abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 september 2008 @ 22:11:39 #76
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_61436928
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 18:45 schreef Beurlap het volgende:
ik denk niet dat ze je voor 5 maanden gaan laten betalen hoor. meer een kronkel in jouw hoofd.
Boehoe, huilie, ga es snijen
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_61438507
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:08 schreef Koewam het volgende:

[..]

Ik vind dit een rare kronkel.

Ziggo wil geld van jou.
Jij wil een dienst van ziggo.

Dit blijft gehandhaafd.

Alleen is de datum waarop jullie een transactie houden anders.

Wat ik bedoel met "een bedrijf is geen liefdadigsheidsinstelling", is het volgende. Ziggo geeft jou wat en zegt daarna "mag ik alsjeblieft geld van je?". Jij geeft dat. Of niet, en da's jaren zo gegaan. Nu is het anders, nu vraagt ziggo het eerst van jou. Lijkt me redelijk omdat de levering van signaal vrij continue is (en indien niet, krijg je je geld terug). Ziggo moet maar afwachten of-ie geld krijgt, denk maar aan wanbetalers, mensen in de gevangenis, weet ik het.

Bedrijf wordt niet gerund door robots hoor, werken ook gewoon mensen die een gezin hebben.
Dit vat het helder samen. Digitenne is kwalitatief matig, en niet op de toekomst berust, ik hoop voor de TS dat ze nog iets anders in de buurt heeft, anders wordt het een satelietje voor der principes
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_61518375
De klantenservice van Ziggo is ook uitermate vriendelijk, wat een onbeschofte honden. .

Ik: "Ik wil mn abo afzeggen, in jullie brief staat dat ik dat vanaf 1 oktober kan doen, op jullie site vind ik een opzegformulier om vanaf 1 november op te zeggen. Hoe zeg ik vanaf 1 oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Dat kan helemaal niet, u móet het opzegformulier op de site gebruiken en dan maar zien wat er gebeurd."
Ik: "Ik wil juist de garantie dat ik op 1 oktober wordt afgesloten en niet in rekening wordt gebracht voor die maand. Die mogelijkheid heb ik volgens uw brief, dus vertel me hoe ik dat voor elkaar krijg aub."
Kutjong van Ziggo: "Ik zeg dus dat dat niet kan en ik u niet kan helpen."
Ik: "Verbind me dan maar door met iemand die me wél te woord kan staan hierover."
Kutjong van Ziggo: "Daar is niemand voor, doe niet zo moelijk en gebruik het opzegformulier op onze site."
Ik: "Nee, met dat formulier kan ik niet vanaf oktober opzeggen. Dus nogmaals, hoe zeg ik vanaf oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Vul nou maar gewoon dat formulier in ."
Ik: "Verbind me met iemand door die me wél kan melden hoe ik de zekerheid heb dat ik vanaf 1 oktober afgesloten ben!"
Kutjong van Ziggo: "Er is hier niemand die kan helpen."
Ik: "Niemand? Mooie klantenservice hebben jullie. . Moet ik niet proberen met mijn klanten. ."
Kutjong van Ziggo: "Wij zijn ook een ander bedrijf, vul dat formulier in, dag mevrouw" Tuut...tuut...tuut...

Die lul hangt gewoon op dus. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61518531
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:30 schreef Misstique het volgende:
De klantenservice van Ziggo is ook uitermate vriendelijk, wat een onbeschofte honden. .

Ik: "Ik wil mn abo afzeggen, in jullie brief staat dat ik dat vanaf 1 oktober kan doen, op jullie site vind ik een opzegformulier om vanaf 1 november op te zeggen. Hoe zeg ik vanaf 1 oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Dat kan helemaal niet, u móet het opzegformulier op de site gebruiken en dan maar zien wat er gebeurd."
Ik: "Ik wil juist de garantie dat ik op 1 oktober wordt afgesloten en niet in rekening wordt gebracht voor die maand. Die mogelijkheid heb ik volgens uw brief, dus vertel me hoe ik dat voor elkaar krijg aub."
Kutjong van Ziggo: "Ik zeg dus dat dat niet kan en ik u niet kan helpen."
Ik: "Verbind me dan maar door met iemand die me wél te woord kan staan hierover."
Kutjong van Ziggo: "Daar is niemand voor, doe niet zo moelijk en gebruik het opzegformulier op onze site."
Ik: "Nee, met dat formulier kan ik niet vanaf oktober opzeggen. Dus nogmaals, hoe zeg ik vanaf oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Vul nou maar gewoon dat formulier in ."
Ik: "Verbind me met iemand door die me wél kan melden hoe ik de zekerheid heb dat ik vanaf 1 oktober afgesloten ben!"
Kutjong van Ziggo: "Er is hier niemand die kan helpen."
Ik: "Niemand? Mooie klantenservice hebben jullie. . Moet ik niet proberen met mijn klanten. ."
Kutjong van Ziggo: "Wij zijn ook een ander bedrijf, vul dat formulier in, dag mevrouw" Tuut...tuut...tuut...

Die lul hangt gewoon op dus. .
Serieus als dat zo ging zou ik naar het ziggo kantoor gaan
  woensdag 10 september 2008 @ 10:58:42 #80
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61519110
Godstering
Als onze klantenservice zo te werk zou gaan zouden ze nog voor ze ophingen al het pand uitgegooid zijn
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 10 september 2008 @ 11:33:46 #81
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_61519874
Wat een asociale honden . Daarom altijd even de naam noteren van die lijers aan de andere kant van de lijn.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_61520042
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:33 schreef fathank het volgende:
Wat een asociale honden . Daarom altijd even de naam noteren van die lijers aan de andere kant van de lijn.
Alsof die echt hun echte naam gaan geven.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_61520250
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:36 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Serieus als dat zo ging zou ik naar het ziggo kantoor gaan
Er is niks voor niks een klachtensite (inmiddels dicht) van ziggo afgesloten.

Ot laat me raden je opzeg termijn is ook 3 maanden. Ik ben van mening dat het rijk er voor moet zorgen dat een vooruitbetaling niet meer mag gebeuren. Ziggo of elke ander bedrijf kan zo rente op doen van een mooi rente van trekken. Je 100.000 leden die betalen ¤ 20 permaand maal 3 en een rente van 4,0 % verdient en dat het mogelijk is om rente per maand te krijgen.

berekening uitleg : aantaal gebruikers * maandelijkse bedrag * rente per jaar / 12 (voor maandelijkse rente) ^ 3(3 maanden we willen er wel voor zorgen dat we rente over rente krijgen (wanneer je 12 /3 neem de rente van rente niet over en verdien je de 1e maand evenveel als de 2 maand )

(100.000 x (20 * 1.04) / 12)^3) = 100 000 * (20.8 / 12)^3) = 100 000 x (1.733)^3 ) = 100. 000 x 5.207=
520 770.37 extra inkomsten (ps. de afronding zin niet meegenomen in de uiteindelijk uitslag)

iemand opmerking op de bereking hoor ik ze graag

[ Bericht 1% gewijzigd door mighty84 op 10-09-2008 11:56:14 ]
pi_61521500
God wat een onzin, er zijn tig bedrijven waarbij je vooraf moet betalen voor een dienst ipv achteraf.
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_61521841
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:41 schreef oinkoink12 het volgende:
God wat een onzin, er zijn tig bedrijven waarbij je vooraf moet betalen voor een dienst ipv achteraf.
Gefeliciteerd. Je mist het punt volledig.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61521874
Stumpers die bij de lokale internetboer internet/telefonie/tv hebben...
pi_61522092
Dit was een paar maanden terug toch ook het geval?

Tenminste ik heb toen ook een brief ontvangen over de overschakeling van @home naar ziggo en dan moest je ook een maand extra in het vooruit betalen. Als dat nu weer het geval is zal ik wellicht ook maar eens overstappen want buiten dat ik geen zin daarin heb. Zijn dergelijke taferelen als hierboven zijn beschreven door Misstique mij niet onbekend. Service van 0,0, het maakt ze ook gewoon geen reet uit of jij wel of niet klant blijft, ze hebben er toch genoeg.
pi_61522176
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:55 schreef Misstique het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Je mist het punt volledig.
Het punt is dat jij op wil zeggen, maar te laat die brief hebt gekregen en het dus niet meer mogelijk is per 1 oktober.

