Windows-only, jammerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:24 schreef c0nd0r het volgende:
Ah ik volg altijd met veel belangstelling het vergelijkbare topic op Tweakers, maar hier hebben we er dus ook nog eentje!
Ik heb nog 2 hobby projectjes in mijn sig staan, maar vooral de EasyPrintscreen heeft nodig onderhoud/bugfixing nodig
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | $filename = StringSplit($CmdLine[1],"\") $CmdLines = $CmdLine _ArraySort($CmdLines,0,1) $file = FileOpen(@WorkingDir&"\"&$filename[UBound($filename)-2]&".m3u",1) FileWriteLine($file,"#EXTM3U"&@CRLF) while $i <= $CmdLine[0] $tempfilename = StringSplit($CmdLines[$i],"\") FileWriteLine($file,"#EXTINF:0,"&$tempfilename[3]) FileWriteLine($file,$tempfilename[3]) if $i < $CmdLine[0] Then FileWriteLine($file,@CRLF) EndIf $i=$i+1 WEnd FileClose($file) |
Haha ja klopt sorry, .net he?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Windows-only, jammer.
Ik weet niet wat voor opties je geeft, maar ik zou instellen dat mensen kunnen kiezen hoe lang ze hun screen op willen slaan (net als pastebins). 50% van de keren wil ik alleen wat laten zien aan iemand in een chat ofzo, en als die plaatjes blijven staan is dat wel zonde van je opslag. Denk ik.
magento schijnt een erg goed product te zijn..? (en van wat ik er van gezien heb is lijkt dat ook zo, het is alleen wel een zwaarder pakket, maar daar tegenover staat dat je veel zelf kan implementeren aan functies e.d)quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:00 schreef Intrepidity het volgende:
Magento-implementatie voor een klant.
Magento
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:02 schreef mschol het volgende:
[..]
magento schijnt een erg goed product te zijn..? (en van wat ik er van gezien heb is lijkt dat ook zo, het is alleen wel een zwaarder pakket, maar daar tegenover staat dat je veel zelf kan implementeren aan functies e.d)
Amenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:05 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Het is mijn 1e implementatie en het is gewoon ontzettend zoeken naar zelfs de simpelste dingen. Ik vind het persoonlijk erg omslachtig in elkaar zitten. Wellicht dat het logisch wordt als je er langer mee werkt, maar ik kan er na 1,5 maand nog niet echt heel goed mee uit de voeten.
Vooral het enorme gebrek aan goede documentatie is een hel.
Waarom dan hier al posten?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 04:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Gigantisch project in C++, kan er nog niet veel over kwijt...
Misschien C+++ aan het maken?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarom dan hier al posten?
Zo maak je ons onnodig nieuwsgierig
Gisteravond m'n extensie geupdatequote:Op donderdag 15 juli 2010 00:42 schreef whoops het volgende:
Ik ben momenteel bezig met een update van m'n Chrome extensie voor Lipsum.com
Coolquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:42 schreef whoops het volgende:
Ik ben momenteel bezig met een update van m'n Chrome extensie voor Lipsum.com
Daarnaast ben ik bezig met maken van een CMS in CakePHP, wat ik over niet al te lange tijd vrijgeef onder de MIT licentie.
Imageboards? Ik ben geïnteresseerd.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:36 schreef SharQueDo het volgende:
<?php echo 'tvp';
Zit te denken om een klein projectje in PHP/PGSQL te starten. Een imageboard/filestorage/fileupload-in-één voor privégebruik en misschien kleine selectieve groep mensen. Ff het e.e.a. op papier zetten maar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |