abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 mei 2009 @ 22:31:16 #101
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_68673161
Momenteel ben ik bezig om in Java een client voor MPD te bouwen. Alles wat je op dit moment op het scherm ziet werkt ook, alleen is het nog niet mogelijk om de playlist aan te passen.

De voornaamste reden om dit te bouwen is overigens om Java beter onder de knie te krijgen...

Java
NetBeans
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_68673711
Ik heb in het weekend een perl scriptje inelkaar geflanst dat inlogt op een punt.nl weblog, alle conceptberichten ophaalt (dmv LWP::UserAgent en een 1337 regexp), deze op titel sorteert, en het eerste bericht automatisch publiceert.
Dit voor mijn moeder die elke dag een gedicht op haar blog publiceert maar nu een maand op reis gaat. Ze vroeg of ik haar "taak" wilde waarnemen, de gedichten staan al klaar, en dat kan ik nu lekker dmv een simpel cronjobje doen.
  maandag 4 mei 2009 @ 22:42:19 #103
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_68673720
Op het moment bezig met de laatste puntjes op de i van mijn nieuwe website:
http://mijnCV.com

Daarna zal er nog wel wat onderhoud zijn maar dan wil ik weer snel door met Silverlight.
  maandag 4 mei 2009 @ 22:42:40 #104
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_68673737
Bezig met http://wyrimaps.net/wow om de marker code like te zetten .
phluphy for president!
  maandag 4 mei 2009 @ 22:44:20 #105
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_68673815
quote:
Op maandag 4 mei 2009 22:42 schreef HarryP het volgende:
Op het moment bezig met de laatste puntjes op de i van mijn nieuwe website:
http://mijnCV.com

Daarna zal er nog wel wat onderhoud zijn maar dan wil ik weer snel door met Silverlight.
http://mijncv.com/resumes/search.aspx?query=---';

klein foutje.
  maandag 4 mei 2009 @ 23:31:44 #106
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_68676042
Een lollige web 2.0 tool waar ik denk ik maar ff iets serieus van ga maken, want het is best handig.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 5 mei 2009 @ 00:17:51 #107
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_68677784
quote:
Op maandag 4 mei 2009 22:44 schreef Tiemie het volgende:

[..]

http://mijncv.com/resumes/search.aspx?query=---';

klein foutje.
Bedankt voor de tip.
Verder bugs zijn ook van harte welkom.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 10:12:30 #108
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
  woensdag 20 mei 2009 @ 21:18:21 #109
84926 WyriHaximus
pi_69240495
Ff een fun projectje als tussendoortje: Twitter/MSN/Forum/Email botje wat op commando's reageert en terug valt op program E/A.L.I.C.E
phluphy for president!
  donderdag 21 mei 2009 @ 15:49:22 #110
84926 WyriHaximus
pi_69262528
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 21:18 schreef WyriHaximus het volgende:
Ff een fun projectje als tussendoortje: Twitter/MSN/Forum/Email botje wat op commando's reageert en terug valt op program E/A.L.I.C.E
Goed de MSN basis werkt goed nu ben bezig met verschillende commando's in te bouwen zoals een berichtje krijgen als een rssfeed geupdate is .
phluphy for president!
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:00:57 #111
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_70824849
Kleine kick

Hier bezig met een crawler, gewoon om wat te knoeien met de nieuwe functies in PHP 5.3
  maandag 20 juli 2009 @ 00:40:42 #112
65490 whoops
pi_71137836
Ik ben me nogsteeds aan het inleren met Java, op dit moment bezig met Java EE.

Ik maak gebruik van Visual Web JSF in NetBeans. Het is wel effe wennen want de manier van programmeren is totaal anders dan ik gewend ben met PHP...

Ik werk momenteel met de Woodstock libraries voor de front-end en JPA (TopLink) voor de database koppeling...

Hier een screenshot van de onleesbare bagger die Woodstock genereert

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_71140163
Doorontwikkeling van het zelf ontwikkelde MVC-framework voor PHP wat we gebruiken voor al onze projecten Momenteel werk ik aan integratie met social services, dus twitter, hyves, flickr, enzovoort. Veel klanten schijnen op een makkelijke manier te willen twitteren vanuit hun CMS om contact te onderhouden met de achterban
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:37:21 #114
84926 WyriHaximus
pi_71451825
Ben nog steeds aan het stoeien met cakephp en extjs. Ben maar begonnen met een array naar extjs component zodat ik niet overal extjs code neer hoef te gaan zetten en dingen ook sneller en makkelijker neer kan zetten.

Ook Google Wave dev preview invite gehad dus ga eens kijken wat voor leuks ik daar mee kan maken .
phluphy for president!
pi_71456366
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:37 schreef WyriHaximus het volgende:
Ben nog steeds aan het stoeien met cakephp en extjs. Ben maar begonnen met een array naar extjs component zodat ik niet overal extjs code neer hoef te gaan zetten en dingen ook sneller en makkelijker neer kan zetten.
PHP / cakephp heeft toch wel een JSON en-/decoder?
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:55:59 #116
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_71457652
Op het moment aan het spelen met Silverlight.
http://tasktracker.labee.nl
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:59:16 #117
84926 WyriHaximus
pi_71457745
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:13 schreef Farenji het volgende:

[..]

PHP / cakephp heeft toch wel een JSON en-/decoder?
mm het punt is eerder dat ik 100 keer de zelfde properties moet mee geven en die overhead wil verkleinen .
phluphy for president!
pi_71467864
As always... code achter een web-desing
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_71469473
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:59 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

mm het punt is eerder dat ik 100 keer de zelfde properties moet mee geven en die overhead wil verkleinen .
Dan wordt het tijd om je eigen Ext subclasses te bouwen. Dat is makkelijker dan je denkt en voorkomt dat je jezelf moet gaan herhalen.

Ik werk op mijn werk nog heel veel met Ext, maak vrijwel alle interfaces ermee. Ben nu aan het ruiken aan Ext3 datt heel veel coole toevoegingen heeft, zoals oa chart/graph mogelijkheden. Daarnaast op backendgebied veel bezig geweest met OLAP / Datawarehousing. En ik heb mijn eigen database-abstractie class uitgebreid met een consistency & integrity checker met on-the-fly fixopties. Dat was nodig nadat een heel nare bug werd ontdekt die voor wat lichte en gelukkig fixbare database-corruptie heeft gezorgd. Maar wel in een stuk of 5 databases van elk meerdere gigabytes groot dus fixen duurt even. Tussendoor ook nog een leuke migratie en begin volgende week staat er een software release op de planning dus ook druk aan het testen en bugfixen. Nouja, het houdt me van de straat, zullen we maar zeggen.
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:48:03 #120
84926 WyriHaximus
pi_71470213
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 20:27 schreef Farenji het volgende:

[..]

Dan wordt het tijd om je eigen Ext subclasses te bouwen. Dat is makkelijker dan je denkt en voorkomt dat je jezelf moet gaan herhalen.

Ik werk op mijn werk nog heel veel met Ext, maak vrijwel alle interfaces ermee. Ben nu aan het ruiken aan Ext3 datt heel veel coole toevoegingen heeft, zoals oa chart/graph mogelijkheden. Daarnaast op backendgebied veel bezig geweest met OLAP / Datawarehousing. En ik heb mijn eigen database-abstractie class uitgebreid met een consistency & integrity checker met on-the-fly fixopties. Dat was nodig nadat een heel nare bug werd ontdekt die voor wat lichte en gelukkig fixbare database-corruptie heeft gezorgd. Maar wel in een stuk of 5 databases van elk meerdere gigabytes groot dus fixen duurt even. Tussendoor ook nog een leuke migratie en begin volgende week staat er een software release op de planning dus ook druk aan het testen en bugfixen. Nouja, het houdt me van de straat, zullen we maar zeggen.
Dat is idd ook nog een optie .
phluphy for president!
pi_71482280
op mijn werk ben ik bezig met een iPhone applicatie, die verder nog helemaal geheim is. en in mijn vrije tijd ben ik bezig met mijn nieuwe site, maar daar ben ik nog maar in de ontwerp fase
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:23:10 #122
84926 WyriHaximus
pi_71767050
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 20:27 schreef Farenji het volgende:

[..]

Om daar nog even op terug te komen, op die manier werkt het als een trein !
phluphy for president!
pi_72071767
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:55 schreef HarryP het volgende:
Op het moment aan het spelen met Silverlight.
http://tasktracker.labee.nl
Heb de Silverlight applicatie hernoemt naar TaskTimer:

http://tasktimer.labee.nl

En natuurlijk verder afgemaakt.
nu nog wat meer "beweging" toevoegen.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:23:58 #124
84926 WyriHaximus
pi_84009839
* WyriHaximus skipt even de "Er is al 325 dagen niet in dit topic gepost." waarschuwing boven de input box

Anyway ben met een paar dingen bezig geweest de laatste tijd:

• WyriMaps.net/wow Me site met wow kaart een complete rewrite gegeven
  • Bezig geweest met een Flattr MOD voor phpBB3 en een helper voor Cakephp (flattr.com)
  • Heb een paar simpele extensies voor chrome gemaakt aangezien ik daar misschien meer vol wil maken.
  • En heb een widget plugin voor wordpress gemaakt om een Feedburner subscription block te plaatsen.
  • phluphy for president!
      dinsdag 13 juli 2010 @ 18:54:40 #125
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_84011010
    Leuk om te lezen dit altijd . Alleen dev ik amper meer zelf sinds ik wat 'serieuzer' werk doe . Het was voornamelijk een hobby .
    pi_84012170
    Ah ik volg altijd met veel belangstelling het vergelijkbare topic op Tweakers, maar hier hebben we er dus ook nog eentje!

Ik heb nog 2 hobby projectjes in mijn sig staan, maar vooral de EasyPrintscreen heeft nodig onderhoud/bugfixing nodig
      dinsdag 13 juli 2010 @ 19:26:47 #127
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_84012259
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 19:24 schreef c0nd0r het volgende:
    Ah ik volg altijd met veel belangstelling het vergelijkbare topic op Tweakers, maar hier hebben we er dus ook nog eentje!

Ik heb nog 2 hobby projectjes in mijn sig staan, maar vooral de EasyPrintscreen heeft nodig onderhoud/bugfixing nodig
    Windows-only, jammer .
    Ik weet niet wat voor opties je geeft, maar ik zou instellen dat mensen kunnen kiezen hoe lang ze hun screen op willen slaan (net als pastebins). 50% van de keren wil ik alleen wat laten zien aan iemand in een chat ofzo, en als die plaatjes blijven staan is dat wel zonde van je opslag. Denk ik .
    pi_84020587
    ik heb vandaag een heel simpel klote scriptje/programmatje een klein (heel klein) beetje aangepast.. :+

gemaakt in autoIT:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    $i = 1
    $filename = StringSplit($CmdLine[1],"\")
    $CmdLines = $CmdLine
    _ArraySort($CmdLines,0,1)

$file = FileOpen(@WorkingDir&"\"&$filename[UBound($filename)-2]&".m3u",1)
    FileWriteLine($file,"#EXTM3U"&@CRLF)
    while $i <= $CmdLine[0]
       $tempfilename = StringSplit($CmdLines[$i],"\")

FileWriteLine($file,"#EXTINF:0,"&$tempfilename[3])
       FileWriteLine($file,$tempfilename[3])
       if $i < $CmdLine[0] Then
          FileWriteLine($file,@CRLF)
       EndIf
       $i=$i+1
    WEnd
    FileClose($file)

werking is simpel:
    1) je sleept bestanden naar bestandje (of je doet sendto)
    2) scriptje runt en bouwt er een m3u playlist van
    3) de playlist krijgt de naam van de folder en wordt in de folder met de bestanden geplaatst

ik heb geen ondersteuning voor subfolders aangezien ik die zelf niet tegen kom :P (maar kijk veel series met 12/24/26 afleveringen en dan is snel een playlist genereren errug handig :))

hierdoor heb ik een ander projectje onder het stof uitgehaald en daar moet ik een hoop aan veranderen voordattie er een beetje fatsoenlijk weer uit ziet (ik vind het nu zo'n bagger zooi :P)
    pi_84031703
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 19:26 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Windows-only, jammer .
    Ik weet niet wat voor opties je geeft, maar ik zou instellen dat mensen kunnen kiezen hoe lang ze hun screen op willen slaan (net als pastebins). 50% van de keren wil ik alleen wat laten zien aan iemand in een chat ofzo, en als die plaatjes blijven staan is dat wel zonde van je opslag. Denk ik .
    Haha ja klopt sorry, .net he? Geen idee hoe de ontwikkeling van Mono tegenwoordig staat
    Maar hoe bedoel je hoe lang ze ze op willen slaan? Ze worden gewoon opgeslagen op je schijf (als je daarvoor kiest) en/of geüpload naar een hostingservice die je kiest en dan ook eventueel wordt de URL verkort via de services die daarvoor beschikbaar zijn.

En hoe lang ze dan bewaard blijven op een Imageshack of Imgur, sja geen idee

Als het niet duidelijk is wil ik hier wel even een klein introductiepostje schrijven met wat screenshotjes hoor
    pi_84039925
    Met een toffe templateset in Smarty voor in mijn home-made CMS voor een klant (een neef van mij )
    pi_84040973
    Bezig met een defecttool (Bugtracking). Met uitgebreide rapportage mogelijkheden, informeerservice, etc. Misschien binnenkort als freeware verspreiden...Ben ik aan het maken in Delphi.
    to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
    pi_84041176
    Bezig met een enorme berg aan achterstallige documentatie, in POD. Yeah.
    pi_84043997
    Magento-implementatie voor een klant.

Magento
    pi_84044112
    quote:
    Op woensdag 14 juli 2010 14:00 schreef Intrepidity het volgende:
    Magento-implementatie voor een klant.

Magento
    magento schijnt een erg goed product te zijn..? (en van wat ik er van gezien heb is lijkt dat ook zo, het is alleen wel een zwaarder pakket, maar daar tegenover staat dat je veel zelf kan implementeren aan functies e.d)
    pi_84044259
    quote:
    Op woensdag 14 juli 2010 14:02 schreef mschol het volgende:

[..]

magento schijnt een erg goed product te zijn..? (en van wat ik er van gezien heb is lijkt dat ook zo, het is alleen wel een zwaarder pakket, maar daar tegenover staat dat je veel zelf kan implementeren aan functies e.d)

Het is mijn 1e implementatie en het is gewoon ontzettend zoeken naar zelfs de simpelste dingen. Ik vind het persoonlijk erg omslachtig in elkaar zitten. Wellicht dat het logisch wordt als je er langer mee werkt, maar ik kan er na 1,5 maand nog niet echt heel goed mee uit de voeten.
    Vooral het enorme gebrek aan goede documentatie is een hel.
      woensdag 14 juli 2010 @ 14:15:02 #136
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_84044772
    Magento is ook technisch een groot drama, ze hebben echt geen kaas van OOP gegeten.

Sterkte!
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      woensdag 14 juli 2010 @ 14:16:58 #137
    177940 Tunafish
    met staart
    pi_84044872
    quote:
    Op woensdag 14 juli 2010 14:05 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Het is mijn 1e implementatie en het is gewoon ontzettend zoeken naar zelfs de simpelste dingen. Ik vind het persoonlijk erg omslachtig in elkaar zitten. Wellicht dat het logisch wordt als je er langer mee werkt, maar ik kan er na 1,5 maand nog niet echt heel goed mee uit de voeten.
    Vooral het enorme gebrek aan goede documentatie is een hel.
    Amen Ik ben al een tijdje bezig met een Magentoshop voor een klant, en vooral in het begin was het echt veel te lang zoeken naar de simpelste dingen. De fora zijn nou ook niet echt heel hulpzaam te noemen en als je ergens een topic vindt wat relevant is voor jouw probleem, dan is er vaak gewoon niet gereageerd.

Nou komt het misschien ook doordat ik meer een designer ben en niet zo ontzettend veel kaas heb gegeten van programmeren, maar ik heb een paar uur verspild aan het uitvogelen hoe je categorieën op je homepage laat zien, en uiteindelijk maar een extensie ervoor aangeschaft.

Erg jammer, want het is wel heel een zeer compleet en uitbreidbaar pakket.
    I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
      donderdag 15 juli 2010 @ 00:42:10 #138
    65490 whoops
    pi_84074858
    Ik ben momenteel bezig met een update van m'n Chrome extensie voor Lipsum.com

Daarnaast ben ik bezig met maken van een CMS in CakePHP, wat ik over niet al te lange tijd vrijgeef onder de MIT licentie.
      donderdag 15 juli 2010 @ 14:59:04 #139
    187069 slacker_nl
    Sicko pur sang
    pi_84091972
    Ik ben bezig met niks op dit moment, veels te druk met andere dingen (helaas).
    In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
      vrijdag 16 juli 2010 @ 04:17:15 #140
    111382 Ofyles2
    Bestemming: onbekend
    pi_84120357
    Gigantisch project in C++, kan er nog niet veel over kwijt...
    pi_84121382
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 04:17 schreef Ofyles2 het volgende:
    Gigantisch project in C++, kan er nog niet veel over kwijt...
    Waarom dan hier al posten?
    Zo maak je ons onnodig nieuwsgierig
    pi_84125039
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 08:38 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Waarom dan hier al posten?
    Zo maak je ons onnodig nieuwsgierig
    Misschien C+++ aan het maken?
    to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
    pi_84125658
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 11:15 schreef webbyplus het volgende:

[..]

Misschien C+++ aan het maken?
    Dan lijkt ++C me interessanter.
      vrijdag 16 juli 2010 @ 13:35:17 #144
    65490 whoops
    pi_84130714
    quote:
    Op donderdag 15 juli 2010 00:42 schreef whoops het volgende:
    Gisteravond m'n extensie geupdate
    pi_84130756
    <?php echo 'tvp';

Zit te denken om een klein projectje in PHP/PGSQL te starten. Een imageboard/filestorage/fileupload-in-één voor privégebruik en misschien kleine selectieve groep mensen. Ff het e.e.a. op papier zetten maar.

[ Bericht 45% gewijzigd door SharQueDo op 16-07-2010 13:48:47 ]
      zondag 18 juli 2010 @ 12:28:44 #146
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_84194218
    quote:
    Op donderdag 15 juli 2010 00:42 schreef whoops het volgende:

Daarnaast ben ik bezig met maken van een CMS in CakePHP, wat ik over niet al te lange tijd vrijgeef onder de MIT licentie.
    Cool
      maandag 19 juli 2010 @ 11:04:39 #147
    159635 Spike1506
    NullPointerException
    pi_84226535
    Vandaag weer lekker aan de slag met de nieuwe website/backend voor Sensiva. Hierbij maak ik gebruik van CakePHP.
    pi_84242807
    Mod rewrite implementatie voor mooiere URLs voor de website van m'n ouders bedrijf. Niet zoveel dus, was 5 min werk Dit is dan ook een verkapte tvp.
      donderdag 22 juli 2010 @ 18:35:56 #149
    254493 Trollface.
    gr rob fruithof, groningencity
    pi_84366032
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 13:36 schreef SharQueDo het volgende:
    <?php echo 'tvp';

Zit te denken om een klein projectje in PHP/PGSQL te starten. Een imageboard/filestorage/fileupload-in-één voor privégebruik en misschien kleine selectieve groep mensen. Ff het e.e.a. op papier zetten maar.
    Imageboards? Ik ben geïnteresseerd.
    ★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
    pi_84415644
    Ben bezig met een supergave site voor een woningbouwcorperatie, ik zal url posten als ie live is, HTML 5, Partial page refreshes via JSON, Facetting, en noem maar op Soort van mini funda ( heb overigens mee ontwikkelt aan alle 3 major versions van Funda.nl ).

Volgende week hoop ik boel af te ronden, en start ik aan vervolg traject voor bestaande klant op basis van EPI server.
    🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')