En dat er een stel randmongolen zijn bij de ziggo helpdesk.

Goeie samenvatting?
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_61522564
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:30 schreef Misstique het volgende:
De klantenservice van Ziggo is ook uitermate vriendelijk, wat een onbeschofte honden. .

Ik: "Ik wil mn abo afzeggen, in jullie brief staat dat ik dat vanaf 1 oktober kan doen, op jullie site vind ik een opzegformulier om vanaf 1 november op te zeggen. Hoe zeg ik vanaf 1 oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Dat kan helemaal niet, u móet het opzegformulier op de site gebruiken en dan maar zien wat er gebeurd."
Ik: "Ik wil juist de garantie dat ik op 1 oktober wordt afgesloten en niet in rekening wordt gebracht voor die maand. Die mogelijkheid heb ik volgens uw brief, dus vertel me hoe ik dat voor elkaar krijg aub."
Kutjong van Ziggo: "Ik zeg dus dat dat niet kan en ik u niet kan helpen."
Ik: "Verbind me dan maar door met iemand die me wél te woord kan staan hierover."
Kutjong van Ziggo: "Daar is niemand voor, doe niet zo moelijk en gebruik het opzegformulier op onze site."
Ik: "Nee, met dat formulier kan ik niet vanaf oktober opzeggen. Dus nogmaals, hoe zeg ik vanaf oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Vul nou maar gewoon dat formulier in ."
Ik: "Verbind me met iemand door die me wél kan melden hoe ik de zekerheid heb dat ik vanaf 1 oktober afgesloten ben!"
Kutjong van Ziggo: "Er is hier niemand die kan helpen."
Ik: "Niemand? Mooie klantenservice hebben jullie. . Moet ik niet proberen met mijn klanten. ."
Kutjong van Ziggo: "Wij zijn ook een ander bedrijf, vul dat formulier in, dag mevrouw" Tuut...tuut...tuut...

Die lul hangt gewoon op dus. .
De arrogantie van "verbind mij door met..." vind ik dan ook wel een goed excuus om je als medewerker op te stellen als een lul. Vooral als hij je reeds voorzien heeft van een antwoord.
Accepteren dat het niet altijd allemaal gaat zoals JIJ het wenst op een klantenservice is het enige wat je kan doen.
Als je persé moeilijk wil doen schrijf je Ziggo gewoon schriftelijk aan. Alles wat die klantenservicemedewerker zegt is toch niet rechtsgeldig (in de zin van, hij kan wel iets roepen, bewijzen kan je het niet), dus dat hij je niets beloofd (en kan beloven) is terecht.
Daar geheel naast heeft hij gewoon een setje procedure's om mee te werken, dus ruzie trappen met die gozer is al helemaal zonde van je tijd want je haalt er toch niets uit. Hooguit een gelogen antwoord om van je af te zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door McKillem op 10-09-2008 13:48:28 ]
pi_61522586
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 18:33 schreef Misstique het volgende:
Bij thuiskomst vandaag vond ik een brief van Ziggo op de mat, waarin ze bericht doen van een aantal 'toekomstige' wijzigingen. Voorheen betaalde men in de eerste maand van elk kwartaal de rekening, vanaf december 2008 gaan we de maand voorafgaand aan het kwartaal waarin ze hun dienst leveren al betalen.

Klinkt best redelijk, tot je je realiseert dat we dus dit jaar VIJF keer betalen in plaats van de gebruikelijke 4 keer. 2008 heeft ineens 5 kwartalen gekregen. .
Waarschijnlijk is de fusie toch niet in de kouwe kleren gaan zitten en moet Ziggo nog aan wat flinke financiële verplichtingen voldoen in 2008, paar gouden handdrukjes bijvoorbeeld, dus wij mogen allemaal weer bukken om flink genaaid te worden. .

Nou Ziggo, jullie kunnen mij helemaal de tyfus en vinkentering krijgen, ik stap over op een andere aanbieder. .
Voordat ze je beeindiging hebbendoorgevoerd is het intussen al 2009.

Enne... post hier je klacht: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/index.php - hier hangen dagelijks Ziggo-werknemers rond.

Ik ga binnenkort verhuizen, ik hou mijn hart vast of mijn adreswijziging ook goed is doorgekomen. Als ik de verhalen op dat forum mag geloven zit ik straks een half jaar zonder internet.
  Redactie Sport woensdag 10 september 2008 @ 13:26:38 #91
218273 crew  JayJay8
pi_61522623
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:24 schreef PDOA het volgende:

[..]

Voordat ze je beeindiging hebbendoorgevoerd is het intussen al 2009.

Enne... post hier je klacht: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/index.php - hier hangen dagelijks Ziggo-werknemers rond.

Ik ga binnenkort verhuizen, ik hou mijn hart vast of mijn adreswijziging ook goed is doorgekomen. Als ik de verhalen op dat forum mag geloven zit ik straks een half jaar zonder internet.
Hehe dat zit er dik in ja
pi_61524396
Dit is natuurlijk wel een eenzijdig verhaal, ik denk dat het gesprek met de klantenservice toch net even anders is gegaan? Dit denk ik vooral omdat TS echt het type is dat overal een probleem van maakt (zie dit topic, want natuurlijk al aangeeft hoe kansloos ze is).

Wat maakt dat nou in hemelsnaam uit wanneer je voor die diensten moet betalen. Voor zowat alle abonnementen betaal je vooraf. Ik begrijp dat het vervelend is dat je nu extra kosten hebt, maar die paar maanden abonnementsgeld kan je toch wel missen? En ik neem aan dat je bij de concurrenten ook gewoon vooraf moet betalen
pi_61524454
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 18:33 schreef Misstique het volgende:
Bij thuiskomst vandaag vond ik een brief van Ziggo op de mat, waarin ze bericht doen van een aantal 'toekomstige' wijzigingen. Voorheen betaalde men in de eerste maand van elk kwartaal de rekening, vanaf december 2008 gaan we de maand voorafgaand aan het kwartaal waarin ze hun dienst leveren al betalen.

Klinkt best redelijk, tot je je realiseert dat we dus dit jaar VIJF keer betalen in plaats van de gebruikelijke 4 keer. 2008 heeft ineens 5 kwartalen gekregen. .
Waarschijnlijk is de fusie toch niet in de kouwe kleren gaan zitten en moet Ziggo nog aan wat flinke financiële verplichtingen voldoen in 2008, paar gouden handdrukjes bijvoorbeeld, dus wij mogen allemaal weer bukken om flink genaaid te worden. .

Nou Ziggo, jullie kunnen mij helemaal de tyfus en vinkentering krijgen, ik stap over op een andere aanbieder. .
En 2009 heeft dus 3 kwartalen.
pi_61524577
quote:
Op woensdag 10 september 2008 14:56 schreef Houtworm het volgende:

[..]

En 2009 heeft dus 3 kwartalen.
Nope, in 2009 betaal je gewoon 4 keer, staat ook al eerder in dit topic uitgelegd.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61524623
lama....

[ Bericht 97% gewijzigd door rihago op 10-09-2008 15:06:10 (nuteloos) ]
In de ban van de mods.
pi_61524741
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:03 schreef Misstique het volgende:

[..]

Nope, in 2009 betaal je gewoon 4 keer, staat ook al eerder in dit topic uitgelegd.
Ja dat heb ik gelezen. Maar de redenatie dat 2008 5 kwartalen zou hebben omdat je nu een maand eerder gaat betalen, doortrekkend houd het in dat 2009 maar 3 kwartalen heeft.
Ik zie het probleem niet zo. Behalve dan de klantenservice, maar dat is overal zo'n gezeik.
pi_61524770
quote:
Op woensdag 10 september 2008 14:53 schreef Rapaille het volgende:
Dit is natuurlijk wel een eenzijdig verhaal, ik denk dat het gesprek met de klantenservice toch net even anders is gegaan?
Dat denk je dus verkeerd.
quote:
Dit denk ik vooral omdat TS echt het type is dat overal een probleem van maakt
Dit is de eerste keer dat ik eens 'nee' zeg tegen een groot bedrijf, maar fijn dat je me denkt te kennen door dit ene topic. .
quote:
Wat maakt dat nou in hemelsnaam uit wanneer je voor die diensten moet betalen.
Het gaat om de eenzijdige communicatie van Ziggo, ze stellen me voor een voldongen feit door hun voorwaarden aan te passen zonder enige vorm van overleg en daar begin ik schoon genoeg van te krijgen. Ik verdom het om op te draaien voor hun cashflow problemen.
quote:
Voor zowat alle abonnementen betaal je vooraf. Ik begrijp dat het vervelend is dat je nu extra kosten hebt, maar die paar maanden abonnementsgeld kan je toch wel missen?
Tuurlijk kan ik het missen, ik wil het alleen niet missen.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61524817
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:11 schreef Houtworm het volgende:
Ja dat heb ik gelezen. Maar de redenatie dat 2008 5 kwartalen zou hebben omdat je nu een maand eerder gaat betalen, doortrekkend houd het in dat 2009 maar 3 kwartalen heeft.
Ik zie het probleem niet zo. Behalve dan de klantenservice, maar dat is overal zo'n gezeik.
Pffff...nog 1 keer dan: in 2008 zou ik moeten gaan betalen voor 5 kwartalen en dat ga ik dus niet doen. In 2009 zou ik dan gewoon voor 4 kwartalen moeten betalen weer, niet 3.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61524860
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:30 schreef Misstique het volgende:
De klantenservice van Ziggo is ook uitermate vriendelijk, wat een onbeschofte honden. .

Ik: "Ik wil mn abo afzeggen, in jullie brief staat dat ik dat vanaf 1 oktober kan doen, op jullie site vind ik een opzegformulier om vanaf 1 november op te zeggen. Hoe zeg ik vanaf 1 oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Dat kan helemaal niet, u móet het opzegformulier op de site gebruiken en dan maar zien wat er gebeurd."
Ik: "Ik wil juist de garantie dat ik op 1 oktober wordt afgesloten en niet in rekening wordt gebracht voor die maand. Die mogelijkheid heb ik volgens uw brief, dus vertel me hoe ik dat voor elkaar krijg aub."
Kutjong van Ziggo: "Ik zeg dus dat dat niet kan en ik u niet kan helpen."
Ik: "Verbind me dan maar door met iemand die me wél te woord kan staan hierover."
Kutjong van Ziggo: "Daar is niemand voor, doe niet zo moelijk en gebruik het opzegformulier op onze site."
Ik: "Nee, met dat formulier kan ik niet vanaf oktober opzeggen. Dus nogmaals, hoe zeg ik vanaf oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Vul nou maar gewoon dat formulier in ."
Ik: "Verbind me met iemand door die me wél kan melden hoe ik de zekerheid heb dat ik vanaf 1 oktober afgesloten ben!"
Kutjong van Ziggo: "Er is hier niemand die kan helpen."
Ik: "Niemand? Mooie klantenservice hebben jullie. . Moet ik niet proberen met mijn klanten. ."
Kutjong van Ziggo: "Wij zijn ook een ander bedrijf, vul dat formulier in, dag mevrouw" Tuut...tuut...tuut...

Die lul hangt gewoon op dus. .
Wanneer heb je gebeld? als dat vandaag was of een paar dagen geleden ben je dom en dan heeft die helpdeskmedewerker gewoon gelijk.
Zie het als je contract met je werkgever als je nu ontslag neemt, moet je eerst deze maand uitwerken en daarna gaat de maand in dat je het opzegt.
Dus als je 1 oktober wou afgesloten worden had je dus voor 1 september moeten bellen.
pi_61524882
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:15 schreef Misstique het volgende:

[..]

Pffff...nog 1 keer dan: in 2008 zou ik moeten gaan betalen voor 5 kwartalen en dat ga ik dus niet doen. In 2009 zou ik dan gewoon voor 4 kwartalen moeten betalen weer, niet 3.
Hoe je het ook wend of keert, het is niet zo dat je een kwartaal extra betaald waar je niks voor terug krijgt. Nogmaals, ik snap niet goed waarom je er zo'n probleem van maakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')