Boehoe, huilie, ga es snijenquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:45 schreef Beurlap het volgende:
ik denk niet dat ze je voor 5 maanden gaan laten betalen hoor. meer een kronkel in jouw hoofd.
Dit vat het helder samen. Digitenne is kwalitatief matig, en niet op de toekomst berust, ik hoop voor de TS dat ze nog iets anders in de buurt heeft, anders wordt het een satelietje voor der principesquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:08 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ik vind dit een rare kronkel.
Ziggo wil geld van jou.
Jij wil een dienst van ziggo.
Dit blijft gehandhaafd.
Alleen is de datum waarop jullie een transactie houden anders.
Wat ik bedoel met "een bedrijf is geen liefdadigsheidsinstelling", is het volgende. Ziggo geeft jou wat en zegt daarna "mag ik alsjeblieft geld van je?". Jij geeft dat. Of niet, en da's jaren zo gegaan. Nu is het anders, nu vraagt ziggo het eerst van jou. Lijkt me redelijk omdat de levering van signaal vrij continue is (en indien niet, krijg je je geld terug). Ziggo moet maar afwachten of-ie geld krijgt, denk maar aan wanbetalers, mensen in de gevangenis, weet ik het.
Bedrijf wordt niet gerund door robots hoor, werken ook gewoon mensen die een gezin hebben.
Serieus als dat zo ging zou ik naar het ziggo kantoor gaanquote:Op woensdag 10 september 2008 10:30 schreef Misstique het volgende:
De klantenservice van Ziggo is ook uitermate vriendelijk, wat een onbeschofte honden..
Ik: "Ik wil mn abo afzeggen, in jullie brief staat dat ik dat vanaf 1 oktober kan doen, op jullie site vind ik een opzegformulier om vanaf 1 november op te zeggen. Hoe zeg ik vanaf 1 oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Dat kan helemaal niet, u móet het opzegformulier op de site gebruiken en dan maar zien wat er gebeurd."
Ik: "Ik wil juist de garantie dat ik op 1 oktober wordt afgesloten en niet in rekening wordt gebracht voor die maand. Die mogelijkheid heb ik volgens uw brief, dus vertel me hoe ik dat voor elkaar krijg aub."
Kutjong van Ziggo: "Ik zeg dus dat dat niet kan en ik u niet kan helpen."
Ik: "Verbind me dan maar door met iemand die me wél te woord kan staan hierover."
Kutjong van Ziggo: "Daar is niemand voor, doe niet zo moelijk en gebruik het opzegformulier op onze site."
Ik: "Nee, met dat formulier kan ik niet vanaf oktober opzeggen. Dus nogmaals, hoe zeg ik vanaf oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Vul nou maar gewoon dat formulier in ."
Ik: "Verbind me met iemand door die me wél kan melden hoe ik de zekerheid heb dat ik vanaf 1 oktober afgesloten ben!"
Kutjong van Ziggo: "Er is hier niemand die kan helpen."
Ik: "Niemand? Mooie klantenservice hebben jullie.. Moet ik niet proberen met mijn klanten.
."
Kutjong van Ziggo: "Wij zijn ook een ander bedrijf, vul dat formulier in, dag mevrouw" Tuut...tuut...tuut...
Die lul hangt gewoon op dus..
Alsof die echt hun echte naam gaan geven.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:33 schreef fathank het volgende:
Wat een asociale honden. Daarom altijd even de naam noteren van die lijers aan de andere kant van de lijn.
Er is niks voor niks een klachtensite (inmiddels dicht) van ziggo afgesloten.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Serieus als dat zo ging zou ik naar het ziggo kantoor gaan
Gefeliciteerd. Je mist het punt volledig.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:41 schreef oinkoink12 het volgende:
God wat een onzin, er zijn tig bedrijven waarbij je vooraf moet betalen voor een dienst ipv achteraf.
Het punt is dat jij op wil zeggen, maar te laat die brief hebt gekregen en het dus niet meer mogelijk is per 1 oktober.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je mist het punt volledig.
De arrogantie van "verbind mij door met..." vind ik dan ook wel een goed excuus om je als medewerker op te stellen als een lul. Vooral als hij je reeds voorzien heeft van een antwoord.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:30 schreef Misstique het volgende:
De klantenservice van Ziggo is ook uitermate vriendelijk, wat een onbeschofte honden..
Ik: "Ik wil mn abo afzeggen, in jullie brief staat dat ik dat vanaf 1 oktober kan doen, op jullie site vind ik een opzegformulier om vanaf 1 november op te zeggen. Hoe zeg ik vanaf 1 oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Dat kan helemaal niet, u móet het opzegformulier op de site gebruiken en dan maar zien wat er gebeurd."
Ik: "Ik wil juist de garantie dat ik op 1 oktober wordt afgesloten en niet in rekening wordt gebracht voor die maand. Die mogelijkheid heb ik volgens uw brief, dus vertel me hoe ik dat voor elkaar krijg aub."
Ik: "Verbind me dan maar door met iemand die me wél te woord kan staan hierover."
Kutjong van Ziggo: "Daar is niemand voor, doe niet zo moelijk en gebruik het opzegformulier op onze site."
Ik: "Nee, met dat formulier kan ik niet vanaf oktober opzeggen. Dus nogmaals, hoe zeg ik vanaf oktober op?"
Ik: "Verbind me met iemand door die me wél kan melden hoe ik de zekerheid heb dat ik vanaf 1 oktober afgesloten ben!"
Ik: "Niemand? Mooie klantenservice hebben jullie.. Moet ik niet proberen met mijn klanten.
."
Kutjong van Ziggo: "Wij zijn ook een ander bedrijf, vul dat formulier in, dag mevrouw" Tuut...tuut...tuut...
Voordat ze je beeindiging hebbendoorgevoerd is het intussen al 2009.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:33 schreef Misstique het volgende:
Bij thuiskomst vandaag vond ik een brief van Ziggo op de mat, waarin ze bericht doen van een aantal 'toekomstige' wijzigingen. Voorheen betaalde men in de eerste maand van elk kwartaal de rekening, vanaf december 2008 gaan we de maand voorafgaand aan het kwartaal waarin ze hun dienst leveren al betalen.
Klinkt best redelijk, tot je je realiseert dat we dus dit jaar VIJF keer betalen in plaats van de gebruikelijke 4 keer. 2008 heeft ineens 5 kwartalen gekregen..
Waarschijnlijk is de fusie toch niet in de kouwe kleren gaan zitten en moet Ziggo nog aan wat flinke financiële verplichtingen voldoen in 2008, paar gouden handdrukjes bijvoorbeeld, dus wij mogen allemaal weer bukken om flink genaaid te worden..
Nou Ziggo, jullie kunnen mij helemaal de tyfus en vinkentering krijgen, ik stap over op een andere aanbieder..
Hehe dat zit er dik in jaquote:Op woensdag 10 september 2008 13:24 schreef PDOA het volgende:
[..]
Voordat ze je beeindiging hebbendoorgevoerd is het intussen al 2009.
Enne... post hier je klacht: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/index.php - hier hangen dagelijks Ziggo-werknemers rond.
Ik ga binnenkort verhuizen, ik hou mijn hart vast of mijn adreswijziging ook goed is doorgekomen. Als ik de verhalen op dat forum mag geloven zit ik straks een half jaar zonder internet.
En 2009 heeft dus 3 kwartalen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:33 schreef Misstique het volgende:
Bij thuiskomst vandaag vond ik een brief van Ziggo op de mat, waarin ze bericht doen van een aantal 'toekomstige' wijzigingen. Voorheen betaalde men in de eerste maand van elk kwartaal de rekening, vanaf december 2008 gaan we de maand voorafgaand aan het kwartaal waarin ze hun dienst leveren al betalen.
Klinkt best redelijk, tot je je realiseert dat we dus dit jaar VIJF keer betalen in plaats van de gebruikelijke 4 keer. 2008 heeft ineens 5 kwartalen gekregen..
Waarschijnlijk is de fusie toch niet in de kouwe kleren gaan zitten en moet Ziggo nog aan wat flinke financiële verplichtingen voldoen in 2008, paar gouden handdrukjes bijvoorbeeld, dus wij mogen allemaal weer bukken om flink genaaid te worden..
Nou Ziggo, jullie kunnen mij helemaal de tyfus en vinkentering krijgen, ik stap over op een andere aanbieder..
Nope, in 2009 betaal je gewoon 4 keer, staat ook al eerder in dit topic uitgelegd.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:56 schreef Houtworm het volgende:
[..]
En 2009 heeft dus 3 kwartalen.
Ja dat heb ik gelezen. Maar de redenatie dat 2008 5 kwartalen zou hebben omdat je nu een maand eerder gaat betalen, doortrekkend houd het in dat 2009 maar 3 kwartalen heeft.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nope, in 2009 betaal je gewoon 4 keer, staat ook al eerder in dit topic uitgelegd.
Dat denk je dus verkeerd.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:53 schreef Rapaille het volgende:
Dit is natuurlijk wel een eenzijdig verhaal, ik denk dat het gesprek met de klantenservice toch net even anders is gegaan?
Dit is de eerste keer dat ik eens 'nee' zeg tegen een groot bedrijf, maar fijn dat je me denkt te kennen door dit ene topic.quote:Dit denk ik vooral omdat TS echt het type is dat overal een probleem van maakt![]()
Het gaat om de eenzijdige communicatie van Ziggo, ze stellen me voor een voldongen feit door hun voorwaarden aan te passen zonder enige vorm van overleg en daar begin ik schoon genoeg van te krijgen. Ik verdom het om op te draaien voor hun cashflow problemen.quote:Wat maakt dat nou in hemelsnaam uit wanneer je voor die diensten moet betalen.
Tuurlijk kan ik het missen, ik wil het alleen niet missen.quote:Voor zowat alle abonnementen betaal je vooraf. Ik begrijp dat het vervelend is dat je nu extra kosten hebt, maar die paar maanden abonnementsgeld kan je toch wel missen?
Pffff...nog 1 keer dan: in 2008 zou ik moeten gaan betalen voor 5 kwartalen en dat ga ik dus niet doen. In 2009 zou ik dan gewoon voor 4 kwartalen moeten betalen weer, niet 3.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:11 schreef Houtworm het volgende:
Ja dat heb ik gelezen. Maar de redenatie dat 2008 5 kwartalen zou hebben omdat je nu een maand eerder gaat betalen, doortrekkend houd het in dat 2009 maar 3 kwartalen heeft.
Ik zie het probleem niet zo. Behalve dan de klantenservice, maar dat is overal zo'n gezeik.
Wanneer heb je gebeld? als dat vandaag was of een paar dagen geleden ben je dom en dan heeft die helpdeskmedewerker gewoon gelijk.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:30 schreef Misstique het volgende:
."
Hoe je het ook wend of keert, het is niet zo dat je een kwartaal extra betaald waar je niks voor terug krijgt. Nogmaals, ik snap niet goed waarom je er zo'n probleem van maakt.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Pffff...nog 1 keer dan: in 2008 zou ik moeten gaan betalen voor 5 kwartalen en dat ga ik dus niet doen. In 2009 zou ik dan gewoon voor 4 kwartalen moeten betalen weer, niet 3.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |