Inderdaad, elke aflevering gaat het wel weer over geld en de Nederlandse clubsquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:12 schreef Blawh het volgende:
Johan valt wel heel erg veel in herhaling.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:12 schreef Blawh het volgende:
Het is ook teveel van het goede om iedere dag 2 items op VI.nl te hebben, een dagelijks item op Eredivisie Live uit te zenden en straks ook nog eens met Voetbal International op RTL te beginnen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:05 schreef w00h00 het volgende:
broertje van meneer de uil:
[ afbeelding ]
Wat een uitzending ook weer, eerste minuten gaan alleen over de verpaupering van Gouda door Marokkanen.
Oh jee Johan, barricadeer de ramen van het VI-kantoor maar alvastquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:05 schreef w00h00 het volgende:
broertje van meneer de uil:
[ afbeelding ]
Wat een uitzending ook weer, eerste minuten gaan alleen over de verpaupering van Gouda door Marokkanen.
Dit is geen lang leven beschoren als het zo doorgaat.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:12 schreef Blawh het volgende:
Toch trekt het elke dag constant meer dan 70.000 kijkers. Voor een internet-itempje heel veel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit is geen lang leven beschoren als het zo doorgaat.
hoge productiekosten ook, zo te zienquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:22 schreef RemcoW85 het volgende:
Dat programma "Doordekken" op EredivisieLive is wel geinig.
Dat is dus dat 'Doordekken'. Is ook gewoon online te zien hoorquote:Op zondag 21 september 2008 16:52 schreef TLC het volgende:
Ik zag net in een promo dat Derksen en Genee ook een eigen programma krijgen op Eredivisie Live, jammer dat ik dat kanaal niet heb
hey thanks! Ik kende alleen de filmpjes van vi.nlquote:Op zondag 21 september 2008 17:08 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat is dus dat 'Doordekken'. Is ook gewoon online te zien hoor
http://end.sport2media.com/vod.php# --> Specials
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |