Nee, ik ben geen bruikwerker en bovendien zit ik nog op mijn werk.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:27 schreef Elcadarn het volgende:
Je hebt hem daarna toch wel gebatst he ts!
Waarom moet hij zo'n grap maken dan? Weet niet of de persoon in kwestie daadwerkelijk aan anale seks doet maar zo ja who caresquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
vanwege een (zeer grappige) grap!![]()
jouw fixatie
Die opmerking is daarentegen wel grappigquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:32 schreef Waaghals het volgende:
belg hier was ook beledigd toen ik hem gastarbeider noemde
zo noemde ik een isrealier gasarbeider. En de joodse stagaire bij het KNMI een gassalietquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:32 schreef Waaghals het volgende:
vreemd, dat las ik niet terug'quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:31 schreef Fascination het volgende:
Maar nee TS moet weer even laten blijken dat hij als echte man anale seks vies vindt.
Een echte vent woont zijn slet elke avond anaal uit, dus waar heb je het over?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom moet hij zo'n grap maken dan? Weet niet of de persoon in kwestie daadwerkelijk aan anale seks doet maar zo ja who cares? Maar nee TS moet weer even laten blijken dat hij als echte man anale seks vies vindt.
sadness...
Dus belgen beledigen is okay, maar homo's niet?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die opmerking is daarentegen wel grappig.
Dat zeggen we hier tegen Friesen en leen-belgen Limbo'squote:Op vrijdag 5 september 2008 15:32 schreef Waaghals het volgende:
die belgen hebben het toch niet doorquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:41 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dus belgen beledigen is okay, maar homo's niet?
Sambal bij?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:49 schreef BasEnAad het volgende:
En wij hebben een Chinees op het werk![]()
Ik moet me elke keer inhouden
U komt voor het loempiavouwen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:51 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Sambal bij?
Kalendel?
Wilt u menu? Nee eerst wat eten graag.
Nummel Dlieendlettig
Die grap werkt alleen als je een neger bent.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:57 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zegt dat altijd tegen een vrouwelijke collega van me als ze een zwarte koffie besteld:
Die gaat er wel in he zulkes zwarte !
*pakt de popcornquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:05 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik moet zo bij de baas komen... Ben benieuwd wat die poepduwer heeft gezegd.
Hoezo, kom jij uit Wenen dan ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:05 schreef PDOA het volgende:
[..]
Die grap werkt alleen als je een neger bent.
Ik moet zo bij de baas komen... Ben benieuwd wat die poepduwer heeft gezegd.
heeft-ie zo'n lekker kontje?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:49 schreef BasEnAad het volgende:
En wij hebben een Chinees op het werk![]()
Ik moet me elke keer inhouden
Nee, jij hebt humorquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:21 schreef PDOA het volgende:
Onder mijn collega's zit er een rasechte anusacrobaat tussen. Nu ging ik dus voor de groep koffie halen. Dus hij zegt zo van 'doe mij maar een wiener melange'. Dus ik zo van: 'ja, die gaat er wel in bij jou he, zo'n lekkere wiener!'. Kom ik terug, zegt die chocoprins dat hij 'heel erg beledigd is door mijn schunnige opmerking en dat hij rapport gaat uitbrengen bij de baas!'
Klacht: kringspiermusketiers zonder gevoel voor humor!
Poepen, hihi.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Hij is nu aan het lachen met z'n collega's hoe hij jou heeft wijsgemaakt dat hij naar de baas stapt en jij zit em te poepen![]()
wie kan er nou niet tegen een grapje
Ik zie dat jij geen relatie hebt...quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:39 schreef venomsnake het volgende:
TS is homo en heeft moeite ervoor uit te komen.
Volgende keer.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:37 schreef PDOA het volgende:
Nou, dat viel mee. Toen de baas er over begon heb Ik me gewoon van de domme gehouden en gezegd dat ik het over de koffie had, en dat die billenbaffer er zelf andere dingen bij denkt. Toen kreeg ik te horen dat hij de laatste tijd nogal lichtgeraakt is omdat hij in de scheiding ligt met zijn mede-billenkletser, en daarmee was de kous af. Dus niks aan de hand en volgende keer weer keihard verder met flauwe grappen maken!
Wil je er een roerstaafje bij?quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:42 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Volgende keer.
Moet je een collega koffie laten halen en dan vraag je; 'waar heb je mijn koffie nou neergezet??'
Zegt je collega; 'zie je dat niet dan? Daar!'
en jij weer ; "waar? ik zie geen flikker."
Wel hoor.. Met mijn hand.quote:
zeg je; 'ja een roerstaafje, ja...'quote:
Ik bedoel dat hij moet laten merken dat hij als man het vies vindt dat een andere man een penis in zijn aars ontvangt. Grow up, sommige mannen vinden dat nu eenmaal fijnquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:41 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Een echte vent woont zijn slet elke avond anaal uit, dus waar heb je het over?
[..]
Dus belgen beledigen is okay, maar homo's niet?
stiekem homo?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:15 schreef Emimich het volgende:
Jezus Christus zeg, dit topic is echt het hoogtepunt van alle slechte grappen. Ja, van heel FOK dus!
Wie vult 'em aan?quote:anusacrobaat
chocoprins
kringspiermusketiers
Bruinwerkers
bilspleetatleten
ridders van de bruine dreef
poepduwer
darmdouwer
billenbaffer
billenkletser
flikker
homo
Nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:26 schreef DroogDok het volgende:
Overeenkomsten tussen een kanarie en een homo?
Stront aan de stok en zaad in de bek.
rugridderquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:26 schreef DroogDok het volgende:
Overeenkomsten tussen een kanarie en een homo?
Stront aan de stok en zaad in de bek.
darmcoureurquote:
Knal het ff op het grootste forum van NL.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:37 schreef PDOA het volgende:
Nou, dat viel mee. Toen de baas er over begon heb Ik me gewoon van de domme gehouden en gezegd dat ik het over de koffie had, en dat die billenbaffer er zelf andere dingen bij denkt. Toen kreeg ik te horen dat hij de laatste tijd nogal lichtgeraakt is omdat hij in de scheiding ligt met zijn mede-billenkletser, en daarmee was de kous af. Dus niks aan de hand en volgende keer weer keihard verder met flauwe grappen maken!
Je bent niet mans genoeg om je daden toe te gevenquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:37 schreef PDOA het volgende:
Wat ben jij een triest mannetje zegquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:37 schreef PDOA het volgende:
ga ergens anders lopen huilenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ben jij een triest mannetje zeg.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:43 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ga ergens anders lopen huilen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |