Ik verheug me vooral op de WC's op de bovenste verdieping waar ik mij elke dinsdag, in de korte pauze in het midden van het blokuur tekenen, zaadloos aftrok dat het een gemoed had.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:30 schreef mane het volgende:
Oh en ik heb vernomen dat JAM mij vrijdag komt laten zien in welke donkere hoekjes van het gebouw híj als gymnasiumjongetje trauma's heeft opgelopen.. Ik kijk er erg naar uit.
.
Dat de Liefde zelfs gediend kan worden door ambtenaren. Het is toch ook wat, dit wereldje.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:04 schreef Gellius het volgende:
Ik zat op 8 uur al bij de trouwambtenaar.
Vermoedelijk het enige instituut waar men een kandidaat stagiaire enigszins geëxalteerd aankondigt als aspirantstagiair.quote:Op woensdag 10 september 2008 08:43 schreef Gellius het volgende:
[..]
Inderdaad Ryan. Ik werk op het Meertens instituut, het enige instituut ter wereld waar ze stagiairs aannemen.
Kantoortijden, kantoorschmijden. De Liefde wacht op niemand.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:19 schreef Gellius het volgende:
Misschien niet tijdens kantoortijden inderdaad. Hm.
Laatste huwelijk waarbij ik aanwezig mocht zijn heeft ertoe geleid dat de betreffende trouwambtenaar ontslag heeft genomen.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:04 schreef Gellius het volgende:
Ik zat om 8 uur al bij de trouwambtenaar.
Hè, ja.quote:Op maandag 8 september 2008 21:30 schreef Claudia_x het volgende:
Jullie moeten allemaal Sein und Zeit gaan lezen.
quote:Op donderdag 11 september 2008 11:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laatste huwelijk waarbij ik aanwezig mocht zijn heeft ertoe geleid dat de betreffende trouwambtenaar ontslag heeft genomen.![]()
Ik ben dan ook een nogal geëxalteerde figuur. Op het hysterische af, zo nu en dan.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vermoedelijk het enige instituut waar men een kandidaat stagiaire enigszins geëxalteerd aankondigt als aspirantstagiair.
Ja, dat heb ik ook wel eens meegemaakt. Wij hebben onze trouwambtenaar een strikt dictaat meegegeven, en dat met bloed laten ondertekenen (zie je Ryan, doe ik het wéér).quote:Op donderdag 11 september 2008 11:52 schreef Lienekien het volgende:
Als je als bruidspaar toch heel duidelijk hebt aangegeven dat je er geen behoefte aan hebt dat bepaalde onderwerpen in de toespraak worden aangesneden, en de ambtenaar gaat dat ter plekke melden en vragen of ze er toch iets over mag gaan vertellen... En bij discreet nee schudden nóg een keer proberen... Dat was kromme tenen alom.
Ben je onlangs getrouwd, L??! Of was dat een vorig huwelijk?quote:Op donderdag 11 september 2008 11:52 schreef Lienekien het volgende:
Als je als bruidspaar toch heel duidelijk hebt aangegeven dat je er geen behoefte aan hebt dat bepaalde onderwerpen in de toespraak worden aangesneden, en de ambtenaar gaat dat ter plekke melden en vragen of ze er toch iets over mag gaan vertellen... En bij discreet nee schudden nóg een keer proberen... Dat was kromme tenen alom.
Ja, de 'je'-vorm kan je aardig opbreken.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ben je onlangs getrouwd, L??! Of was dat een vorig huwelijk?
Samenlevingscontract? Welnu, de enige manier om geheel vrij van alle morele verplichtingen een gezin te stichten en toch promiscue te zijn!quote:Op donderdag 11 september 2008 17:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, de 'je'-vorm kan je aardig opbreken.
Nee, ik ben niet getrouwd, maar ik leef wel in vrij verkozen onvrijheid.
Weigerambtenaar daarentegen kan iedereen.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:32 schreef ShadyLane het volgende:
Trouwambtenaar is kennelijk ook een vak apart
Ok, je hebt jezelf onthoaxt,quote:
Om precies te zijn kwam het door het delen van een tandenborstel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:56 schreef LXIV het volgende:
Nou ja JAM, dat was dan toch nog iets. Dat kan niet iedereen zeggen.
Hij heeft zijn AIDS toch wel gekregen van neuken, he? Of was het vanwege een bloedtransfusie?
Welnu, het volgende was ervoor nodig om mij terug te brengen: thaleia attendeerde me via MSN op de wonderlijke renaissance van Vlens_de_Vos. Alleen dat kon het doen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:54 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ok, je hebt jezelf onthoaxt,. Ik signaleer in dit topic wel weer allemaal spoken uit het internetverleden. Wie weet lezen er nog anderen uit dat verleden mee? Van plunk weet je het zeker. Van mane,Thaleia, IR en Ryan3 (met z'n plus-abonnementje) ook. Maar hoe zit het Joker1977, Bazyx, Koekepan en dat ene kleine rare kereltje wiens naam en nick ik vergeten ben? Brrr, it's time to bail out.
Vlens_de_Vos, bedoelde ik daar natuurlijk mee. Ik zou geen ruimte willen laten voor een eventuele valse profeet, aangezien die echt e-norm vertragend werken bij het verkrijgen van een juist inzicht in de aard der dingen, en daar gaat het toch maar om. Althans, dat is mijn grondhouding.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:02 schreef Gellius het volgende:
Vlens.
Voor de goede orde, het is mogelijk dat mensen hier anders over denken. Ik kan het me nauwelijks voorstellen, maar zie mij genoodzaakt de optie open te houden, ook al gaat dit ten koste van schaarse en noodzakelijke hulpbronnen. Dat moet dan maar.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:15 schreef Gellius het volgende:
mijn.
Een gat in mijn kennis.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:44 schreef Gellius het volgende:
Het servertje van Bakkei was dan ook legendarisch, in die prille dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |