Gewoon terugspugen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:17 schreef Klautje het volgende:
Klacht: Schele Oma die een flinke klodder naar me toe spuugt![]()
Nou en? Je was toch op de fiets?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:19 schreef Klautje het volgende:
[..]
Noh, was naast de Aldi dus dan krijg ik een heel legertje opa's achter me aan.
Ik kan niet painten dus zo maar?quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:39 schreef boem-dikkie het volgende:
De meeste omaatjes lijken daarop.
't Is duidelijk wie de baas is. Zij spuugt en jij fietst hard weg.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:17 schreef Klautje het volgende:
Maar ik zie zo'n lelijk oud wijf naar me kijken of ik een rotje in haar kont aan het stoppen ben, dus ik kijk terug zo van! Altijd laten zie wie de baas is.
wehehhequote:Op zaterdag 6 september 2008 12:07 schreef GaylordF0kker het volgende:
[..]
't Is duidelijk wie de baas is. Zij spuugt en jij fietst hard weg.
Nooit in elkaar getrapt door een groepje hangouderen?quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:31 schreef Noorsbloed het volgende:Yeah right ..
ALS het waar is dan ben je best wel triest![]()
Wegrennen voor een bejaarde
quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:33 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Nooit in elkaar getrapt door een groepje hangouderen?
Nee liever had ik natuurlijk de internetheld uitgehangen en een oma in elkaar geslagenquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:31 schreef Noorsbloed het volgende:Yeah right ..
ALS het waar is dan ben je best wel triest![]()
Wegrennen voor een bejaarde
De lafaard past natuurlijk meer bij jouquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:46 schreef Klautje het volgende:
[..]
Nee liever had ik natuurlijk de internetheld uitgehangen en een oma in elkaar geslagenKluns.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:46 schreef Klautje het volgende:
[..]
Nee liever had ik natuurlijk de internetheld uitgehangen en een oma in elkaar geslagenKluns.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:17 schreef Klautje het volgende:
Gelukkig niet tegen mij aan, dus ik ben maar rap doorgefietst, je weet nooit wat die oudjes doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |