abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 september 2008 @ 22:11:39 #76
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_61436928
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 18:45 schreef Beurlap het volgende:
ik denk niet dat ze je voor 5 maanden gaan laten betalen hoor. meer een kronkel in jouw hoofd.
Boehoe, huilie, ga es snijen
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_61438507
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:08 schreef Koewam het volgende:

[..]

Ik vind dit een rare kronkel.

Ziggo wil geld van jou.
Jij wil een dienst van ziggo.

Dit blijft gehandhaafd.

Alleen is de datum waarop jullie een transactie houden anders.

Wat ik bedoel met "een bedrijf is geen liefdadigsheidsinstelling", is het volgende. Ziggo geeft jou wat en zegt daarna "mag ik alsjeblieft geld van je?". Jij geeft dat. Of niet, en da's jaren zo gegaan. Nu is het anders, nu vraagt ziggo het eerst van jou. Lijkt me redelijk omdat de levering van signaal vrij continue is (en indien niet, krijg je je geld terug). Ziggo moet maar afwachten of-ie geld krijgt, denk maar aan wanbetalers, mensen in de gevangenis, weet ik het.

Bedrijf wordt niet gerund door robots hoor, werken ook gewoon mensen die een gezin hebben.
Dit vat het helder samen. Digitenne is kwalitatief matig, en niet op de toekomst berust, ik hoop voor de TS dat ze nog iets anders in de buurt heeft, anders wordt het een satelietje voor der principes
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_61518375
De klantenservice van Ziggo is ook uitermate vriendelijk, wat een onbeschofte honden. .

Ik: "Ik wil mn abo afzeggen, in jullie brief staat dat ik dat vanaf 1 oktober kan doen, op jullie site vind ik een opzegformulier om vanaf 1 november op te zeggen. Hoe zeg ik vanaf 1 oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Dat kan helemaal niet, u móet het opzegformulier op de site gebruiken en dan maar zien wat er gebeurd."
Ik: "Ik wil juist de garantie dat ik op 1 oktober wordt afgesloten en niet in rekening wordt gebracht voor die maand. Die mogelijkheid heb ik volgens uw brief, dus vertel me hoe ik dat voor elkaar krijg aub."
Kutjong van Ziggo: "Ik zeg dus dat dat niet kan en ik u niet kan helpen."
Ik: "Verbind me dan maar door met iemand die me wél te woord kan staan hierover."
Kutjong van Ziggo: "Daar is niemand voor, doe niet zo moelijk en gebruik het opzegformulier op onze site."
Ik: "Nee, met dat formulier kan ik niet vanaf oktober opzeggen. Dus nogmaals, hoe zeg ik vanaf oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Vul nou maar gewoon dat formulier in ."
Ik: "Verbind me met iemand door die me wél kan melden hoe ik de zekerheid heb dat ik vanaf 1 oktober afgesloten ben!"
Kutjong van Ziggo: "Er is hier niemand die kan helpen."
Ik: "Niemand? Mooie klantenservice hebben jullie. . Moet ik niet proberen met mijn klanten. ."
Kutjong van Ziggo: "Wij zijn ook een ander bedrijf, vul dat formulier in, dag mevrouw" Tuut...tuut...tuut...

Die lul hangt gewoon op dus. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61518531
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:30 schreef Misstique het volgende:
De klantenservice van Ziggo is ook uitermate vriendelijk, wat een onbeschofte honden. .

Ik: "Ik wil mn abo afzeggen, in jullie brief staat dat ik dat vanaf 1 oktober kan doen, op jullie site vind ik een opzegformulier om vanaf 1 november op te zeggen. Hoe zeg ik vanaf 1 oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Dat kan helemaal niet, u móet het opzegformulier op de site gebruiken en dan maar zien wat er gebeurd."
Ik: "Ik wil juist de garantie dat ik op 1 oktober wordt afgesloten en niet in rekening wordt gebracht voor die maand. Die mogelijkheid heb ik volgens uw brief, dus vertel me hoe ik dat voor elkaar krijg aub."
Kutjong van Ziggo: "Ik zeg dus dat dat niet kan en ik u niet kan helpen."
Ik: "Verbind me dan maar door met iemand die me wél te woord kan staan hierover."
Kutjong van Ziggo: "Daar is niemand voor, doe niet zo moelijk en gebruik het opzegformulier op onze site."
Ik: "Nee, met dat formulier kan ik niet vanaf oktober opzeggen. Dus nogmaals, hoe zeg ik vanaf oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Vul nou maar gewoon dat formulier in ."
Ik: "Verbind me met iemand door die me wél kan melden hoe ik de zekerheid heb dat ik vanaf 1 oktober afgesloten ben!"
Kutjong van Ziggo: "Er is hier niemand die kan helpen."
Ik: "Niemand? Mooie klantenservice hebben jullie. . Moet ik niet proberen met mijn klanten. ."
Kutjong van Ziggo: "Wij zijn ook een ander bedrijf, vul dat formulier in, dag mevrouw" Tuut...tuut...tuut...

Die lul hangt gewoon op dus. .
Serieus als dat zo ging zou ik naar het ziggo kantoor gaan
  woensdag 10 september 2008 @ 10:58:42 #80
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61519110
Godstering
Als onze klantenservice zo te werk zou gaan zouden ze nog voor ze ophingen al het pand uitgegooid zijn
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 10 september 2008 @ 11:33:46 #81
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_61519874
Wat een asociale honden . Daarom altijd even de naam noteren van die lijers aan de andere kant van de lijn.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_61520042
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:33 schreef fathank het volgende:
Wat een asociale honden . Daarom altijd even de naam noteren van die lijers aan de andere kant van de lijn.
Alsof die echt hun echte naam gaan geven.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_61520250
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:36 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Serieus als dat zo ging zou ik naar het ziggo kantoor gaan
Er is niks voor niks een klachtensite (inmiddels dicht) van ziggo afgesloten.

Ot laat me raden je opzeg termijn is ook 3 maanden. Ik ben van mening dat het rijk er voor moet zorgen dat een vooruitbetaling niet meer mag gebeuren. Ziggo of elke ander bedrijf kan zo rente op doen van een mooi rente van trekken. Je 100.000 leden die betalen ¤ 20 permaand maal 3 en een rente van 4,0 % verdient en dat het mogelijk is om rente per maand te krijgen.

berekening uitleg : aantaal gebruikers * maandelijkse bedrag * rente per jaar / 12 (voor maandelijkse rente) ^ 3(3 maanden we willen er wel voor zorgen dat we rente over rente krijgen (wanneer je 12 /3 neem de rente van rente niet over en verdien je de 1e maand evenveel als de 2 maand )

(100.000 x (20 * 1.04) / 12)^3) = 100 000 * (20.8 / 12)^3) = 100 000 x (1.733)^3 ) = 100. 000 x 5.207=
520 770.37 extra inkomsten (ps. de afronding zin niet meegenomen in de uiteindelijk uitslag)

iemand opmerking op de bereking hoor ik ze graag

[ Bericht 1% gewijzigd door mighty84 op 10-09-2008 11:56:14 ]
pi_61521500
God wat een onzin, er zijn tig bedrijven waarbij je vooraf moet betalen voor een dienst ipv achteraf.
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_61521841
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:41 schreef oinkoink12 het volgende:
God wat een onzin, er zijn tig bedrijven waarbij je vooraf moet betalen voor een dienst ipv achteraf.
Gefeliciteerd. Je mist het punt volledig.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61521874
Stumpers die bij de lokale internetboer internet/telefonie/tv hebben...
pi_61522092
Dit was een paar maanden terug toch ook het geval?

Tenminste ik heb toen ook een brief ontvangen over de overschakeling van @home naar ziggo en dan moest je ook een maand extra in het vooruit betalen. Als dat nu weer het geval is zal ik wellicht ook maar eens overstappen want buiten dat ik geen zin daarin heb. Zijn dergelijke taferelen als hierboven zijn beschreven door Misstique mij niet onbekend. Service van 0,0, het maakt ze ook gewoon geen reet uit of jij wel of niet klant blijft, ze hebben er toch genoeg.
pi_61522176
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:55 schreef Misstique het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Je mist het punt volledig.
Het punt is dat jij op wil zeggen, maar te laat die brief hebt gekregen en het dus niet meer mogelijk is per 1 oktober.

En dat er een stel randmongolen zijn bij de ziggo helpdesk.

Goeie samenvatting?
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_61522564
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:30 schreef Misstique het volgende:
De klantenservice van Ziggo is ook uitermate vriendelijk, wat een onbeschofte honden. .

Ik: "Ik wil mn abo afzeggen, in jullie brief staat dat ik dat vanaf 1 oktober kan doen, op jullie site vind ik een opzegformulier om vanaf 1 november op te zeggen. Hoe zeg ik vanaf 1 oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Dat kan helemaal niet, u móet het opzegformulier op de site gebruiken en dan maar zien wat er gebeurd."
Ik: "Ik wil juist de garantie dat ik op 1 oktober wordt afgesloten en niet in rekening wordt gebracht voor die maand. Die mogelijkheid heb ik volgens uw brief, dus vertel me hoe ik dat voor elkaar krijg aub."
Kutjong van Ziggo: "Ik zeg dus dat dat niet kan en ik u niet kan helpen."
Ik: "Verbind me dan maar door met iemand die me wél te woord kan staan hierover."
Kutjong van Ziggo: "Daar is niemand voor, doe niet zo moelijk en gebruik het opzegformulier op onze site."
Ik: "Nee, met dat formulier kan ik niet vanaf oktober opzeggen. Dus nogmaals, hoe zeg ik vanaf oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Vul nou maar gewoon dat formulier in ."
Ik: "Verbind me met iemand door die me wél kan melden hoe ik de zekerheid heb dat ik vanaf 1 oktober afgesloten ben!"
Kutjong van Ziggo: "Er is hier niemand die kan helpen."
Ik: "Niemand? Mooie klantenservice hebben jullie. . Moet ik niet proberen met mijn klanten. ."
Kutjong van Ziggo: "Wij zijn ook een ander bedrijf, vul dat formulier in, dag mevrouw" Tuut...tuut...tuut...

Die lul hangt gewoon op dus. .
De arrogantie van "verbind mij door met..." vind ik dan ook wel een goed excuus om je als medewerker op te stellen als een lul. Vooral als hij je reeds voorzien heeft van een antwoord.
Accepteren dat het niet altijd allemaal gaat zoals JIJ het wenst op een klantenservice is het enige wat je kan doen.
Als je persé moeilijk wil doen schrijf je Ziggo gewoon schriftelijk aan. Alles wat die klantenservicemedewerker zegt is toch niet rechtsgeldig (in de zin van, hij kan wel iets roepen, bewijzen kan je het niet), dus dat hij je niets beloofd (en kan beloven) is terecht.
Daar geheel naast heeft hij gewoon een setje procedure's om mee te werken, dus ruzie trappen met die gozer is al helemaal zonde van je tijd want je haalt er toch niets uit. Hooguit een gelogen antwoord om van je af te zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door McKillem op 10-09-2008 13:48:28 ]
pi_61522586
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 18:33 schreef Misstique het volgende:
Bij thuiskomst vandaag vond ik een brief van Ziggo op de mat, waarin ze bericht doen van een aantal 'toekomstige' wijzigingen. Voorheen betaalde men in de eerste maand van elk kwartaal de rekening, vanaf december 2008 gaan we de maand voorafgaand aan het kwartaal waarin ze hun dienst leveren al betalen.

Klinkt best redelijk, tot je je realiseert dat we dus dit jaar VIJF keer betalen in plaats van de gebruikelijke 4 keer. 2008 heeft ineens 5 kwartalen gekregen. .
Waarschijnlijk is de fusie toch niet in de kouwe kleren gaan zitten en moet Ziggo nog aan wat flinke financiële verplichtingen voldoen in 2008, paar gouden handdrukjes bijvoorbeeld, dus wij mogen allemaal weer bukken om flink genaaid te worden. .

Nou Ziggo, jullie kunnen mij helemaal de tyfus en vinkentering krijgen, ik stap over op een andere aanbieder. .
Voordat ze je beeindiging hebbendoorgevoerd is het intussen al 2009.

Enne... post hier je klacht: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/index.php - hier hangen dagelijks Ziggo-werknemers rond.

Ik ga binnenkort verhuizen, ik hou mijn hart vast of mijn adreswijziging ook goed is doorgekomen. Als ik de verhalen op dat forum mag geloven zit ik straks een half jaar zonder internet.
  Redactie Sport woensdag 10 september 2008 @ 13:26:38 #91
218273 crew  JayJay8
pi_61522623
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:24 schreef PDOA het volgende:

[..]

Voordat ze je beeindiging hebbendoorgevoerd is het intussen al 2009.

Enne... post hier je klacht: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/index.php - hier hangen dagelijks Ziggo-werknemers rond.

Ik ga binnenkort verhuizen, ik hou mijn hart vast of mijn adreswijziging ook goed is doorgekomen. Als ik de verhalen op dat forum mag geloven zit ik straks een half jaar zonder internet.
Hehe dat zit er dik in ja
pi_61524396
Dit is natuurlijk wel een eenzijdig verhaal, ik denk dat het gesprek met de klantenservice toch net even anders is gegaan? Dit denk ik vooral omdat TS echt het type is dat overal een probleem van maakt (zie dit topic, want natuurlijk al aangeeft hoe kansloos ze is).

Wat maakt dat nou in hemelsnaam uit wanneer je voor die diensten moet betalen. Voor zowat alle abonnementen betaal je vooraf. Ik begrijp dat het vervelend is dat je nu extra kosten hebt, maar die paar maanden abonnementsgeld kan je toch wel missen? En ik neem aan dat je bij de concurrenten ook gewoon vooraf moet betalen
pi_61524454
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 18:33 schreef Misstique het volgende:
Bij thuiskomst vandaag vond ik een brief van Ziggo op de mat, waarin ze bericht doen van een aantal 'toekomstige' wijzigingen. Voorheen betaalde men in de eerste maand van elk kwartaal de rekening, vanaf december 2008 gaan we de maand voorafgaand aan het kwartaal waarin ze hun dienst leveren al betalen.

Klinkt best redelijk, tot je je realiseert dat we dus dit jaar VIJF keer betalen in plaats van de gebruikelijke 4 keer. 2008 heeft ineens 5 kwartalen gekregen. .
Waarschijnlijk is de fusie toch niet in de kouwe kleren gaan zitten en moet Ziggo nog aan wat flinke financiële verplichtingen voldoen in 2008, paar gouden handdrukjes bijvoorbeeld, dus wij mogen allemaal weer bukken om flink genaaid te worden. .

Nou Ziggo, jullie kunnen mij helemaal de tyfus en vinkentering krijgen, ik stap over op een andere aanbieder. .
En 2009 heeft dus 3 kwartalen.
pi_61524577
quote:
Op woensdag 10 september 2008 14:56 schreef Houtworm het volgende:

[..]

En 2009 heeft dus 3 kwartalen.
Nope, in 2009 betaal je gewoon 4 keer, staat ook al eerder in dit topic uitgelegd.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61524623
lama....

[ Bericht 97% gewijzigd door rihago op 10-09-2008 15:06:10 (nuteloos) ]
In de ban van de mods.
pi_61524741
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:03 schreef Misstique het volgende:

[..]

Nope, in 2009 betaal je gewoon 4 keer, staat ook al eerder in dit topic uitgelegd.
Ja dat heb ik gelezen. Maar de redenatie dat 2008 5 kwartalen zou hebben omdat je nu een maand eerder gaat betalen, doortrekkend houd het in dat 2009 maar 3 kwartalen heeft.
Ik zie het probleem niet zo. Behalve dan de klantenservice, maar dat is overal zo'n gezeik.
pi_61524770
quote:
Op woensdag 10 september 2008 14:53 schreef Rapaille het volgende:
Dit is natuurlijk wel een eenzijdig verhaal, ik denk dat het gesprek met de klantenservice toch net even anders is gegaan?
Dat denk je dus verkeerd.
quote:
Dit denk ik vooral omdat TS echt het type is dat overal een probleem van maakt
Dit is de eerste keer dat ik eens 'nee' zeg tegen een groot bedrijf, maar fijn dat je me denkt te kennen door dit ene topic. .
quote:
Wat maakt dat nou in hemelsnaam uit wanneer je voor die diensten moet betalen.
Het gaat om de eenzijdige communicatie van Ziggo, ze stellen me voor een voldongen feit door hun voorwaarden aan te passen zonder enige vorm van overleg en daar begin ik schoon genoeg van te krijgen. Ik verdom het om op te draaien voor hun cashflow problemen.
quote:
Voor zowat alle abonnementen betaal je vooraf. Ik begrijp dat het vervelend is dat je nu extra kosten hebt, maar die paar maanden abonnementsgeld kan je toch wel missen?
Tuurlijk kan ik het missen, ik wil het alleen niet missen.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61524817
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:11 schreef Houtworm het volgende:
Ja dat heb ik gelezen. Maar de redenatie dat 2008 5 kwartalen zou hebben omdat je nu een maand eerder gaat betalen, doortrekkend houd het in dat 2009 maar 3 kwartalen heeft.
Ik zie het probleem niet zo. Behalve dan de klantenservice, maar dat is overal zo'n gezeik.
Pffff...nog 1 keer dan: in 2008 zou ik moeten gaan betalen voor 5 kwartalen en dat ga ik dus niet doen. In 2009 zou ik dan gewoon voor 4 kwartalen moeten betalen weer, niet 3.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61524860
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:30 schreef Misstique het volgende:
De klantenservice van Ziggo is ook uitermate vriendelijk, wat een onbeschofte honden. .

Ik: "Ik wil mn abo afzeggen, in jullie brief staat dat ik dat vanaf 1 oktober kan doen, op jullie site vind ik een opzegformulier om vanaf 1 november op te zeggen. Hoe zeg ik vanaf 1 oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Dat kan helemaal niet, u móet het opzegformulier op de site gebruiken en dan maar zien wat er gebeurd."
Ik: "Ik wil juist de garantie dat ik op 1 oktober wordt afgesloten en niet in rekening wordt gebracht voor die maand. Die mogelijkheid heb ik volgens uw brief, dus vertel me hoe ik dat voor elkaar krijg aub."
Kutjong van Ziggo: "Ik zeg dus dat dat niet kan en ik u niet kan helpen."
Ik: "Verbind me dan maar door met iemand die me wél te woord kan staan hierover."
Kutjong van Ziggo: "Daar is niemand voor, doe niet zo moelijk en gebruik het opzegformulier op onze site."
Ik: "Nee, met dat formulier kan ik niet vanaf oktober opzeggen. Dus nogmaals, hoe zeg ik vanaf oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Vul nou maar gewoon dat formulier in ."
Ik: "Verbind me met iemand door die me wél kan melden hoe ik de zekerheid heb dat ik vanaf 1 oktober afgesloten ben!"
Kutjong van Ziggo: "Er is hier niemand die kan helpen."
Ik: "Niemand? Mooie klantenservice hebben jullie. . Moet ik niet proberen met mijn klanten. ."
Kutjong van Ziggo: "Wij zijn ook een ander bedrijf, vul dat formulier in, dag mevrouw" Tuut...tuut...tuut...

Die lul hangt gewoon op dus. .
Wanneer heb je gebeld? als dat vandaag was of een paar dagen geleden ben je dom en dan heeft die helpdeskmedewerker gewoon gelijk.
Zie het als je contract met je werkgever als je nu ontslag neemt, moet je eerst deze maand uitwerken en daarna gaat de maand in dat je het opzegt.
Dus als je 1 oktober wou afgesloten worden had je dus voor 1 september moeten bellen.
pi_61524882
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:15 schreef Misstique het volgende:

[..]

Pffff...nog 1 keer dan: in 2008 zou ik moeten gaan betalen voor 5 kwartalen en dat ga ik dus niet doen. In 2009 zou ik dan gewoon voor 4 kwartalen moeten betalen weer, niet 3.
Hoe je het ook wend of keert, het is niet zo dat je een kwartaal extra betaald waar je niks voor terug krijgt. Nogmaals, ik snap niet goed waarom je er zo'n probleem van maakt.
pi_61524973
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:49 schreef mighty84 het volgende:

[..]

Er is niks voor niks een klachtensite (inmiddels dicht) van ziggo afgesloten.

Ot laat me raden je opzeg termijn is ook 3 maanden. Ik ben van mening dat het rijk er voor moet zorgen dat een vooruitbetaling niet meer mag gebeuren. Ziggo of elke ander bedrijf kan zo rente op doen van een mooi rente van trekken. Je 100.000 leden die betalen ¤ 20 permaand maal 3 en een rente van 4,0 % verdient en dat het mogelijk is om rente per maand te krijgen.

berekening uitleg : aantaal gebruikers * maandelijkse bedrag * rente per jaar / 12 (voor maandelijkse rente) ^ 3(3 maanden we willen er wel voor zorgen dat we rente over rente krijgen (wanneer je 12 /3 neem de rente van rente niet over en verdien je de 1e maand evenveel als de 2 maand )

(100.000 x (20 * 1.04) / 12)^3) = 100 000 * (20.8 / 12)^3) = 100 000 x (1.733)^3 ) = 100. 000 x 5.207=
520 770.37 extra inkomsten (ps. de afronding zin niet meegenomen in de uiteindelijk uitslag)

iemand opmerking op de bereking hoor ik ze graag
Ach, uiteindelijk komt het toch neer op twee keer de helft betalen.....
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_61525101
Wat is je probleem.

2008 betaal je 5x
Maar met dezelfde logica betaal je in 2009 maar 3x?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_61525113
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:17 schreef Ab-Normaal het volgende:

[..]

Wanneer heb je gebeld? als dat vandaag was of een paar dagen geleden ben je dom en dan heeft die helpdeskmedewerker gewoon gelijk.
Zie het als je contract met je werkgever als je nu ontslag neemt, moet je eerst deze maand uitwerken en daarna gaat de maand in dat je het opzegt.
Dus als je 1 oktober wou afgesloten worden had je dus voor 1 september moeten bellen.
Le-zen: in de brief die ze me verzonden hebben, staat dat ik per 1 oktober op mag zeggen.

Ik kreeg de brief van Ziggo (met dagtekening augustus) pas afgelopen vrijdag (05-09) op de mat en was toen dus pas op de hoogte van de aankomende wijziging. In die brief staat dat ik per 1 oktober op kan zeggen, dan moeten ze mij de mogelijkheid bieden om dat daadwerkelijk te doen.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61525146
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:18 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Hoe je het ook wend of keert, het is niet zo dat je een kwartaal extra betaald waar je niks voor terug krijgt. Nogmaals, ik snap niet goed waarom je er zo'n probleem van maakt.
Nogmaals: ik wens niet op te draaien voor de cashflowproblemen van Ziggo.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61525172
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:26 schreef Sjibble het volgende:
Wat is je probleem.

2008 betaal je 5x
Maar met dezelfde logica betaal je in 2009 maar 3x?
Ja spuit 11, anders lees je het topic ff waar nog maar 54984135868466 keer in staat dat ik in 2009 ook gewoon 4 keer zou moeten betalen.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61525345
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:26 schreef Misstique het volgende:

[..]

Le-zen: in de brief die ze me verzonden hebben, staat dat ik per 1 oktober op mag zeggen.

Ik kreeg de brief van Ziggo (met dagtekening augustus) pas afgelopen vrijdag (05-09) op de mat en was toen dus pas op de hoogte van de aankomende wijziging. In die brief staat dat ik per 1 oktober op kan zeggen, dan moeten ze mij de mogelijkheid bieden om dat daadwerkelijk te doen.
Zal alleen de website dan wel niet op voorbereid zijn dus dat word dat schriftelijk, proberen het op te zeggen via een helpdeskmedewerker en als het dan niet wil lukken flink tekeer gaan tegen zo iemand gaat vast helpen die heeft schijt aan jou
pi_61525444
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:35 schreef Ab-Normaal het volgende:

[..]

Zal alleen de website dan wel niet op voorbereid zijn dus dat word dat schriftelijk, proberen het op te zeggen via een helpdeskmedewerker en als het dan niet wil lukken flink tekeer gaan tegen zo iemand gaat vast helpen die heeft schijt aan jou
Waar ben ik flink tekeer gegaan dan? Ik heb hem alleen gevraagd me te helpen. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61525485
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:39 schreef Misstique het volgende:

[..]

Waar ben ik flink tekeer gegaan dan? Ik heb hem alleen gevraagd me te helpen. .
Aan de hand hoe jij het verhaal hier plaatst....

(wil je wel afsluiten als je dat wilt? geef je adres maar is het opgelost)
pi_61525701
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:28 schreef Misstique het volgende:

[..]

Nogmaals: ik wens niet op te draaien voor de cashflowproblemen van Ziggo.
Nou poepoe. 1 maandje eerder die paar euro van een paar 1.000 klanten. Dat hebben die bedrijven echt nodig hoor.
pi_61525714
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:41 schreef Ab-Normaal het volgende:
Aan de hand hoe jij het verhaal hier plaatst....

(wil je wel afsluiten als je dat wilt? geef je adres maar is het opgelost)
Door hem als kutjong te benoemen, bedoel je?
Dat is het resultaat van het feit dat hij gewoon ophangt om niet te hoeven nadenken over het probleem wat ik nu heb.
Maar goed, ik ben al bezig om het op een andere manier te regelen. Als dat niet werkt dan volgt er wel weer een update in dit topic. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61525732
Ziggo Is Geen Goede Optie
pi_61525738
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:29 schreef Misstique het volgende:

[..]

Ja spuit 11, anders lees je het topic ff waar nog maar 54984135868466 keer in staat dat ik in 2009 ook gewoon 4 keer zou moeten betalen.
En als je het abbonoment opgezegd met einddatum 1 april 2010 hoef je in 2010 helemaal niks te betalen! Krijg je het volgens jouw redenatie, gewoon gratis.
pi_61525744
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:50 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Nou poepoe. 1 maandje eerder die paar euro van een paar 1.000 klanten. Dat hebben die bedrijven echt nodig hoor.
Kennelijk wel. En Ziggo heeft wel ietsje meer dan 1000 klanten hoor. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61525777
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:52 schreef Houtworm het volgende:
En als je het abbonoment opgezegd met einddatum 1 april 2010 hoef je in 2010 helemaal niks te betalen! Krijg je het volgens jouw redenatie, gewoon gratis.
Zover gaat het helemaal niet komen, want ik zeg de boel nú al op! .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  woensdag 10 september 2008 @ 16:17:18 #115
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_61526351
Misstique, jij bent niet echt een helder licht of wel

Simpele ziel om je hier druk om te gaan maken. Vind het niet meer dan logisch dat bedrijven je vooraf laten betalen voor zulke diensten. En dan ook erover vallen dat ze dit niet vooraf democratisch hebben besproken en besloten samen met jou en de andere klanten... mijn hemel.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_61526430
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:17 schreef MrDice het volgende:
Misstique, jij bent niet echt een helder licht of wel

Simpele ziel om je hier druk om te gaan maken. Vind het niet meer dan logisch dat bedrijven je vooraf laten betalen voor zulke diensten. En dan ook erover vallen dat ze dit niet vooraf democratisch hebben besproken en besloten samen met jou en de andere klanten... mijn hemel.
Het is idd helaas al zo normaal geworden om genaaid te worden door dit soort bedrijven dat we het vreemd vinden als er iemand eens níet bukt. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61526630
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:20 schreef Misstique het volgende:

[..]

Het is idd helaas al zo normaal geworden om genaaid te worden door dit soort bedrijven dat we het vreemd vinden als er iemand eens níet bukt. .
Ik vind een maand eerder betalen helemaal geen naaipraktijk. Ik kan best wel begrijpen dat je het vreemd vind maar er zoveel stampei van maken en een ander bedrijf gaan zoeken vind ik wel wat overdreven.
pi_61526718
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:17 schreef MrDice het volgende:
Misstique, jij bent niet echt een helder licht of wel

Simpele ziel om je hier druk om te gaan maken. Vind het niet meer dan logisch dat bedrijven je vooraf laten betalen voor zulke diensten. En dan ook erover vallen dat ze dit niet vooraf democratisch hebben besproken en besloten samen met jou en de andere klanten... mijn hemel.
Nouja, Ziggo vangt in 2008 dus wel even een kwartaal extra van alle klanten. Dus jij vindt dat volkomen normaal?
pi_61526744
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:32 schreef Nuna het volgende:

[..]

Nouja, Ziggo vangt in 2008 dus wel even een kwartaal extra van alle klanten. Dus jij vindt dat volkomen normaal?
Het is geen kwartaal extra in 2008, het is een vooruitbetaling voor 2009.
pi_61526910
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:34 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Het is geen kwartaal extra in 2008, het is een vooruitbetaling voor 2009.
Ja, maar dat geld krijgen ze dus wel binnen in 2008 en telt dus ook mee voor de omzet in 2008..
pi_61526956
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:43 schreef Nuna het volgende:

[..]

Ja, maar dat geld krijgen ze dus wel binnen in 2008 en telt dus ook mee voor de omzet in 2008..
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! .
Eindelijk iemand die het begrijpt! .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61527054
Aan het einde van de rit blijft die omzet gelijk. Wat ze nu binnenhalen voor 2009, krijgen ze in 2009 zelf niet binnen.
pi_61527079
Hmz, ik heb nog geen brief oid ontvangen... maar ik overweeg m'n opties wel
pi_61527168
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:47 schreef Houtworm het volgende:
Aan het einde van de rit blijft die omzet gelijk. Wat ze nu binnenhalen voor 2009, krijgen ze in 2009 zelf niet binnen.
Nee, de omzet in 2008 is dus hoger dan in 2007 of 2009. Namelijk 5 kwartaalbetalingen in 2008 en 4 kwartaalbetalingen in 2007 en 2009.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61527324
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:51 schreef Misstique het volgende:

[..]

Nee, de omzet in 2008 is dus hoger dan in 2007 of 2009. Namelijk 5 kwartaalbetalingen in 2008 en 4 kwartaalbetalingen in 2007 en 2009.
Inderdaad. Wat ze nu doen heeft een positief effect op de omzet in 2008 en een negatief effect op de omzet in 2009.
En nog steeds vind ik dat je overdrijft.
pi_61527404
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:44 schreef Misstique het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! .
Eindelijk iemand die het begrijpt! .
pi_61527451
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:56 schreef Houtworm het volgende:
Inderdaad. Wat ze nu doen heeft een positief effect op de omzet in 2008 en een negatief effect op de omzet in 2009.
En nog steeds vind ik dat je overdrijft.
Hoezo negatief effect op 2009? Ze halen dan voor net zoveel kwartalen binnen als de jaren vóór 2008 hoor, niks negatiefs aan.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61527768
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:00 schreef Misstique het volgende:

[..]

Hoezo negatief effect op 2009? Ze halen dan voor net zoveel kwartalen binnen als de jaren vóór 2008 hoor, niks negatiefs aan.
Je blijft maar doen alsof je een kwartaal extra moet betalen en daar niks voor terug krijgt. En dat is natuurlijk grote onzin.

Het eerder genoemde voorbeeld van opzeggen met als einddatum 1 april blijft van kracht. Aan het einde van de rit kost het jou niks extra's en levert het ziggo niks extra's op.
  woensdag 10 september 2008 @ 17:18:16 #129
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_61527961
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:44 schreef Misstique het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! .
Eindelijk iemand die het begrijpt! .
Nee hoor, de omzet van jouw vooruitbetaling komt in de winst en verliesrekening van 2009. Opbrengsten worden namelijk toegekend aan de periode waarin de dienst geleverd is.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_61528001
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:12 schreef Houtworm het volgende:
Je blijft maar doen alsof je een kwartaal extra moet betalen en daar niks voor terug krijgt. En dat is natuurlijk grote onzin.
Waar heb je me dat zien zeggen? Ik ben het totaal niet eens met de verandering in betalingswijze, omdat het voor mij in de praktijk betekent dat ik in 2008 voor 5 kwartalen betaal. Dát is waar het me om gaat, maar dat schijn je niet te begrijpen helaas.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61528345
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:

Nee hoor, de omzet van jouw vooruitbetaling komt in de winst en verliesrekening van 2009. Opbrengsten worden namelijk toegekend aan de periode waarin de dienst geleverd is.
Maar het gaat me niet om omzet, uitgaven, kosten, jaarrekeningen, kostenposten, grootboekrekeningen etc van Ziggo, maar om wanneer en hoe vaak ík de rekeningen moet betalen in 2008.

Ik geef het op. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  woensdag 10 september 2008 @ 17:35:56 #132
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_61528452
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:31 schreef Misstique het volgende:

[..]

Maar het gaat me niet om omzet, uitgaven, kosten, jaarrekeningen, kostenposten, grootboekrekeningen etc van Ziggo, maar om wanneer en hoe vaak ík de rekeningen moet betalen in 2008.

Ik geef het op. .
Beweer dan niet dat mensen jouw probleem begrijpen als ze aperte onzin posten, die blijkbaar ook nog irrelevant is voor jouw bezwaren.

En verder vind ik dat je overdrijft. Dat je wilt opzeggen, prima, je moet een bedrijf kiezen waarbij de voorwaarden je bevallen, dat staat je vrij. Maar je post meerdere keren dat je zo genaaid wordt, en dat vind ik overtrokken aangezien je hetzelfde betaalt voor dezelfde dienst, alleen op een ander moment.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_61528839
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:19 schreef Misstique het volgende:

[..]

Waar heb je me dat zien zeggen? Ik ben het totaal niet eens met de verandering in betalingswijze, omdat het voor mij in de praktijk betekent dat ik in 2008 voor 5 kwartalen betaal. Dát is waar het me om gaat, maar dat schijn je niet te begrijpen helaas.
Jankert, ze liggen echt niet verlegen om jou centen hoor, maar hoe kan een bedrijf nou ooit aanpassingen doen binnen het bedrijf als je alleen maar van die debielen als jou als klant heb.
Vroeg of laat moet het een keer, maar suc6 bij je volgende provider, ik zie dit zo vaak helemaal uitbundig doen dat ze weggaan bij een provider, als of ze de hoofdprijs hebben gewonnen en Ziggo nu gaat huilen omdat jij weg bent.

Nu ga je mischien naar telfort, tele2, kpn weet ik veel wat, en dan ineens krijg je weer problemen dat je nog niet aangesloten bent, lijn klapt er elke keer uit.
Daar is het ook geen hemel en aarde wen er maar aan.
pi_61528879
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:19 schreef Misstique het volgende:

[..]

Waar heb je me dat zien zeggen? Ik ben het totaal niet eens met de verandering in betalingswijze, omdat het voor mij in de praktijk betekent dat ik in 2008 voor 5 kwartalen betaal. Dát is waar het me om gaat, maar dat schijn je niet te begrijpen helaas.
Ik begrijp je best wel. Maar je ovedrijft naar mijn mening. Je zegt het nergens expliciet maar doet wel alsof je een maand extra moet betalen.
pi_61529393
TS heeft gewoon gelijk. In mei (of rond die tijd) kreeg ik een brief van Ziggo (hier voorheen Multikabel) met hetzelfde grapje, alleen dan per maand. Het komt er op neer dat je dit jaar gewoon een keer meer je periodieke kosten betaald.

Goedkope manier van Ziggo om wat geld te genereren. Reken maar uit hoeveel dat voor Ziggo oplevert, iedere klant dit jaar een een termijn extra laten betalen. Bovendien zouden ze dit soort klantonvriendelijke acties nooit uithalen als er geen dringende (financiële) reden voor was, zéker niet in een tijd dat ze er publicitair gezien niet echt jofel voor staan.

Bijkomend probleem is ook dat je langer aan je abo vast zit als je wilt opzeggen (je hebt immers verder vooruit betaald dan vroegah).
pi_61529469
Nog nooit gehoord van geld terugstorten?
pi_61530001
quote:
Op woensdag 10 september 2008 18:15 schreef Stupide het volgende:
TS heeft gewoon gelijk. In mei (of rond die tijd) kreeg ik een brief van Ziggo (hier voorheen Multikabel) met hetzelfde grapje, alleen dan per maand. Het komt er op neer dat je dit jaar gewoon een keer meer je periodieke kosten betaald.

Goedkope manier van Ziggo om wat geld te genereren. Reken maar uit hoeveel dat voor Ziggo oplevert, iedere klant dit jaar een een termijn extra laten betalen. Bovendien zouden ze dit soort klantonvriendelijke acties nooit uithalen als er geen dringende (financiële) reden voor was, zéker niet in een tijd dat ze er publicitair gezien niet echt jofel voor staan.

Bijkomend probleem is ook dat je langer aan je abo vast zit als je wilt opzeggen (je hebt immers verder vooruit betaald dan vroegah).
Als het zo opvalt zullen ze niet op die manier geld aftroggelen...
Sommige mensen gaan ergens fel op in omdat ze iets hebben gelezen maar nog geen eens weten wat het inhoud waarom etc etc zo bedrijf gaat je echt niet zomaar een kwartaal extra laten betalen, daar zit wel wat achter hoor.
Maar domme mensen moeten er ook zijn
pi_61530661
quote:
Op woensdag 10 september 2008 18:39 schreef Ab-Normaal het volgende:
Sommige mensen gaan ergens fel op in omdat ze iets hebben gelezen maar nog geen eens weten wat het inhoud waarom etc etc zo bedrijf gaat je echt niet zomaar een kwartaal extra laten betalen, daar zit wel wat achter hoor.
Blind vertrouwen in grote bedrijven.
  woensdag 10 september 2008 @ 19:09:29 #139
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61530701
2008, vier kwartaalrekeningen. feit
2009, vijf kwartaalrekeningen, feit
2010, vier
2011, vier
2012, vier
2013, vier
2049, vier
2087, vier

Op welk moment krijg ik een extra dienst geleverd? Krijgen mijn erven nog een stornering voor het extra betaalde? Of, wanneer ik in 2023 opzeg, per 1 september en dus in juni m'n laatste rekening betaal, denk je dat ik dan nog tot december hun dienst krijg?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 10 september 2008 @ 19:57:33 #140
242 Pinball
Electric Monk
pi_61532127
quote:
Op woensdag 10 september 200819:09 schreef Dagonet het volgende:

Op welk moment krijg ik een extra dienst geleverd? Krijgen mijn erven nog een stornering voor het extra betaalde? Of, wanneer ik in 2023 opzeg, per 1 september en dus in juni m'n laatste rekening betaal, denk je dat ik dan nog tot december hun dienst krijg?
Dat dus. Ik betaal al vooruit bij die rukkers, ik ga niet nóg vooruiter betalen.

*al heeft opgezegd
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_61532697
quote:
Op woensdag 10 september 2008 19:09 schreef Dagonet het volgende:
2008, vier kwartaalrekeningen. feit
2009, vijf kwartaalrekeningen, feit
2010, vier
2011, vier
2012, vier
2013, vier
2049, vier
2087, vier

Op welk moment krijg ik een extra dienst geleverd? Krijgen mijn erven nog een stornering voor het extra betaalde? Of, wanneer ik in 2023 opzeg, per 1 september en dus in juni m'n laatste rekening betaal, denk je dat ik dan nog tot december hun dienst krijg?
Ik snap die extra dienst niet. Wat bedoel je daarmee?
Krijgen jouw erven het abbonement terug als je in de maand van het eerste kwartaal betaald en een dag later overlijd? Waarom zou dat anders zijn dan wanneer je het abbonement een maand eerder betaald?
Als je je abbonement op 1 juni per 1 september opzegt, dan heb je geen recht op een dienst tot december. Lijkt me duidelijk.
Overigens kun je per maand opzeggen. Dan krijg je gewoon je geld terug voor die eventuele andere twee maanden. Of je betaald per maand, is ook mogelijk.

Gewoon even de voorwaarden lezen.
pi_61534628
Ik ga tóch nog een poging wagen om uit te leggen waar mijn frustratie ligt. Noem me een masochist, maar als ik door mijn verhaal andere mensen behoed tegen dit soort naaipraktijken, kan ik het gewoon niet nalaten.

Ik ben jaren geleden een contract aangegaan met meneer @Home. Meneer @Home zou mij kabeltelevisie leveren en ik zou daarvoor op een afgesproken moment (1e maand van het kwartaal waarin de dienst geleverd wordt) betalen. Zo gezegd, zo gedaan. Handtekeningen gezet en we hielden ons beide aan de in het contract vermelde afspraken.
Dit jaar werd meneer @Home ineens meneer Ziggo, maar meneer Ziggo nam alleen de plaats over van meneer @Home en dus gold precies hetzelfde contract, dat liep gewoon door. Prima. Dik in orde.

Tot meneer Ziggo ineens eenzijdig besluit de afspraken in het contract te wijzigen door een andere betaalwijze te eisen. Nou ben ik geen jurist, maar volgens mij zijn er bij het maken van een contract 2 partijen betrokken en dus ook bij het wijzigen van een contract. Meneer Ziggo kan niet zomaar zonder overleg met de andere betrokken partij - ik dus - de voorwaarden uit ons contract wijzigen. Daar zijn beide partijen voor nodig.

Ik protesteer dus, maar krijg te horen dat ik me niet moet aanstellen? Waarom accepteren wij allemaal dat Ziggo zomaar afspraken in onze contracten wijzigt? Accepteren we dat ook van andere partijen waar we contracten mee aangaan, zeg, onze werkgevers? Als die eenzijdig besluiten een wijziging in de afspraken van een contract te maken, dan laten we dat zonder enig protest toe?

Ik verbaas me hier echt enorm over. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61535885
Het is geen onredelijke verandering in je contract.
In de voorwaarden van Ziggo staat dat je ook per maand kunt betalen, lijkt me een goed compromis voor deze situatie.

En anders verplicht niemand je om bij dit bedrijf te blijven. Ze bieden je zelfs aan om binnen een maand het contract op te zeggen en jij gaat alsnog stennis lopen schoppen omdat er op Internet iets niet duidelijk staat.

Ik snap best dat je het er niet mee eens bent, maar je maakt er wel een hele heisa van.
pi_61536183
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:39 schreef Houtworm het volgende:
Het is geen onredelijke verandering in je contract.
Dat is compleet irrelevant. Zij horen niet zomaar ons contract te wijzigen zonder overleg en zonder mijn toestemming.
quote:
In de voorwaarden van Ziggo staat dat je ook per maand kunt betalen, lijkt me een goed compromis voor deze situatie.
Ik wil geen nieuwe afspraken maken en nieuwe voorwaarden hebben. Ik wil me houden aan de oude afspraken die ik met Ziggo heb gemaakt, dáár heb ik namelijk voor getekend, alleen wil Ziggo dat niet meer!
quote:
En anders verplicht niemand je om bij dit bedrijf te blijven. Ze bieden je zelfs aan om binnen een maand het contract op te zeggen en jij gaat alsnog stennis lopen schoppen omdat er op Internet iets niet duidelijk staat.
Ze bieden het in de brief aan ja, maar vervolgens is het godsonmogelijk om daadwerkelijk gebruik te maken van die mogelijkheid. Mooie aanbieding hoor. .
quote:
Ik snap best dat je het er niet mee eens bent, maar je maakt er wel een hele heisa van.
Ik snap niet dat iedereen zomaar over zich heen laat lopen.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61536654
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:47 schreef Misstique het volgende:

[..]

Dat is compleet irrelevant. Zij horen niet zomaar ons contract te wijzigen zonder overleg en zonder mijn toestemming.
[..]

Ik wil geen nieuwe afspraken maken en nieuwe voorwaarden hebben. Ik wil me houden aan de oude afspraken die ik met Ziggo heb gemaakt, dáár heb ik namelijk voor getekend, alleen wil Ziggo dat niet meer!
[..]

Ze bieden het in de brief aan ja, maar vervolgens is het godsonmogelijk om daadwerkelijk gebruik te maken van die mogelijkheid. Mooie aanbieding hoor. .
[..]

Ik snap niet dat iedereen zomaar over zich heen laat lopen.
Wat verwacht je dan? Dat ze met alle abbonees eerst gaan voorleggen of ze het eens zijn met een nieuwe regel? Het is geen democratisch bedrijf of instelling waarbij iedereen op maat gemaakt contracten kan krijgen.
Als je geen toestemming geeft voor die wijziging, dan bieden zij de mogelijkheid om het contract te ontbinden.

Elk bedrijf heeft om de zoveel tijd nieuwe afspraken en voorwaarden. Dat is niks bijzonders. Zeker niet bij een bedrijf dat is overgenomen of een andere reorganisatie heeft ondergaan.

Je probeert het niet eens terwijl je al hun toezegging hebt dat het contract per 1 oktober ontbonden kan worden. Ik zou gewoon dat formulier op internet invullen en er is vast wel een ruimte om aan te geven dat je per 1-10 op wilt zeggen of anders komt dat in het vervolg traject wel ter sprake.
Of zeg anders op per post kan ook.

En voor de goede orde, ik laat niet over me heen lopen. Daarom blijf ik ook vinden dat je er een heisa van maakt.
  woensdag 10 september 2008 @ 22:03:11 #146
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61536847
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:58 schreef Houtworm het volgende:
Als je geen toestemming geeft voor die wijziging, dan bieden zij de mogelijkheid om het contract te ontbinden.
Doe wat we zeggen of tieft een end op.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_61536936
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:03 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Doe wat we zeggen of tieft een end op.
Ze vragen niks onredelijks. En zoals ik ook al zei, wat verwacht je dan? Dat ze alle abonnees inspraak geven in de bedrijfsvoering?
pi_61537338
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:58 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan? Dat ze met alle abbonees eerst gaan voorleggen of ze het eens zijn met een nieuwe regel? Het is geen democratisch bedrijf of instelling waarbij iedereen op maat gemaakt contracten kan krijgen.
Hmm vreemd, dat kon wél op het moment dat ik het contract met ze aanging.
quote:
Als je geen toestemming geeft voor die wijziging, dan bieden zij de mogelijkheid om het contract te ontbinden.
Ik wil het contract ook ontbinden per 1 oktober, maar ook dáár ondervind ik problemen met meneer Ziggo.
quote:
Elk bedrijf heeft om de zoveel tijd nieuwe afspraken en voorwaarden. Dat is niks bijzonders. Zeker niet bij een bedrijf dat is overgenomen of een andere reorganisatie heeft ondergaan.
Nogmaals, leuk maar compleet irrelevant. Ik heb niet gevraagd om Ziggo. Ik heb niet gevraagd om nieuwe voorwaarden. Toch krijg ik ze.
quote:
Je probeert het niet eens terwijl je al hun toezegging hebt dat het contract per 1 oktober ontbonden kan worden.
Even voor jouw informatie: ik heb vandaag vanaf vanochtend 9 uur tot aan vanavond uurtje of 8 heel erg mn best gedaan om de fijne klantenservice van Ziggo me te laten uitleggen hóe ik vanaf 1 oktober het contract kan opzeggen. Echt behulpzaam waren ze niet, buiten het feit dat ik elke keer kwartieren lang in de wacht sta. Uiteindelijk heb ik in overleg met Ziggo een formulier op internet ingevuld en een brief erbij gevoegd, maar nog steeds konden ze me niet verzekeren dat ik per 1 oktober afgesloten ben. Dus ik heb enórm hard geprobeerd om de boel voor elkaar te krijgen. .
quote:
Ik zou gewoon dat formulier op internet invullen en er is vast wel een ruimte om aan te geven dat je per 1-10 op wilt zeggen of anders komt dat in het vervolg traject wel ter sprake.
Of zeg anders op per post kan ook.
Die ruimte was er dus niet, maar ik heb het nu op een andere manier geprobeerd. Ik wacht met spanning af op de reactie van Ziggo. .
quote:
En voor de goede orde, ik laat niet over me heen lopen. Daarom blijf ik ook vinden dat je er een heisa van maakt.
Daar sta je vrij in. Net zoals ik er vrij in sta om actie te ondernemen als mijn gevoel is dat ik besodemietert word.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61537662
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:04 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Ze vragen niks onredelijks. En zoals ik ook al zei, wat verwacht je dan? Dat ze alle abonnees inspraak geven in de bedrijfsvoering?
En nu is de situatie een contract tussen jou en je werkgever. En je werkgever wijzigt de afspraken over de uitbetaling van je salaris in je contract door pas na het einde van 3 maanden te gaan betalen. Vind je dat ook normaal en redelijk? Je krijgt immers hetzelfde alleen een klein beetje later? Of ga je dan toch naar je werkgever met een verhaal over vaste lasten die per maand voldaan moeten worden?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61538364
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:21 schreef Misstique het volgende:

[..]

En nu is de situatie een contract tussen jou en je werkgever. En je werkgever wijzigt de afspraken over de uitbetaling van je salaris in je contract door pas na het einde van 3 maanden te gaan betalen. Vind je dat ook normaal en redelijk? Je krijgt immers hetzelfde alleen een klein beetje later? Of ga je dan toch naar je werkgever met een verhaal over vaste lasten die per maand voldaan moeten worden?
Appels, peren.
Als 1 persoon een dienst verlenen aan een werkgever is wel wat anders dan een bedrijf dat dezelfde dienst aan een paar 1.000 mensen levert.
Naast dat 3 maanden later betalen sowieso geen redelijke aanpassing is, zou ik ook niet accepteren van Ziggo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')