Krijg je hooguit een bekeuring voor, vorderen ze je niet je rijbewijjs voor in.quote:Dit omdat ik rechts geen voorrang hebt verleend en 40km/u ging.
Vanaf 50 toch..quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:36 schreef okkie-man het volgende:
Ik geloof er geen zak van.
Volgens mij reed je 40 km/h te hard, dan kan het misschien wel.
Misschien dat het bij brommers anders is, wat overigens terecht zou zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:37 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Vanaf 50 toch..
Aan ts:
Heb je toevallig geen mooie ogen?
Met de auto idd 50 km te hard, met de scooter/brommer zou dat wel eens anders kunnen liggen, dan is 40 km te hard een overschrijding van 100% van de toegestane snelheidquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:37 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Vanaf 50 toch..
Aan ts:
Toch ook bij meer dan 2x de maximum snelheid?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:37 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Vanaf 50 toch..
Aan ts:
Als het in een voetgangersgebied was dan zou 40 km pu dus al reden tot inname van het rijbewijs kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toch ook bij meer dan 2x de maximum snelheid?
En aangezien een brommer in de bebouwde kom 30 mag, en erbuiten 40, zou het dan kunnen.
Dan had 'ie helemaal niet op die brommer mogen rijden.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het in een voetgangersgebied was dan zou die 40 km pu dus al reden tot inname van het rijbewijs kunnen zijn.
Maar de maximum-snelheid is daar 0 km/h.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan had 'ie helemaal niet op die brommer mogen rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |