Wat is er mis met Zeelandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Goede fipo!quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:54 schreef Biogarde het volgende:
En dan woon je in Zeeland.
Over het zebrapad fietsen is meestal om, maar als het zo uitkomt zal ik het inderdaad ook zo doen.quote:
Nou ja, het fietsen was vast het probleem niet.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:15 schreef Fascination het volgende:
Ik ben al talloze keren bijna onder de auto gekomen, heb zelfs iets van een half jaar lang zonder remmen rond gefietst, dat ging soms niet zo goed.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:52 schreef Krullenkut het volgende:
Tevens een klacht in het verkeer: Zodra het regent gaan oude mensen of onzekere bestuurders meteen 10 tot 20 km/pH langzamer rijden
Alles (vooral Zeeuws-Vlaanderen). Blij dat ik hier binnenkort weg kan (na 16 jaarquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:30 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan mensen die met slecht weer gewoon rijden alsof er niks aan de hand is, dan aan mensen die hun snelheid aanpassen aan de weersomstandigheden.
iddquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:55 schreef the_contract_killer het volgende:
een goede fietser is een dode fietser....
Bij een beetje regen is er ook niets aan de hand.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:30 schreef okkie-man het volgende:
Ik erger me meer aan mensen die met slecht weer gewoon rijden alsof er niks aan de hand is, dan aan mensen die hun snelheid aanpassen aan de weersomstandigheden.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:01 schreef afcajos het volgende:
Waarom hebben Zeeuwen zo'n grote neus?TihihiHIHIHIHSILAHihihiihSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I was having a quiet pint with a wife, you see. And this chap comes in, like a lunatic!"
Da's wel een geldige reden om een goed op de claxon te rammen. Zo'n klapjosti die druk is met z'n telefoon en geen benul heeft van wat er in z'n omgeving gebeurt, mag best eens een goede waarschuwing krijgen dat'ie beter uit moet kijken.Op 2-3 meter voor de auto is de claxon vast wel goed te horenquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:19 schreef sexymofo het volgende:
tot op zekere hoogte eens met ts vandaag ook twee suïcidale fietsers tegengekomen.
een klapjosti die zo druk met zn telefoon bezig was dat hij de voorrangsweg waar ik op reed maar zonder te kijken overstak en een paar honderd meter verder 2 josti's op één fiets die ook maar zo vanuit een zijweg de weg over raceten.
Behalve als die fietser naar de zebra fietst en daar pas afstapt, dan is het gewoon een afgestapte fietser en geen voetganger, en dan hoef je die afgestapte fietser dus ook geen voorrang te geven.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:52 schreef Krullenkut het volgende:
Ik rij dus tuffend door de stad en nader een zebrapad, de regels daarvoor zijn dat alle voetgangers daar voorrang hebben, dit geldt dus niet voor fietsers behalve als met de fiets in de hand lopen.![]()
Een afgestapte fietser is gewoon een voetganger.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Behalve als die fietser naar de zebra fietst en daar pas afstapt, dan is het gewoon een afgestapte fietser en geen voetganger, en dan hoef je die afgestapte fietser dus ook geen voorrang te geven.
Groetjes,
veldmuis
Niet kennen en niet aan houden is niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:53 schreef gebrokenglas het volgende:
gewoon raam openen en brullen dat ze de verkeersregels niet kennen. Hoeveel mensen de regels niet kennen, echt verschrikkelijk.
Scherp. Je hebt gelijk, een heleboel willen zich er niet aan houden.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:35 schreef 700MB het volgende:
[..]
Niet kennen en niet aan houden is niet hetzelfde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |