abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 september 2008 @ 17:52:46 #1
171999 Krullenkut
Kut met krullen
pi_61407795
Sommige fietsers zijn gewoon levensgevaarlijke zelfmoord machines is wel weer gebleken vandaag
Ik rij dus tuffend door de stad en nader een zebrapad, de regels daarvoor zijn dat alle voetgangers daar voorrang hebben, dit geldt dus niet voor fietsers behalve als met de fiets in de hand lopen.

Maar nee hoor een tweetal pauper fietsers steek gewoon met hun fiets rakelings voorlangs mijn auto in de waan dat ze nog voorrang hebben ook, ik dus vol op me rem moeten en dat stelletje schorem mij nog aankijken ook alsof ik een fout maakte.

Tevens een klacht in het verkeer: Zodra het regent gaan oude mensen of onzekere bestuurders meteen 10 tot 20 km/pH langzamer rijden

Klacht en samenvatting: Mede weggebruikers
** It ain't the coffee in my kitchen..
** I Wanna play a little game (6)
  vrijdag 5 september 2008 @ 17:54:00 #2
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61407822
En dan woon je in Zeeland.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_61407854
een goede fietser is een dode fietser....
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
  vrijdag 5 september 2008 @ 17:58:12 #4
171999 Krullenkut
Kut met krullen
pi_61407935
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:54 schreef Biogarde het volgende:
Wat is er mis met Zeeland
** It ain't the coffee in my kitchen..
** I Wanna play a little game (6)
pi_61408007
Waarom hebben Zeeuwen zo'n grote neus?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_61408170
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:54 schreef Biogarde het volgende:
Goede fipo!
pi_61408369
Daar ben ik er een van . Ik ben al talloze keren bijna onder de auto gekomen, heb zelfs iets van een half jaar lang zonder remmen rond gefietst, dat ging soms niet zo goed .
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_61408425
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 18:15 schreef Fascination het volgende:
Daar ben ik er een van .
Over het zebrapad fietsen is meestal om, maar als het zo uitkomt zal ik het inderdaad ook zo doen.
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 18:15 schreef Fascination het volgende:
Ik ben al talloze keren bijna onder de auto gekomen, heb zelfs iets van een half jaar lang zonder remmen rond gefietst, dat ging soms niet zo goed .
Nou ja, het fietsen was vast het probleem niet.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_61408806
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:52 schreef Krullenkut het volgende:

Tevens een klacht in het verkeer: Zodra het regent gaan oude mensen of onzekere bestuurders meteen 10 tot 20 km/pH langzamer rijden

Ik erger me meer aan mensen die met slecht weer gewoon rijden alsof er niks aan de hand is, dan aan mensen die hun snelheid aanpassen aan de weersomstandigheden.
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 5 september 2008 @ 18:32:50 #10
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_61408871
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:58 schreef Krullenkut het volgende:

[..]

Wat is er mis met Zeeland
Alles (vooral Zeeuws-Vlaanderen). Blij dat ik hier binnenkort weg kan (na 16 jaar )
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_61409329
lollærtopic
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_61409561
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 18:30 schreef okkie-man het volgende:

[..]

Ik erger me meer aan mensen die met slecht weer gewoon rijden alsof er niks aan de hand is, dan aan mensen die hun snelheid aanpassen aan de weersomstandigheden.

vrijdag 5 september 2008 @ 19:06:12 #13
174520 BreakSpear
Sociaal & Liberaal
pi_61409768
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:55 schreef the_contract_killer het volgende:
een goede fietser is een dode fietser....
idd
Als God het kwaad wil voorkomen maar daar niet toe in staat is, dan is hij machteloos. Als hij dat kan, maar het niet wil is hij kwaadwillend. Als hij daartoe in staat is en het ook wil, waar komt dan het kwaad vandaan?
pi_61409792
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 18:30 schreef okkie-man het volgende:
Bij een beetje regen is er ook niets aan de hand.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_61410155
tot op zekere hoogte eens met ts vandaag ook twee suïcidale fietsers tegengekomen.
een klapjosti die zo druk met zn telefoon bezig was dat hij de voorrangsweg waar ik op reed maar zonder te kijken overstak en een paar honderd meter verder 2 josti's op één fiets die ook maar zo vanuit een zijweg de weg over raceten.
Gelukkig voor ze dat het slecht weer was en dat er daar ook een flitspaal in de buurt staat waardoor ik dus erg rustig en oplettend reed, maar wat zijn sommige fietsers stom...
  vrijdag 5 september 2008 @ 21:43:42 #16
207256 Mieuwkloas
I'm the juggernaut, BITCH
pi_61414429
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 18:01 schreef afcajos het volgende:
Waarom hebben Zeeuwen zo'n grote neus?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TihihiHIHIHIHSILAHihihiih
"I was having a quiet pint with a wife, you see. And this chap comes in, like a lunatic!"
pi_61415098
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 19:19 schreef sexymofo het volgende:
tot op zekere hoogte eens met ts vandaag ook twee suïcidale fietsers tegengekomen.
een klapjosti die zo druk met zn telefoon bezig was dat hij de voorrangsweg waar ik op reed maar zonder te kijken overstak en een paar honderd meter verder 2 josti's op één fiets die ook maar zo vanuit een zijweg de weg over raceten.
Da's wel een geldige reden om een goed op de claxon te rammen. Zo'n klapjosti die druk is met z'n telefoon en geen benul heeft van wat er in z'n omgeving gebeurt, mag best eens een goede waarschuwing krijgen dat'ie beter uit moet kijken.Op 2-3 meter voor de auto is de claxon vast wel goed te horen
pi_61415234
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:52 schreef Krullenkut het volgende:
Ik rij dus tuffend door de stad en nader een zebrapad, de regels daarvoor zijn dat alle voetgangers daar voorrang hebben, dit geldt dus niet voor fietsers behalve als met de fiets in de hand lopen.
Behalve als die fietser naar de zebra fietst en daar pas afstapt, dan is het gewoon een afgestapte fietser en geen voetganger, en dan hoef je die afgestapte fietser dus ook geen voorrang te geven.

Groetjes,

veldmuis
pi_61415333
Ik werd net opweg naar de shop serieus bijna aangereden door 3 , van wat ik kon zien, leuke vrouwtjes die van links een kruispunt overstaken. En ook ik fietste. Volgens mij wilde ze mij sandwichen.

Ik zeg: Fiets certificaat

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2008 22:11:41 ]
pi_61418839
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 22:07 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Behalve als die fietser naar de zebra fietst en daar pas afstapt, dan is het gewoon een afgestapte fietser en geen voetganger, en dan hoef je die afgestapte fietser dus ook geen voorrang te geven.

Groetjes,

veldmuis
Een afgestapte fietser is gewoon een voetganger.
  zaterdag 6 september 2008 @ 10:53:43 #21
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_61422410
gewoon raam openen en brullen dat ze de verkeersregels niet kennen. Hoeveel mensen de regels niet kennen, echt verschrikkelijk.

Trouwens, de enkele fietser die wél een hand uitsteekt om voor te sorteren gaat ervanuit dat dat handuitsteken hun ook het recht geeft om direct van richting te veranderen en zwaait zo zonder verder op te letten voor je auto langs. Het is nog altijd rechtdoorgaand verkeer op dezelfde weg gaat voor.
How can I make this topic about me?
pi_61431532
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 10:53 schreef gebrokenglas het volgende:
gewoon raam openen en brullen dat ze de verkeersregels niet kennen. Hoeveel mensen de regels niet kennen, echt verschrikkelijk.
Niet kennen en niet aan houden is niet hetzelfde.
  zondag 7 september 2008 @ 10:04:53 #23
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_61443145
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 18:35 schreef 700MB het volgende:

[..]

Niet kennen en niet aan houden is niet hetzelfde.
Scherp. Je hebt gelijk, een heleboel willen zich er niet aan houden.
How can I make this topic about me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')