abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84012170
Ah ik volg altijd met veel belangstelling het vergelijkbare topic op Tweakers, maar hier hebben we er dus ook nog eentje!

Ik heb nog 2 hobby projectjes in mijn sig staan, maar vooral de EasyPrintscreen heeft nodig onderhoud/bugfixing nodig
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:26:47 #127
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_84012259
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:24 schreef c0nd0r het volgende:
Ah ik volg altijd met veel belangstelling het vergelijkbare topic op Tweakers, maar hier hebben we er dus ook nog eentje!

Ik heb nog 2 hobby projectjes in mijn sig staan, maar vooral de EasyPrintscreen heeft nodig onderhoud/bugfixing nodig
Windows-only, jammer .
Ik weet niet wat voor opties je geeft, maar ik zou instellen dat mensen kunnen kiezen hoe lang ze hun screen op willen slaan (net als pastebins). 50% van de keren wil ik alleen wat laten zien aan iemand in een chat ofzo, en als die plaatjes blijven staan is dat wel zonde van je opslag. Denk ik .
pi_84020587
ik heb vandaag een heel simpel klote scriptje/programmatje een klein (heel klein) beetje aangepast.. :+

gemaakt in autoIT:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
$i = 1
$filename = StringSplit($CmdLine[1],"\")
$CmdLines = $CmdLine
_ArraySort($CmdLines,0,1)

$file = FileOpen(@WorkingDir&"\"&$filename[UBound($filename)-2]&".m3u",1)
FileWriteLine($file,"#EXTM3U"&@CRLF)
while $i <= $CmdLine[0]
   $tempfilename = StringSplit($CmdLines[$i],"\")

FileWriteLine($file,"#EXTINF:0,"&$tempfilename[3])
   FileWriteLine($file,$tempfilename[3])
   if $i < $CmdLine[0] Then
      FileWriteLine($file,@CRLF)
   EndIf
   $i=$i+1
WEnd
FileClose($file)

werking is simpel:
1) je sleept bestanden naar bestandje (of je doet sendto)
2) scriptje runt en bouwt er een m3u playlist van
3) de playlist krijgt de naam van de folder en wordt in de folder met de bestanden geplaatst

ik heb geen ondersteuning voor subfolders aangezien ik die zelf niet tegen kom :P (maar kijk veel series met 12/24/26 afleveringen en dan is snel een playlist genereren errug handig :))

hierdoor heb ik een ander projectje onder het stof uitgehaald en daar moet ik een hoop aan veranderen voordattie er een beetje fatsoenlijk weer uit ziet (ik vind het nu zo'n bagger zooi :P)
pi_84031703
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:26 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Windows-only, jammer .
Ik weet niet wat voor opties je geeft, maar ik zou instellen dat mensen kunnen kiezen hoe lang ze hun screen op willen slaan (net als pastebins). 50% van de keren wil ik alleen wat laten zien aan iemand in een chat ofzo, en als die plaatjes blijven staan is dat wel zonde van je opslag. Denk ik .
Haha ja klopt sorry, .net he? Geen idee hoe de ontwikkeling van Mono tegenwoordig staat
Maar hoe bedoel je hoe lang ze ze op willen slaan? Ze worden gewoon opgeslagen op je schijf (als je daarvoor kiest) en/of geüpload naar een hostingservice die je kiest en dan ook eventueel wordt de URL verkort via de services die daarvoor beschikbaar zijn.

En hoe lang ze dan bewaard blijven op een Imageshack of Imgur, sja geen idee

Als het niet duidelijk is wil ik hier wel even een klein introductiepostje schrijven met wat screenshotjes hoor
pi_84039925
Met een toffe templateset in Smarty voor in mijn home-made CMS voor een klant (een neef van mij )
pi_84040973
Bezig met een defecttool (Bugtracking). Met uitgebreide rapportage mogelijkheden, informeerservice, etc. Misschien binnenkort als freeware verspreiden...Ben ik aan het maken in Delphi.
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
pi_84041176
Bezig met een enorme berg aan achterstallige documentatie, in POD. Yeah.
pi_84043997
Magento-implementatie voor een klant.

Magento
pi_84044112
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:00 schreef Intrepidity het volgende:
Magento-implementatie voor een klant.

Magento
magento schijnt een erg goed product te zijn..? (en van wat ik er van gezien heb is lijkt dat ook zo, het is alleen wel een zwaarder pakket, maar daar tegenover staat dat je veel zelf kan implementeren aan functies e.d)
pi_84044259
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:02 schreef mschol het volgende:

[..]

magento schijnt een erg goed product te zijn..? (en van wat ik er van gezien heb is lijkt dat ook zo, het is alleen wel een zwaarder pakket, maar daar tegenover staat dat je veel zelf kan implementeren aan functies e.d)

Het is mijn 1e implementatie en het is gewoon ontzettend zoeken naar zelfs de simpelste dingen. Ik vind het persoonlijk erg omslachtig in elkaar zitten. Wellicht dat het logisch wordt als je er langer mee werkt, maar ik kan er na 1,5 maand nog niet echt heel goed mee uit de voeten.
Vooral het enorme gebrek aan goede documentatie is een hel.
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:15:02 #136
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_84044772
Magento is ook technisch een groot drama, ze hebben echt geen kaas van OOP gegeten.

Sterkte!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:16:58 #137
177940 Tunafish
met staart
pi_84044872
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:05 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Het is mijn 1e implementatie en het is gewoon ontzettend zoeken naar zelfs de simpelste dingen. Ik vind het persoonlijk erg omslachtig in elkaar zitten. Wellicht dat het logisch wordt als je er langer mee werkt, maar ik kan er na 1,5 maand nog niet echt heel goed mee uit de voeten.
Vooral het enorme gebrek aan goede documentatie is een hel.
Amen Ik ben al een tijdje bezig met een Magentoshop voor een klant, en vooral in het begin was het echt veel te lang zoeken naar de simpelste dingen. De fora zijn nou ook niet echt heel hulpzaam te noemen en als je ergens een topic vindt wat relevant is voor jouw probleem, dan is er vaak gewoon niet gereageerd.

Nou komt het misschien ook doordat ik meer een designer ben en niet zo ontzettend veel kaas heb gegeten van programmeren, maar ik heb een paar uur verspild aan het uitvogelen hoe je categorieën op je homepage laat zien, en uiteindelijk maar een extensie ervoor aangeschaft.

Erg jammer, want het is wel heel een zeer compleet en uitbreidbaar pakket.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  donderdag 15 juli 2010 @ 00:42:10 #138
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_84074858
Ik ben momenteel bezig met een update van m'n Chrome extensie voor Lipsum.com

Daarnaast ben ik bezig met maken van een CMS in CakePHP, wat ik over niet al te lange tijd vrijgeef onder de MIT licentie.
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  donderdag 15 juli 2010 @ 14:59:04 #139
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_84091972
Ik ben bezig met niks op dit moment, veels te druk met andere dingen (helaas).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 04:17:15 #140
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_84120357
Gigantisch project in C++, kan er nog niet veel over kwijt...
pi_84121382
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 04:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Gigantisch project in C++, kan er nog niet veel over kwijt...
Waarom dan hier al posten?
Zo maak je ons onnodig nieuwsgierig
pi_84125039
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 08:38 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Waarom dan hier al posten?
Zo maak je ons onnodig nieuwsgierig
Misschien C+++ aan het maken?
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
pi_84125658
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 11:15 schreef webbyplus het volgende:

[..]

Misschien C+++ aan het maken?
Dan lijkt ++C me interessanter.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 13:35:17 #144
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_84130714
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 00:42 schreef whoops het volgende:
Gisteravond m'n extensie geupdate
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_84130756
<?php echo 'tvp';

Zit te denken om een klein projectje in PHP/PGSQL te starten. Een imageboard/filestorage/fileupload-in-één voor privégebruik en misschien kleine selectieve groep mensen. Ff het e.e.a. op papier zetten maar.

[ Bericht 45% gewijzigd door SharQueDo op 16-07-2010 13:48:47 ]
  zondag 18 juli 2010 @ 12:28:44 #146
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_84194218
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 00:42 schreef whoops het volgende:

Daarnaast ben ik bezig met maken van een CMS in CakePHP, wat ik over niet al te lange tijd vrijgeef onder de MIT licentie.
Cool
  maandag 19 juli 2010 @ 11:04:39 #147
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_84226535
Vandaag weer lekker aan de slag met de nieuwe website/backend voor Sensiva. Hierbij maak ik gebruik van CakePHP.
pi_84242807
Mod rewrite implementatie voor mooiere URLs voor de website van m'n ouders bedrijf. Niet zoveel dus, was 5 min werk Dit is dan ook een verkapte tvp.
  donderdag 22 juli 2010 @ 18:35:56 #149
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_84366032
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:36 schreef SharQueDo het volgende:
<?php echo 'tvp';

Zit te denken om een klein projectje in PHP/PGSQL te starten. Een imageboard/filestorage/fileupload-in-één voor privégebruik en misschien kleine selectieve groep mensen. Ff het e.e.a. op papier zetten maar.
Imageboards? Ik ben geïnteresseerd.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_84415644
Ben bezig met een supergave site voor een woningbouwcorperatie, ik zal url posten als ie live is, HTML 5, Partial page refreshes via JSON, Facetting, en noem maar op Soort van mini funda ( heb overigens mee ontwikkelt aan alle 3 major versions van Funda.nl ).

Volgende week hoop ik boel af te ronden, en start ik aan vervolg traject voor bestaande klant op basis van EPI server.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')