Dan stopt het geratel van me harde schijf waar ik ook last van had, zie de OPquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:05 schreef fotostarter het volgende:
[..]
En dan?
Hier lijkt het wel alsof Chrome er langer over doet om bewegende smilies te laden....
Interessant, toegevoegd ook aan de OP voor het volgende topicquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leesvoer: The story behind Google Chrome
Ehm misschien mis ik iets.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:55 schreef L0we het volgende:
[..]
http://www.pcdoctor-guide.com/wordpress/?p=2518
jawel hoor!
ja, vroeg me ook af wat ermee bedoeld werdquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:35 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ehm misschien mis ik iets.
Maar wat heb ik eraan in Chrome als ik Cleartype uitschakel in IE?
Ohquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:35 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ehm misschien mis ik iets.
Maar wat heb ik eraan in Chrome als ik Cleartype uitschakel in IE?
Dan lijkt het me ook vrij zinloos om hier te reagerenquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
pfff. weer een nieuwe browser.. ik heb net safari geinstaleerd.. nee dank je.
FF is een kutbrowser.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:47 schreef L0we het volgende:
[..]
Er staat in het topic al ergens een screenshot. Volgens mij maakt IE gebruik van Cleartype, en FF en Chrome niet
wát een onderbouwingquote:
Denk dat het heel erg persoonlijk is. Zelf vind ik Cleartype maar nietsquote:Maar in Chrome kunnen ze best font smoothing maken en het niet Cleartype noemen of een andere technologie gebruiken, lijkt me niet zo moeilijk te bewerkstelligen. Ik vind het gewoon super lelijk zonder.
Mensen die wat wat wat aan hebben staan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:24 schreef nietzman het volgende:
Zijn er anno 2008 dan nog steeds mensen die geen systemwide font smoothing aan hebben staan?
Heb je wel eens van botnetten gehoord? Het I love you virus? En nog een paar van die dinge. Weet nog goed dat ik samen met huisgenoten onze eerste internet verbinding krijgen. Lul moet natuurlijk als eerste zijn PC er aan hangen. Hij is gelijk een halve dag bezig geweest dat ding opnieuw te installerenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:19 schreef shroomer het volgende:
Ach al dat gezeur over beveiliging, hoeveel lekken heeft windows wel niet gehad(en nog steeds), heeft er ook maar IEMAND ooit last van gehad? Het is leuk dat mensen er mee bezig zijn maar als gebruiker zul je hier niks van meekrijgen.
quote:Op zondag 7 september 2008 00:29 schreef whoops het volgende:
Een aardig stripje over Chrome:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Incognito ftwquote:Op zondag 7 september 2008 00:29 schreef whoops het volgende:
Een aardig stripje over Chrome:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |