Heb je wel eens van botnetten gehoord? Het I love you virus? En nog een paar van die dinge. Weet nog goed dat ik samen met huisgenoten onze eerste internet verbinding krijgen. Lul moet natuurlijk als eerste zijn PC er aan hangen. Hij is gelijk een halve dag bezig geweest dat ding opnieuw te installerenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:19 schreef shroomer het volgende:
Ach al dat gezeur over beveiliging, hoeveel lekken heeft windows wel niet gehad(en nog steeds), heeft er ook maar IEMAND ooit last van gehad? Het is leuk dat mensen er mee bezig zijn maar als gebruiker zul je hier niks van meekrijgen.
quote:Op zondag 7 september 2008 00:29 schreef whoops het volgende:
Een aardig stripje over Chrome:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Incognito ftwquote:Op zondag 7 september 2008 00:29 schreef whoops het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 september 2008 00:29 schreef whoops het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat heb ik alleen als de pagina niet helemaal is ingeladenquote:Op zondag 7 september 2008 09:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Vraagje, gebruik nu een dagje Chrome, en merk dat als ik ga scrollen (met laptop knop) dat hij dan grote stappen maakt. Terwijl dit in IE en FF een stuk kleinere stappen zijn. Is dit nog ergens in te stellen? Of hebben meer mensen hier 'last' van?
Nee ik eig altijd. Bv in je pm-inbox, met 1 keer drukken, springt hij 10 regels naar beneden. Vind ik wel erg veel en eig ook wel irritant.quote:Op zondag 7 september 2008 09:47 schreef PeZu het volgende:
dat heb ik alleen als de pagina niet helemaal is ingeladen
volgens mij kun je dat niet veranderen bij de opties, althans ik vind het nietquote:Op zondag 7 september 2008 09:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee ik eig altijd. Bv in je pm-inbox, met 1 keer drukken, springt hij 10 regels naar beneden. Vind ik wel erg veel en eig ook wel irritant.
Nee ik kon het ook niet vinden.. jammer..quote:Op zondag 7 september 2008 09:52 schreef PeZu het volgende:
volgens mij kun je dat niet veranderen bij de opties, althans ik vind het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |