Ik zat dat serieus gisteren dit te zoekenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:47 schreef webbyplus het volgende:
Iemand goed in het devven van games? Misschien een idee om Coin Dozer (iPhone/iPod/iPad) app na te bouwen voor PC.. of in flash...
ik kwam ook nog bij een of andere "gamemaker" tool, maar toch niet helemaal wat je wil... wat voor programmeer omgeving zou je moeten gebruiken om zoiets te maken?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik zat dat serieus gisteren dit te zoeken
[ afbeelding ]
hoe random
Geen idee, ik ben geen spelletjesdeveloperquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:14 schreef webbyplus het volgende:
[..]
ik kwam ook nog bij een of andere "gamemaker" tool, maar toch niet helemaal wat je wil... wat voor programmeer omgeving zou je moeten gebruiken om zoiets te maken?
misschien maken in gwbasicquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben geen spelletjesdeveloper.
Als je echt respect wilt hebben moet je het in HTML5 doen.
Staat allebei in de licentie: http://framework.zend.com/licensequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:28 schreef ReWout het volgende:
Vraagje mensen
In een programmeertaal heb ik een validatie class nodig. Nu wou ik deze denk ik gedeeltelijk baseren op de Zend Validatie class. Nu heb ik twee vragen
a. Mag dit?
b. Waaraan moet ik voldoen als dit mag? Moet ik bijvoorbeeld de BSD licentie overnemen?
Ik heb een JS-versie van Snake gemaaktquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben geen spelletjesdeveloper.
Als je echt respect wilt hebben moet je het in HTML5 doen.
Ik heb twee jaar geleden met OGRE3D gewerkt. Dat is echt een mooie gratis grafische engine. Ik zeg vooral grafische engine want voor physics en geluid moet je zelf engines zoeken. Maar OGRE integreerd goed met Newton Dynamics engine en FMOD Ex. Uiteraard allemaal in C++quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:47 schreef webbyplus het volgende:
Iemand goed in het devven van games? Misschien een idee om Coin Dozer (iPhone/iPod/iPad) app na te bouwen voor PC.. of in flash...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |