Ik had een week er voor en drie erna. Misschien dat dat nu anders is.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:35 schreef Surferboy het volgende:
Balen!! Maar als het goed is zitten die 2 weken nog voor de AAPRO, daarna heb je d'r ook 2 vrij idd! Welke klas zat je?
Maar ik neem wel aan dat die selectie gewoon overdag is? Is deze dan ook verspreid over meerdere weken ofzo? Want 3 van de 5 dagen vrij nemen bijvoorbeeld zal de school ook niet blij mee zijnquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:18 schreef FloggingMolly het volgende:
Je kan toch gewoon je opleiding blijven doen tot het moment dat je aangenomen wordt? De selectie kost je maar een paar dagen.
Klopt, het zijn twee verschillende bedrijven.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:50 schreef Blue_note het volgende:
Eurocontrol, is weer iets anders dan LVNL als ik het goed begrijp?
Ik heb net namelijk ook een mail naar Eurocontrol gestuurd, met de vraag of de selectieprocedure nog open staat voor maart 2009.
Ik heb afgelopen week een advertentie gezien waarin EUROcontrol verkeersleiders zocht. Misschien staat die ook wel op de site van eurocontrol.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:50 schreef Blue_note het volgende:
Eurocontrol, is weer iets anders dan LVNL als ik het goed begrijp?
Ik heb net namelijk ook een mail naar Eurocontrol gestuurd, met de vraag of de selectieprocedure nog open staat voor maart 2009.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |