Werd ik vannacht wakker, had ik een erge droge mond.
Ik naar de koelkast. Pak ik daar een pak appelsap. Normaal kan je die pakken goed open krijgen met die draaidopjes, maar deze keer lukte het voor geen meter. Dus een scherp mes erbij. Steek ik met mn slaperige kop dat pak lek
Dus ik sta daar 's nachts met een kapot pak appelsap. Vinger meteen op het gat gehouden.
Maar waar laat ik dit spul? Aangezien mn huisgenoot zo'n viespeuk is die nooit afwast, omdat tie altijd met zn zatte kop loopt te zuipen in de kroeg, waren er geen lege schone glazen beschikbaar.
Het enige wat in me op kwam, was de wasbak in de badkamer. Dus stop erin, en pak leeggegooid in de wasbak.
Inmiddels lag ik weer in bed, komt die huigenoot weer dronken thuis nadat tie was wezen stappen. Hij was nog te zat om het licht aan te doen, dus zag tie die appelsap niet in de wasbak.
Vanochtend zag tie de goudgele sap in de bak. Vraagt tie mij of dat pis was? Bleek dat tie zn kop in de appelsap heeft staan wassen. Hij vond de appelsap erg lekker!!
HUISGENOOT GEOWNED11!!!111einz!111¡1¡¡1!!!11!!
Klacht: ik ben slecht in lemmings maken
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:Wat is er mis met de Prius?
[
afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.