naar Ierland!
Mja, ligt eraan hoe het allemaal verbonden zit natuurlijk. Je zou zeggen dat de loop-camera nog gewoon zou moeten werken, want die zit met een kabeltje direct vast aan de videomenger (en die doet het nog wel, omdat het logo gewoon te zien is).quote:
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, ligt eraan hoe het allemaal verbonden zit natuurlijk. Je zou zeggen dat de loop-camera nog gewoon zou moeten werken, want die zit met een kabeltje direct vast aan de videomenger (en die doet het nog wel, omdat het logo gewoon te zien is).
Da's idd ook een oplossingquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:02 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bij mij ook niet echt. Maar ik verkoop mijn auto. Stop de huur en ga ergens bivakkeren. Verkoop mijn meubels, neem alleen mijn fototoestel/ macje en radio mee. Dus de rest mag weg.
Oe... Met een echt accentquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:02 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Ik zit in Engeland. Mijn vrouw is Britse, vandaar...
En dat terwijl het buiten nog gewoon licht is?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Het is nu gewoon heeeeel donker in de studio
Oja, mijn dvd`s en muziek. Die moeten ook mee. Met een palletquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's idd ook een oplossing. Als ik hier rondkijk, is er nog wel veel spul dat ik niet zou wegdoen... En hoe krijg ik ~ 2000 cd's en heel veel andere meuk verhuisd?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Update: studio is uitgevallen. Heftig gevalletje kortsluiting na een grote vonk.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Update: studio is uitgevallen. Heftig gevalletje kortsluiting na een grote vonk.
Bedankt voor de update.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Met busje die nog net mag rijden van de apk die naar de sloop mag overvaren en compleet afladen en daar naar de sloop brengenquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's idd ook een oplossing. Als ik hier rondkijk, is er nog wel veel spul dat ik niet zou wegdoen... En hoe krijg ik ~ 2000 cd's en heel veel andere meuk verhuisd?
Absoluut. Sowieso het Engelse accent, maar als ze met haar familie zit te praten komt het lokale accent van waar ze geboren is ook weer boven drijven.quote:
Of een pallet zeecontainersquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Met busje die nog net mag rijden van de apk die naar de sloop mag overvaren en compleet afladen en daar naar de sloop brengen
De studio is kapot? Wat valt daar dan onder? Want ze konden nog wel roepen dat ze een vonk zagen...quote:
Aan de andere kant van het glas dus, daar waar Giel ook zat toen 'ie het mengpaneel weer eens cola had gevoerd.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ze zitten nu in de techniekruimte van 3.
is ook een uitzending waar de vonken vanaf sprongenquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oja, mijn dvd`s en muziek. Die moeten ook mee. Met een pallet
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Met busje die nog net mag rijden van de apk die naar de sloop mag overvaren en compleet afladen en daar naar de sloop brengen
Oh dear!quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hoewel ik echt naar Ierland wil ga (goed vol blijven houden) vind ik het Schotse accent het mooist. Dan Iers en dan lekker plat Engels...quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:06 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Absoluut. Sowieso het Engelse accent, maar als ze met haar familie zit te praten komt het lokale accent van waar ze geboren is ook weer boven drijven.![]()
Het Engelse accent begint er bij mij ook al onbewust in te kruipen...
Je werd geciteerdquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Inderdaad, de vonken vliegen er vanaf!
Ik blijf bij het West Yorkshirische accentquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoewel ik echt naar Ierland wil ga (goed vol blijven houden) vind ik het Schotse accent het mooist. Dan Iers en dan lekker plat Engels...
WTF man?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
En het NPS-logoquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:10 schreef valing het volgende:
[..]
Inderdaad, het geluid op de webcam deed het nog
Ik heb er geen verstand van, maar ben wel dól op t engels accent...quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik blijf bij het West Yorkshirische accent
Radio ook hoorquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:10 schreef valing het volgende:
[..]
Inderdaad, het geluid op de webcam deed het nog
Goed topic dit. Goed onderwerp.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik blijf bij het West Yorkshirische accent
Schots klinkt wel mooi, maar je verstaat er werkelijk geen fluit van...quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoewel ik echt naar Ierland wil ga (goed vol blijven houden) vind ik het Schotse accent het mooist. Dan Iers en dan lekker plat Engels...
Nu nog een brand alarm...quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
WTF man?Wazige radio, Ekstra weekend ten top
Hetzelfde geldt voor Gaelicquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:13 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Schots klinkt wel mooi, maar je verstaat er werkelijk geen fluit van...
Grappige is dat er altijd wel iemand in dat eindregie-hok zit (voor de eindregie dus: reclames instarten en het nieuws op tijd starten enzo). Normaal zitten die te niksen (althans, daar lijkt het opquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Goed topic dit. Goed onderwerp.
Er komen weer wat micjes bij. Ik zie iemand hard aan het werk...
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nu nog een brand alarm...
En nog een keer Kings of Leon met " Your Radio is on fire"
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Grappige is dat er altijd wel iemand in dat eindregie-hok zit (voor de eindregie dus: reclames instarten en het nieuws op tijd starten enzo). Normaal zitten die te niksen (althans, daar lijkt het op), maar soms moeten ze opeens in actie komen... zoals nu.
Ik vind het origineel van die nieuwe single van Amy McDonald dan wel weer toepasselijk (Great Balls of Fire!).quote:
Laatst nog op de radio: Amy McDonaldquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:15 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb nog nooit iemand met een Schots accent gehoord.
vind het schots toch een apart accentjequote:Op vrijdag 5 september 2008 20:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Laatst nog op de radio: Amy McDonald
Truequote:Op vrijdag 5 september 2008 20:13 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Schots klinkt wel mooi, maar je verstaat er werkelijk geen fluit van...
Is dát Schots?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Laatst nog op de radio: Amy McDonald
Dat van haar is ook niet echt mooi inderdaad....quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Is dát Schots?
Ik vind dat accent dus echt ver-schrik-ke-lijk.
Yep, Amy McDonald is Schots. Maar nog verstaanbaar. Da's al heel wat...quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Is dát Schots?
Ik vind dat accent dus echt ver-schrik-ke-lijk.
Geweldig jaquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:18 schreef Litton-Lane het volgende:
Harm flikkert () bijna van zijn kruk zag ik....
Gsm zegt net piep piep uit , leeg dusquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahahahahahahahahahahahahahaha, haaahahahahaha, wat een lol!
En MAW, geen idee waas Eliza is, sms jij of doe ik t?
Ik weet ook alleen maar hoe dat klinkt omdat The Cribs daarvandaan komen hoor.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar ben wel dól op t engels accent...
Te laaaaat!quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:22 schreef muisje-eliza het volgende:
neeeh niet smsse...ik leef...was ff aant genieten van de vonken en steekvlammen :p
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:23 schreef Litton-Lane het volgende:
Zo als Harm altijd zegt: Maar gelukkig hebben we de foto`s nog....
Ach gwen kan er nog mee doorquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:22 schreef Litton-Lane het volgende:
Hmmm, de goede muzieksmaak is ook in de fik gevlogen
Maar deze niet.....quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach gwen kan er nog mee door
Nou ondertussen al niet meer hoor.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach gwen kan er nog mee door
Ik ga er ook even stralend uitzien, komt vast door wat ik drink en weer op is....quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:21 schreef Marc63 het volgende:
Haha! Die is goed. Iemand op het toilet vertellen dat ie er stralend uit ziet
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:23 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hahaha, ik sms dr net of ze nog leeft. Of dat zij de boel zit te saboteren bij 3FM
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb hier niks mee te maken
Thanks voor de update !quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
wtf zitten ze nu dan want het geluid klinkt wel heel brakquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een lege studio...
Ik vind hem wel leukquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
![]()
Ennuh, die "lekker neukuhhh"-jingle... is niet echt EW'ig he?
Komt vaker voorbij, hoor.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
![]()
Ennuh, die "lekker neukuhhh"-jingle... is niet echt EW'ig he?
Niet om onheil vragen...quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil nu wel Bloodhoundgang horen
*the roof the roof the roof is on fire....*
Waar zie je Broekie liggen....quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
hej Broekie...lig je lekker?
Deze had ik even gemist, maar okay dan is mijn vraag ook direct beantwoord.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ze zitten nu in de techniekruimte van 3.
Dat doen ze zelf ook. Vond het best riskant om Kaiser Chiefs te draaien terwijl de boel al in de fik was gevlogen.quote:
Op bed!quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Waar zie je Broekie liggen....
Aan de andere kant van de grote glazen wand, dus vlak naast de normale studio.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
wtf zitten ze nu dan want het geluid klinkt wel heel brak
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Waar zie je Broekie liggen....
Soms mag plat....quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik vinnum iets te plat... past eerder bij uhm... welk programma is dat op zaterdagmiddag..?
Werd net via MSN onder gespammed onder het mom van "hey, wakker worden jij, dit moet je live mee maken".quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
hej Broekie...lig je lekker?
Hij is toch niet ziekjes...? Anders beterschap...quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik hoor net van n betrouwbare bron dat ie in bed ligt radio te luisteren en meeleest hier
Lekker knus want die ruimte is volgens mij niet onwijs groot. Althans, afgaande wat normaliter op de cam is te zien.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de grote glazen wand, dus vlak naast de normale studio.
En als het niet op tijd kan worden opgelost kunnen ze natuurlijk nog de camera's verhuizen naar de eindregie.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Deze had ik even gemist, maar okay dan is mijn vraag ook direct beantwoord.![]()
Gelukkig duurt het nog even tot de Freaknacht begint want MYA is toch op locatie..
Goeie timing om vanavond dat programma van Sirolf te gaan testenquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:32 schreef Broekie het volgende:
Maar, ik wil zeer zeker de opnames van Piles
Dat is morgen middag toch pas?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:32 schreef alwaysleft het volgende:
Ik ga even vreemd met Radio Veronica, Rick van Velthuysen![]()
Als het maar werkt dan...quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Goeie timing om vanavond dat programma van Sirolf te gaan testen
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Genoeg uitwijk mogelijkheden dus. Oh, ik zie nu ook beeld op de cam.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En als het niet op tijd kan worden opgelost kunnen ze natuurlijk nog de camera's verhuizen naar de eindregie.
Of desnoods de locatie-studio opzetten in de gang.
Hij doet ook op vrijdag tussen 19 en 22 een programma. Heeft ie laatst af zitten kijken bij EWquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is morgen middag toch pas?
Disclaimer: Ik ben niet verantwoordelijk voor mislukte opnames.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Vrijdagavond heeft ie ook een programmaquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is morgen middag toch pas?
Eerst maar eens gekeken, maarquote:
Oh, dat zie ik dus...quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik zit altijd mee te wiebelen op deze plaat, hihi...
dat brandalarm wil altijd welquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nu nog een brand alarm...
En nog een keer Kings of Leon met " Your Radio is on fire"
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oh, dat zie ik dus...
Vroeg het al af.
Wanneer ga je nou niet vreemd, je luistert amper 3fm, je komt altijd melden dat je iets anders luistertquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:32 schreef alwaysleft het volgende:
Ik ga even vreemd met Radio Veronica, Rick van Velthuysen![]()
ja, lekkerquote:
Niet echt ziekjes, gewoon echt gaar.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hij is toch niet ziekjes...? Anders beterschap...
Jullie hadden vanmiddag ook overduidelijk het album van Mika op staan. 3FM mag zeker niet hè?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
ik had vandaag een vrouw van 59 in de winkel die echt een supergrote fan is van de Ting-Tings
Hoe herken je zo'n fanquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
ik had vandaag een vrouw van 59 in de winkel die echt een supergrote fan is van de Ting-Tings
Goh, waar woonde jij ookweer?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar, halve fles Whisky en een fles Martini Prosecco
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Niet echt ziekjes, gewoon echt gaar.
Aan het eind van elke Open Dag roepen we weer "Leuk, volgende keer weer, maar dan met meer mensen zodat we elkaar kunnen aflossen". Een draaidag waarbij je van 8:30 tot 15:30 live bent en daarvoor en daarna dus nog een hoop tijd kwijt bent aan opbouw/afbraak, is gewoon niet aan één stuk door te doen.
'k stond daarna bij Eliza in de winkel en was enorm blij met het glas water, knapte er net genoeg van op om uberhaupt een beetje te registreren waar ik naar keek. Wel handig als je een montuur voor een bril aan het uitzoeken bent.
gezien de beperkte ruimte lijkt het mij niet echt verstandigquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:39 schreef Rojan_UK het volgende:
Ik vraag mij ineens af of de wisseling van de wacht nog eigenlijk wel zin heeft, gezien de huidige situatie
Mijn waardering was ook een 2+quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:39 schreef muisje-eliza het volgende:trouwens, die uitzending van Giel vanochtend met de Jeugd was echt brak gewoon, hoe durf je dat op de radio te brengen....t leek wel de ergste wansmaakwoensdag die ik ooit had gehoord.....als er toen n steekvlam kwam had ik dat minder erg gevonden
het is dat m'n moeder 61 is, anders zou ik gaan denken dat je haar in de winkel hadquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
neeh radio mag uberhaubt nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:39 schreef Broekie het volgende:
[..]
Jullie hadden vanmiddag ook overduidelijk het album van Mika op staan. 3FM mag zeker niet hè?
Ik snap wat je bedoeld...quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:40 schreef Sersjee het volgende:
Ik word heel blij van die Dik Voormekaarshow imitaties van Michiel.
Ik heb tussen 8 en 9 een paar minuten geluisterd (eigenlijk alleen de NOS Headlines van 8 uur) en heb vervolgens tussen 9 en 10 onderweg in het Openbaar Vervoer m'n PDA erbij gepakt en ben via GPRS gaan luisteren naar Broekie op z'n studenten-radiostation.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:39 schreef muisje-eliza het volgende:trouwens, die uitzending van Giel vanochtend met de Jeugd was echt brak gewoon, hoe durf je dat op de radio te brengen....t leek wel de ergste wansmaakwoensdag die ik ooit had gehoord.....als er toen n steekvlam kwam had ik dat minder erg gevonden
Jullie lopen voorquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:43 schreef Sersjee het volgende:
"Beeeeertje..."
Toen zei jij slayer en metallicaquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh we hadden t over muziekjes enzo en toen vertelde ze dat ze een superfan van ze is
Corton, beschreef die zangeres van de week precies ook hoe ik haar ziequote:Op vrijdag 5 september 2008 20:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh we hadden t over muziekjes enzo en toen vertelde ze dat ze een superfan van ze is
Jij loopt achter... Radio ftw!quote:
Op zich is daar wel een duidelijke reden voor te verzinnen, want stel je voor dat er een reclame voor Hans Anders of Pearle voorbij komt in het reclameblok, dat kan natuurlijk echt niet.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh radio mag uberhaubt niet
Dat vind mijn moeder weer mooi. (Mijn broertje speelt gitaar en het regent hier....)quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Toen zei jij slayer en metallica
Sowieso is 3FM totaal ongeschikt voor in een winkelquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op zich is daar wel een duidelijke reden voor te verzinnen, want stel je voor dat er een reclame voor Hans Anders of Pearle voorbij komt in het reclameblok, dat kan natuurlijk echt niet.
Vond het vannacht ook helemaal niet erg om al vroeg Desmet te verlaten.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:39 schreef muisje-eliza het volgende:trouwens, die uitzending van Giel vanochtend met de Jeugd was echt brak gewoon, hoe durf je dat op de radio te brengen....t leek wel de ergste wansmaakwoensdag die ik ooit had gehoord.....als er toen n steekvlam kwam had ik dat minder erg gevonden
Doe mij zo'n moeder!quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat vind mijn moeder weer mooi. (Mijn broertje speelt gitaar en het regent hier....)
Beeld cam,quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook waar
Maar wil de beelden niet missen
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Toen zei jij slayer en metallica
Ja die tweede. Zo`n winkel heeft mijn oom....quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op zich is daar wel een duidelijke reden voor te verzinnen, want stel je voor dat er een reclame voor Hans Anders of Pearle voorbij komt in het reclameblok, dat kan natuurlijk echt niet.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja die tweede. Zo`n winkel heeft mijn oom....
Is onderdeel van brilmij dus dat mag nogquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja die tweede. Zo`n winkel heeft mijn oom....
Aha.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
leuk...er is nu vriendenkorting bij je oom
Ah doen zij het ookquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
leuk...er is nu vriendenkorting bij je oom
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:46 schreef Feivel1 het volgende:
Okay, ik wist dat ik moeiteloos dingen verniel, door ze te laten vallen, er cola over heen te morsen, of gewoon een kabeltje verkeerd pluggen.
Maar een steekvlam in een mengpaneel..
Laat je vriendje is een foto makenquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:53 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow muis, geloof t of niet, maar ik heb mn bril op
Een vrouw met een bril (sommige brillen dan)quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:53 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow muis, geloof t of niet, maar ik heb mn bril op
Ik zal morgen eens een foto maken als t licht isquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Laat je vriendje is een foto maken
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Laat je vriendje is een foto maken
Je camera heeft toch een flitser niet voor nietsquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens een foto maken als t licht is
Tis een heel subtiel montuurtje hoor
Handig joh, die spiegeling in de brillenglazenquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je camera heeft toch een flitser niet voor niets
Als je veel gaat afvallen , dan val je ook af in je gezicht , kun je bij eliza bril uitzoekenquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Tis een heel subtiel montuurtje hoor
Improvisatieradio blijft altijd leuk, als de DJ's het ook kunnen tenminstequote:
wit zakdoekje er voor houdenquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:58 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Handig joh, die spiegeling in de brillenglazen
Ik dacht eerder aan 'FBI - Crime Scene - No Entry'.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
zou de studio nu afgezet zijn met *biohazard* lintjes?
Dat kun je aan deze twee wel overlatenquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Improvisatieradio blijft altijd leuk, als de DJ's het ook kunnen tenminste
Ze zouden Biohazard moeten draaien!quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
zou de studio nu afgezet zijn met *biohazard* lintjes?
Tis juist een heel subtiel montuurtje, handigm past altijd.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je veel gaat afvallen , dan val je ook af in je gezicht , kun je bij eliza bril uitzoeken
Met beetje mazzel kun je de hele webcam terug kijken als je piles en de rest die het host lief aankijktquote:
Ik snap wat je bedoeldquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:59 schreef Marc63 het volgende:
* Marc63 is moe.
Kan me niet herinneren dat ik 11 jaar geleden ook zo moe werd van al dat hakkuh...
Nahh, geduld is een schone zaakquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wit zakdoekje er voor houden
En, werkt die nieuwe software een beetje?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:59 schreef Piles het volgende:
1e uur EkstraWeekend staat online op het bekende adres: http://3fm.stimpy.nu/EkStra%20Weekend/
Tenminste, dat mocht toch Broekie?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:59 schreef Marc63 het volgende:
* Marc63 is moe.
Kan me niet herinneren dat ik 11 jaar geleden ook zo moe werd van al dat hakkuh...
Het eerste uur komt vanaf daar, verder ben ik nu weer terug met WM Recorderquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En, werkt die nieuwe software een beetje?
Trustequote:Op vrijdag 5 september 2008 21:03 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga ervandoor, ben echt te moe, ik kan mijn ogen niet meer open houden.
Fijne avond nog allemaal!
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:03 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga ervandoor, ben echt te moe, ik kan mijn ogen niet meer open houden.
Fijne avond nog allemaal!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:02 schreef Marc63 het volgende:
Binnenkort krijgen we natuurlijk ook weer 90s Request. Nog meer hakkuh!
Oldskool inderdaadquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Werken ze nog met die oude krengen
en gelukkig ook nog echte muziekquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:02 schreef Marc63 het volgende:
Binnenkort krijgen we natuurlijk ook weer 90s Request. Nog meer hakkuh!
Ze hem wel vast klaarquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:06 schreef muisje-eliza het volgende:
*heeft iemand al n nieuw topic klaarstaan? ik heb geen zin om heeeel lang te wachten straks*
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:05 schreef Sirolf het volgende:
Bang on the Piano? Het leek toch meer op 'Bang on the mengpaneel' een uur geleden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |